Islamfilm van Wilders...

Gestart door (Offline), 28/11/2007 om 10:27:24

Rif Spirit

waarom happen jullie altijd?

zolang er geen vertegenwoordigers zijn die  jou kunnen beschermen tegen dit,  het beste wat je kan doen is fascisme  boycotten en negeren.
ze hebben een hekel aan de islam >> dat weten we.
ze hebben een hekel aan Marokkanen >> dat weten we
ze willen dat wij opkrassen uit nederland  ondanks dat onze ouders ook mee geholpen hebben dit land mee te bouwen>> dat weten we en we gaan hier niet weg want is net zo goed ook onze land.

discussiëren over zulke onderwerpen daar kom je nergens mee. beter het zo laten en concentreren op jezelf en je gezin en je toekomst. ze kunnen ons hoogstens in concentratie kampen stoppen en ons vermoorden. tot die tijd gun ik ze hun geluk niet om hun gebash te beantwoorden.

ik kijk al jaren geen nederlandse tv en volg al jaren geen nederlandse kranten.
heerlijk en nuttig! moet je eens proberen.

ik weet het is een radicale antwoord ach ja alles is normaal in dit land :D

en dit is het laatste wat ik aan zulke discussies  kwijt wou raken.

Izwan

Citaat van: Hadou op 01/12/2007 om 14:03:31
Wat vind je van dat Sudan gedoe?
die vrouw die een teddy beertje muhammad noemde en dat zij de gevangenis in moest.
1.   Sommige moslims vinden dat Teddyberen (beeldende speelgoed) in de islam Haram is. Het valt onder het verbod op het maken van beelden.
2.   De meeste moslims vinden dat profeet niet mag verbeeld worden laat staan kinderen leren profeet met teddybeer te associëren.
3.   Sudan regering wordt door de buitenlandse politiek onderdrukt om de zogenaamde hulpverleningsorganisatie toe te laten. Sudan regime zal alles uit de kast halen om die organisaties zwart te maken (politiekspelletje).
4.   Een of twee maanden geleden is een de zogenaamde helpverlening organisatie in Tsjaad opgepakt die Sudaneese en Tsjaad kinderen uit vluchtelingen kampen ontvoeren en naar Europa brengen. Er zijn afgelopen jaren miljoenen kinderen uit de derde wereld door de zogenaamde helpverlening organisatie ontvoerd. Sommige kinderen worden aan de adoptie gezinnen verkocht, maar veel van die kinderen komen in prostitutie terecht (speelgoed voor pedofielen). Frankrijk hebben Tsjaad onderdrukt gezet om die misdadigers vrij te laten. De personen die ze vrij hebben gelaten, werden ze als helden in Frankrijk ontvangen net als de Bulgaarse artsen (moordenaars aldus rechtbank van Libië) die Libië moet aan EU inleveren. De Afrikanen waren hier woedend over en er zijn veel demonstratie hierover geweest….enz. Dat onmachtgevoel zal hiermee ook een rol kunnen spelen.
Persoonlijk vind ik dat alle gesubsidieerd buitenlandse organisatie in de derde wereld landen moeten weggaan. Zij doen niets dan de bevolkingen ontwrichten en ze afhankelijke van buitenlandse machten maken.

Citaat van: Hadou op 01/12/2007 om 14:03:31
Ik vind het niet verstandig om aandacht aan te besteden. Het zal mijn geloof in mijn religie niet veranderen. Juist versterken. Omdat mijn geloof de waarheid is.
Al die satanisten willen juist alleen maar ellende en chaos creeren. zodat de satan blij kan zijn en hun mee kan nemen naar de hel.
een politicus pak je politiek aan.
als je iemand zijn mond wil snoeren en gaat bedreigen dan heeft hij altijd  wat te mopperen. '' zie je nou wel dat islam niet deugt, zie je nou wel dat islam geen vrede betekent, zie nou wel dat moslims ons willen onderwerpen en zo krijg je een hetze.''
vergeet niet dat in een iedere land minimaal 70 % bestaat uit onwetenden.
Het heeft niets met angst te maken, maar verstand.
( misschien wel luiheid en desinteresse van mijn kant)
wilders raa7 a dhibadh!

