Abd el karim el khattabi  (mouray mouhend)

Gestart door AYNED, 10/12/2000 om 16:44:14

MissyR


Alhoub

Citaat van: Zian op 30/01/2004 om 20:47:24

Citeer
Azul,

Abdelkrim heeft altijd geweigerd om naar Marokko terug te keren, hij zei : ik heb mijn land verlaten om dat het bezet was en zolang het zo blijft zie ik geen reden om terug te keren . Hij heeft zelfs in zijn testament laten vastleggen dat hij ook na zijn dood in Cairo blijft zolang Marokko niet bevrijd is.

Waar heb je dit gevonden?



ZIJN DOCHTER VERTELDE DAT OP RADIO.......dus het moet wel de waariheid zijn

aithwayagher

He even reageren op wat Mauri  zei je hebt gelijk je praatte zeker onzin of je nou boos bent of niet je moet niet poep komen praten.Je hebt gelijk als je zegt dat Nador de grootste provincie is van de Rif maar dat is ook een beetje logisch want daar wonen een stuk of tien of meer riffijnse stammen,maar je moet niet komen zeggen dat provincie Berkane of provincie Taza meer imazighen telt dan provincie al Hoceima dat klopt voor geen meter provincie Al Hoceima is de tweede grote provincie van De Rif als het gaat om imazighen.
Taza alleen Ikzenayen
Berkane alleen Aith Iznassen
Als je als invidu naar de stammen gaat kijken in plaats van naar de provincies ligt de Grootste stam van niet alleen Rif heel  Noord MaROKKO  Aith Wayagher in Provincie Al Hoceima hoe kan Provincie Berkane met Aith Iznassen meer imazighen tellen dan provincie Al Hoceima Of Provincie Taza met alleen  Ikzenayen meer imazighen tellen dan Provincie Al Hoceima dat klopt dan toch niet.

Amando

topic zi 2000

oeffffffffffffff....

lang geleden man

zijn jullie er nog?

Nachin

Awah, we wachten nog steeds op Ayned om het mysterie rondom het verblijf van Abdekrim in Egypte te ontrafelen.

ayned_m

azul nachin
ik kan dat niet hoor hehehehehe.
als je de feiten tegen elkaar gaan zetten , dan zie dat iets klopt niet in de hele vehaal .
frensen hebben wel een fatsoonlijke verbelijf  aan mouraymohand aa geboden in zuid FR marseille, dus .
de vraag is waarom ging 3ellal el fassi  TTorris en de anderen naar egypte  om abdelkarimte ontmoeten ? Hoe wisten ze dat ze hem wel gaan ontmoeten .
er zijn nog meer vragen netuurlijk die geen antwoord kunnen hebben . De frensen kunnen mischien wel het verhaal duidelijk maken . de koning Farouk van egypte was ook een pion van frankrijk  dus als Frankrijk toen toch mouray mohand wilde hebben dan hadden ze maklijk kunnen hoor !
het is ingewikkeld volgens mij !

azul
ayned

Nachin

Vind je het een goed idee om samen naar Cairo af te reizen vermomd als echte journalisten om zijn kids op te zoeken en het ware verhaal uit hun mond te horen? Camera en toebehoren lenen we van AmazighTV :)

Amando