Islamfilm van Wilders...

Gestart door (Offline), 28/11/2007 om 10:27:24

Hadou

Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 18:45:45
Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 18:38:46
hou s toch op met wildersverhalen man!
ik probeer niet aan hem of al die balkies te denken ...

nujij.nl stikt er van ga daar s op reageren.
WTF!

Kom je me nu de les voorlezen? Gefrustreerde Pino! Wat boeit mij nou waar je wel en niet aan probeert te denken, ga jij maar lekker druk maken om wie zich wel en niet als ariffie beschouwt! En verder beslis ik zelf wel wat ik post en waar en wanneer ik op iets wil reageren, laat dat wel heeeeel duidelijk zijn meneertje dominant!
jouw topic heeft geen amazighgehalte, waar deze site voor staat.
om over politiek te discusseren dien je eerst het ook te begrijpen.
Wilders en zijn PVV zijn democratisch gekozen en zijn lid van de 2de kamer. Zij maken geen deel van de regering. Zij zijn oppositiegasten met oneliners en uitsmijters. De meerderheid van NL  heeft ze nu al door. En die meerderheid is Wilders en Verdonk moe.
Verder op politiek arena zie ik Wilders als een bliksemafleider van de Balkie. NL richt zich op Wilders domheid terwijl Balkie met de bot vandoor gaat. m.a.w:
Balkie doet wat hij wilt er is niemand die hem tegen houdt of tegen spreekt. Ze zijn druk met Wilders en dat is in het voordeel van Balkie.

(Offline)

Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 19:00:07
Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 18:45:45
Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 18:38:46
hou s toch op met wildersverhalen man!
ik probeer niet aan hem of al die balkies te denken ...

nujij.nl stikt er van ga daar s op reageren.
WTF!

Kom je me nu de les voorlezen? Gefrustreerde Pino! Wat boeit mij nou waar je wel en niet aan probeert te denken, ga jij maar lekker druk maken om wie zich wel en niet als ariffie beschouwt! En verder beslis ik zelf wel wat ik post en waar en wanneer ik op iets wil reageren, laat dat wel heeeeel duidelijk zijn meneertje dominant!
jouw topic heeft geen amazighgehalte, waar deze site voor staat.
om over politiek te discusseren dien je eerst het ook te begrijpen.
Wilders en zijn PVV zijn democratisch gekozen en zijn lid van de 2de kamer. Zij maken geen deel van de regering. Zij zijn oppositiegasten met oneliners en uitsmijters. De meerderheid van NL  heeft ze nu al door. En die meerderheid is Wilders en Verdonk moe.
Verder op politiek arena zie ik Wilders als een bliksemafleider van de Balkie. NL richt zich op Wilders domheid terwijl Balkie met de bot vandoor gaat. m.a.w:
Balkie doet wat hij wilt er is niemand die hem tegen houdt of tegen spreekt. Ze zijn druk met Wilders en dat is in het voordeel van Balkie.
Joh wat wil je mij nou komen uitleggen man, ik begrijp meer dan je denkt a izan. Ik weet dat hun democratisch gekozen zijn dat krijg je op de 1ste die theorie die je nu uitlegt. Balkenende doet helemaal niet wat hij wil, en GW irrieteer ik me aan waarom hij vrij spel heeft. Ik kan het niet hebben dat hij continu ons voor alles en nog wat uitmaakt terijl hij ze3ma "untouchable" is! Die hele PVV heeft een extreem rechtse 8erban de naam verraad het al Partij VAN de Vrijheid! Je kan wel heel leuk toekijken vanaf de zijlijn totdat er een Mohamed C opstaat, maar dan zijn we nog verder van huis! Niet iedereen pikt het om genaaid te worden!

Grwon up, je misleidende reacties prik ik door heen man.

Hadou

Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 19:08:08
Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 19:00:07
Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 18:45:45
Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 18:38:46
hou s toch op met wildersverhalen man!
ik probeer niet aan hem of al die balkies te denken ...

nujij.nl stikt er van ga daar s op reageren.
WTF!