Het gaat hier om pesterij en niet om religie. Voor wilders is het niet van belang of je in Mohammed gelooft of je in Jezus gelooft of in wat dan ook. Antilianen geloven in Jezus, maar als het aan wilders en zijn aanhangers legt dan moeten ze liever vandaag het land uit dan morgen. Wilders zal altijd reden vinden om zijn pesterijpraktijken voort te zetten, met als doel een bepaalde groep te ontmenselijken en stemmen winnen.
Wanneer er genoeg draagvlakte voor Wilders haat ontstaat, zullen de gepeste groep niet meer als gelijkwaardig gezien en behandeld worden. In zulke situatie ontstaat een gedogen discriminatie, uitsluiting en pesterij van de gepeste groep (apartheid). Jij, je kinderen, je vrouw, je ouders… zullen in hen dagelijks leven met onrecht geconfronteerd worden. Dit zal hen belemmeren om zich emotionele, geestelijke en financiële te ontwikkelen. Alleen je kop in het zand steken zal dit proces alleen maar stimuleren. Om eerlijk te vrees ik dat te laat, want we hebben weinig/niets gedaan om het te stoppen.
Je roept dat een politicus moet politiek aangepakt worden, maar je vindt dat Wilders genegeerd moet worden. Wil jij hiermee zegen dat negeren in dit geval een politiek strategie is? Marokkanen hebben afgelopen jaren niets anders gedaan dan negeren. Is dat de enige politiek strategie die Marokkanen kunnen? Of zwijgen ze uit angst dat de pesterij alleen maar zal toenemen?

P.S. Lees reacties op dit artikel om indruk te kregen waar je mee te maken hebt.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2671490/Verzetsbeweging_tegen_Wilders.html?p=5,1

TheCFO

Citaat van: Izwan op 03/12/2007 om 14:17:40
Persoonlijk vind ik dat alle gesubsidieerd buitenlandse organisatie in de derde wereld landen moeten weggaan. Zij doen niets dan de bevolkingen ontwrichten en ze afhankelijke van buitenlandse machten maken.

Laat ik het maar eens hardgrondig met je eens zijn. (met als toevoeging het opheffen van im- en exportheffingen en het verdwijnen van allerlei landbouwsubsidies)

Tamza

En nu blijkt uit een enquete ook nog eens 75% van de Nederlandse bevolking het film-plan van Wilders helemaal geen goed idee te vinden.

Ik ben maw nog steeds van mening dat jullie (de voorstanders van zo'n boycot) overtrokken reageren met die boycot-optie (lees: half verkapte oproep tot).

Het doel van Wilders is te doorzichtig, en de mogelijke gevolgen ervan zijn te riskant. Misschien moet een groot deel van Nederland ons moslims niet, maar ik geloof niet dat het meerdendeel te dom is om te beseffen dat er consequenties verbonden zijn aan het bashen van de islam. Dat laat die enquete en die tegenbeweging wel zien. Ik geloof overigens wel dat de meerderheid van de mensheid te dom is om bewust te zijn van zijn of haar vooroordelen over wie of wat dan ook. Maar dat laatste los je naar mijn mening niet op met afstraf-acties.

Ik weet ook heus dat het tergend irritant is om steeds geconfronteerd te worden met dat vergrootglas op de islam en de beledigingen die ermee gepaard gaan. Maar ik word er liever gevoelloos voor dan overgevoelig.

Tiziet

Grinnik, Sa3ied, de wildersianen hebben jouw plannetje gestolen. Ze hebben nu zelf een boycot opgericht tegen Unilever waar Doekle Terpstra commissaris is.



Stuur Unilever ook een bedanktje



QuidProQuo        4 december 2007



Op diverse internetsites wordt opgeroepen om producten van Unilever te boycotten, omdat Doekle Terpstra van het anti-Wilders comite ook commissaris is bij het bedrijf. De verkopen kunnen een flinke knauw krijgen als honderdduizenden Wilders-sympathisanten de producten van Unilever links laten liggen.


Tamza

De battle of the idiots is in volle hevigheid uitgebarsten blijkbaar:


TheCFO

#66
(hm die tweede moet ff een tekstschrijver naar de tekst laten kijken. die eerste maakt -denk ik- inbreuk op de auteursrechten van de poppetjestekenaar. Opland?)

Battle of the Idiots :-)

MBTiza

Citaat van: TheCFO op 05/12/2007 om 16:04:38
(hm die tweede moet ff een tekstschrijver naar de tekst laten kijken. die eerste maakt -denk ik- inbreuk op de auteursrechten van de poppetjestekenaar. Opland?)