Kom je me nu de les voorlezen? Gefrustreerde Pino! Wat boeit mij nou waar je wel en niet aan probeert te denken, ga jij maar lekker druk maken om wie zich wel en niet als ariffie beschouwt! En verder beslis ik zelf wel wat ik post en waar en wanneer ik op iets wil reageren, laat dat wel heeeeel duidelijk zijn meneertje dominant!
jouw topic heeft geen amazighgehalte, waar deze site voor staat.
om over politiek te discusseren dien je eerst het ook te begrijpen.
Wilders en zijn PVV zijn democratisch gekozen en zijn lid van de 2de kamer. Zij maken geen deel van de regering. Zij zijn oppositiegasten met oneliners en uitsmijters. De meerderheid van NL  heeft ze nu al door. En die meerderheid is Wilders en Verdonk moe.
Verder op politiek arena zie ik Wilders als een bliksemafleider van de Balkie. NL richt zich op Wilders domheid terwijl Balkie met de bot vandoor gaat. m.a.w:
Balkie doet wat hij wilt er is niemand die hem tegen houdt of tegen spreekt. Ze zijn druk met Wilders en dat is in het voordeel van Balkie.
Joh wat wil je mij nou komen uitleggen man, ik begrijp meer dan je denkt a izan. Ik weet dat hun democratisch gekozen zijn dat krijg je op de 1ste die theorie die je nu uitlegt. Balkenende doet helemaal niet wat hij wil, en GW irrieteer ik me aan waarom hij vrij spel heeft. Ik kan het niet hebben dat hij continu ons voor alles en nog wat uitmaakt terijl hij ze3ma "untouchable" is! Die hele PVV heeft een extreem rechtse 8erban de naam verraad het al Partij VAN de Vrijheid! Je kan wel heel leuk toekijken vanaf de zijlijn totdat er een Mohamed C opstaat, maar dan zijn we nog verder van huis! Niet iedereen pikt het om genaaid te worden!

Grwon up, je misleidende reacties prik ik door heen man.
In mijn teksten heb ik jouw niet uitgescholden of voor iets minderwaardigs uitgemaakt. dat doe jij wel! waarom toch?
Ik geef je enkel aan dat je beter geen aandacht aan kan besteden en aan je persoonlijke ontwikkeling moet werken.
( kom niet met sorry en bla bla bla )

(Offline)

Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 19:19:16

In mijn teksten heb ik jouw niet uitgescholden of voor iets minderwaardigs uitgemaakt. dat doe jij wel! waarom toch?
Ik geef je enkel aan dat je beter geen aandacht aan kan besteden en aan je persoonlijke ontwikkeling moet werken.
( kom niet met sorry en bla bla bla )

Je moet niet te persoonlijk worden a Hduduc, jij bent een rare mannetje jij, je probeert iedereen uit te testen, doet mij znoen begrijp je! Wat ga je me de les voor lezen en uiteindelijk jezelf neer zetten als een heilig boontje? Is niet 1ste keer dat zoiets gebeurt he...?

Hadou

#94
Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 19:27:18
Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 19:19:16

In mijn teksten heb ik jouw niet uitgescholden of voor iets minderwaardigs uitgemaakt. dat doe jij wel! waarom toch?
Ik geef je enkel aan dat je beter geen aandacht aan kan besteden en aan je persoonlijke ontwikkeling moet werken.
( kom niet met sorry en bla bla bla )

Je moet niet te persoonlijk worden a Hduduc, jij bent een rare mannetje jij, je probeert iedereen uit te testen, doet mij znoen begrijp je! Wat ga je me de les voor lezen en uiteindelijk jezelf neer zetten als een heilig boontje? Is niet 1ste keer dat zoiets gebeurt he...?
rare mannetje... izan, pino, draaikont .. heilige boontje..
dat zijn termen die jij plakt aan mijn persoonlijkheid.
moet ik dan het niet persoonlijk nemen?
--- Ik neem het niet persoonlijk . het doet mij niets wat je over mij schrijft. Ik lees jouw stukken en kijk naar de inhoud. Daar haal ik soms wat nuttigs vandaan . de rest is verpakkingsmateriaal.

verder wil jij het op nemen voor de religie en de moslims. Ik vind jouw niet geschikt er voor.
Een goede moslim moet in iedere geval op zijn woorden letten.
2- moet met argumenten komen.
3- andere in hun waarde laten
4- etc etc enz enz