Battle of the Idiots :-)

tegen het belediging van zijn film ???

heb weleens folders laten afdrukken door zo'n Turkse drukkerij, ondanks het goed aanleveren van de teksten zaten de folders vol schrijffouten....

Tamza

Is toch te erg dit? Enerzijds de hysterische Wilderientjes met hun schreeuwerige posters, anderzijds de getergde moslims die blijkbaar hun eigen demonstratie niet eens serieus nemen met hun afschuwelijke flyer.

Like I said: fuck Wilders, Wilders sucks. Heb geen boodschap aan deze hele zooi en ik laat me er ook zeker niet door opfokken.

Lâle

Ik kreeg die tweede flyer via e-mail. Buiten de belachelijke flyer die blijkbaar niet in normaal Nederlands aangeleverd kon worden, was het begeleidende mailtje ook van bedenkelijk niveau:

Salaam 3alaikom,

Geert Wilders gaat een film maken over de koran, daarmee hij wil laten zien hoe verschrikkelijk de Koran volgens hem is.
Hij zal de profeet en de Koran beledigen en onze broeders achter stellen.
Hiervoor gaan wij in opstand en laten hem zien dat hier dezelfde rellen kunnen komen als in Frankrijk,
wees op je hoede op zaterdag 8 DECEMBER en laat overal in NL je stem horen. Stuur door na alle moslims!!!
IEDEREEN MOET ER ZIJN, Met ons valt niet te spotten!!!


Waarom kunnen mensen niet nadenken? Ga toch gewoon naar school aub.
Ik vind het zelfs teveel moeite om dingen te gaan boycotten, moet ik er nog over nadenken ook. Heb liever andere mannen in mijn gedachten dan Geert Wilders eerlijk gezegd.

TheCFO

#70
Hm, tis wel erg vroeg, en misschien ben ik daardoor een beetje parra, maar is die tekst op poster 2 nu veranderd?

Van "tegen het belediging van zijn film" naar  ' Tegen de beledigen in zijn film?'

Komt zeker door die freaking 1040 uren norm

SAMADIE

Citaat van: Rif Spirit op 03/12/2007 om 13:26:38

ik kijk al jaren geen nederlandse tv en volg al jaren geen nederlandse kranten.
heerlijk en nuttig! moet je eens proberen.

ik weet het is een radicale antwoord ach ja alles is normaal in dit land :D

en dit is het laatste wat ik aan zulke discussies  kwijt wou raken.

het laatste jaar volg ik het nieuws en de kranten niet meer zo intensiev en ik kan je gelijk geveb. het scheelt veel stress.

ik kijk alleen nog naar het weer bericht. heerlijk

Samir!

Citaat van: SAMADIE op 06/12/2007 om 15:46:29
Citaat van: Rif Spirit op 03/12/2007 om 13:26:38

ik kijk al jaren geen nederlandse tv en volg al jaren geen nederlandse kranten.
heerlijk en nuttig! moet je eens proberen.

ik weet het is een radicale antwoord ach ja alles is normaal in dit land :D

en dit is het laatste wat ik aan zulke discussies  kwijt wou raken.

het laatste jaar volg ik het nieuws en de kranten niet meer zo intensiev en ik kan je gelijk geveb. het scheelt veel stress.

ik kijk alleen nog naar het weer bericht. heerlijk

Alsof je van het weerbericht zo vrolijk wordt ...


Tiziet

Hahaha. Wellah illa, Samir. Dan lees ik toch liever een heerlijk portie islamhaat in de krant met een lekker rkes n rqahwa.

Dit is toch topentertainment, hoe imbeciel die mensen niet zijn: http://www.youtube.com/watch?v=ros7Bmo49EY

Sa3ieD

Citaat van: Tiziet op 05/12/2007 om 15:51:22
Grinnik, Sa3ied, de wildersianen hebben jouw plannetje gestolen. Ze hebben nu zelf een boycot opgericht tegen Unilever waar Doekle Terpstra commissaris is.



Stuur Unilever ook een bedanktje



QuidProQuo        4 december 2007



Op diverse internetsites wordt opgeroepen om producten van Unilever te boycotten, omdat Doekle Terpstra van het anti-Wilders comite ook commissaris is bij het bedrijf. De verkopen kunnen een flinke knauw krijgen als honderdduizenden Wilders-sympathisanten de producten van Unilever links laten liggen.



Wilderianen doen hun inkopen bij de Lidl en de Aldi en bij de AH halen ze Europshopper bier.