(Offline)

Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 20:18:00
Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 19:27:18
Citaat van: Hadou op 14/01/2008 om 19:19:16

In mijn teksten heb ik jouw niet uitgescholden of voor iets minderwaardigs uitgemaakt. dat doe jij wel! waarom toch?
Ik geef je enkel aan dat je beter geen aandacht aan kan besteden en aan je persoonlijke ontwikkeling moet werken.
( kom niet met sorry en bla bla bla )

Je moet niet te persoonlijk worden a Hduduc, jij bent een rare mannetje jij, je probeert iedereen uit te testen, doet mij znoen begrijp je! Wat ga je me de les voor lezen en uiteindelijk jezelf neer zetten als een heilig boontje? Is niet 1ste keer dat zoiets gebeurt he...?
rare mannetje... izan, pino, draaikont .. heilige boontje..
dat zijn termen die jij plakt aan mijn persoonlijkheid.
moet ik dan het niet persoonlijk nemen?
--- Ik neem het niet persoonlijk . het doet mij niets wat je over mij schrijft. Ik lees jouw stukken en kijk naar de inhoud. Daar haal ik soms wat nuttigs vandaan . de rest is verpakkingsmateriaal.

verder wil jij het op nemen voor de religie en de moslims. Ik vind jouw niet geschikt er voor.
Een goede moslim moet in iedere geval op zijn woorden letten.
2- moet met argumenten komen.
3- andere in hun waarde laten
4- etc etc enz enz
Hadou, wat denk je nou zelf als je dit leest?

Ben je een regisseur, geef je mij les? Ik zie dat jijn heel veel en heel vaak kritiek heb op mensen en dat je hun de les probeert voor te lezen betreft de topics op het forum. Laat mensen doen en lezen en typen wat hun willen... niet iedereen is zo een perfectionist als jij!

Ga met een domme vrouw huwen, kan je haar de hele dag de les voor lezen man. hopeloos mens wie ben jij om te zeggen of ik een goede moslim ben? Neem het vooral niet persoonlijk hé... Mazzel!

TheCFO

Citaat van: (Offline) op 14/01/2008 om 18:31:51
Kwetsende opmerkingen en beledigende woorden
Artikel 7 is een andere belangrijke regel uit de Grondwet. Hierin staat dat je recht hebt op vrijheid van meningsuiting. Dat betekent niet dat je alles maar mag zeggen dat in je opkomt. Je mag andere mensen bijvoorbeeld niet beledigen. Het betekent wel dat je in Nederland vrij bent om te zeggen hoe je over dingen denkt. Je mag anderen vertellen wat jouw mening is.

Als je te ver gaat met zeggen wat je denkt kan de strafrechter ingrijpen. Dat overkwam Kasper, een scholier uit Brabant. Kasper (zijn naam is verzonnen) had op internet een stuk geplaatst met zijn mening over Joden. Kasper schold er flink op los en maakte de ene kwetsende opmerking na de ander. Zo zei hij bijvoorbeeld dat de Holocaust nooit heeft plaatsgevonden en gewoon een verzinsel was van de Joden om medelijden op te wekken. (De Holocaust is de moord op miljoenen Joden in de Tweede Wereldoorlog). De rechter vond de uitspraken van Kasper beledigend voor de Joodse bevolking en veroordeelde Kasper tot vier weken gevangenisstraf.

http://em1.nl/hosted/wb/read.php?thm=1&hfdst=2


Typische voorbeeld.

Maf is wel dat Greet Wilders zelf ook tegen de arrestaties van deze demonstranten was en dat Greet van mening was dat dit onder de vrijheid van meningsuiting valt. (1 van de weinige keren dat ik het hartgrondig met hem eens ben)

Nogal verkeerde reactie van de 020 politie dus, zou ik zo zeggen.

Misschien wel tekenend voor de toestand in holland rondom de 'vrijheid van meningsuiting disc'

(Offline)

#97
Citaat van: TheCFO op 15/01/2008 om 11:21:39


Maf is wel dat Greet Wilders zelf ook tegen de arrestaties van deze demonstranten was en dat Greet van mening was dat dit onder de vrijheid van meningsuiting valt. (1 van de weinige keren dat ik het hartgrondig met hem eens ben)

Nogal verkeerde reactie van de 020 politie dus, zou ik zo zeggen.

Misschien wel tekenend voor de toestand in holland rondom de 'vrijheid van meningsuiting disc'
Citeer
Ja ik heb gehoord dat ze nogal een nazi-korps hebben. Verklaart een hoop denk ik zo maar ff... Wel een lekkere publiciteit stunt,

Edit; maar de desbetreffende personen worden niet vervolgd OM heeft het gepubliceerd gistern8 al volgens mij.

TheCFO

#98
en terecht dat het OM ze niet verder vervolgd, die lui hebben soms ook al 2 dagen vast gezeten voor dit nonitem.
(verder -maar das persoonlijk en dus geen reden om ze op te pakken, helaas- zitten er bij dit soort beroepsdemonstranten vooral ook veel extreemlinkse dudes die minimaal zo'n grote ramp voor ons land zijn als Greet.)

(Offline)

Alles wat extreem is is slecht in mijn ogen. Maar dit soort taferelen slaat wel de kop op de spijker vind je niet? Vergelijk nou is wat hun deden, met wat Wilders gedaan heeft... (nog wil doen)

(een vrouw met een burqa, alles bedekt handschoenen aan en een ninja kapje om, 30 graden is het hartje zomer. die boodschappen aan het doen is op een markt vind ik ook extreem, soms denk ik ook echt van mens sluit je op 8er 40 deuren en sloten en kom er nooit meer uit!)

(Offline)

http://sioenederland.wordpress.com/2007/12/28/genoeg-is-genoeg/

SIOE Nederland organiseert een demonstratie en wel op

zaterdag 26 januari 2008, om 13.00 uur op De Dam te Amsterdam!

***

WE ZIJN HET ZAT, WE HEBBEN ER GENOEG VAN!


Boodschap is duidelijk toch?

TheCFO

#101
Offline, kom op je eerste alinea (stukkie van 1145) nog wel een keertje terug, moet nu ff wat anders doen.

(en voor wat je stukje tussen haakjes: ja ik vind dat ook extreem, maar voel geen enkele aandrang die mevrouw te bewegen tot ander gedrag, en hoewel ook vast duidelijk is dat ik niet de grootste 'vriend der gelovigen' ben, vind ik het stuitend en onacceptabel als politici dat wel proberen te doen.)


(Offline)

#102
Citaat van: TheCFO op 15/01/2008 om 11:54:40
Offline, kom op je eerste alinea (stukkie van 1145) nog wel een keertje terug, moet nu ff wat anders doen.

(en voor wat je stukje tussen haakjes: ja ik vind dat ook extreem, maar voel geen enkele aandrang die mevrouw te bewegen tot ander gedrag, en hoewel ook vast duidelijk is dat ik niet de grootste 'vriend der gelovigen' ben, vind ik het stuitend en onacceptabel als politici dat wel proberen te doen.)
Ja is goed, ik denk dat deze discussie nog wel ff doorgaat, aangezien wat er allemaal op de rooster staat.

Je hoeft geen vriendje der gelovigen te zijn, geloof is iets persoonlijk voor de mensen zelf. Die mevrouw nam ik gewoon als simpel voorbeeld. die kwam als eerst in mijn op, had gewoon zware medelijden met haar. is ook nix islamitisch aan ter alle duidelijkheid!!!!!!!


Edit; ik heb ook mensen in mijn vriendenkring die niet gelovig zijn of andere ideeën er op na houden, dat maakt mij niet tot hun vijand of iets dergelijks... Maar nu word er oorlog gevoerd, dat wil ik wel ff heel duidelijk stellen! En die is tegen de islam!

Dora

Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 11:45:58
Alles wat extreem is is slecht in mijn ogen. Maar dit soort taferelen slaat wel de kop op de spijker vind je niet? Vergelijk nou is wat hun deden, met wat Wilders gedaan heeft... (nog wil doen)

(een vrouw met een burqa, alles bedekt handschoenen aan en een ninja kapje om, 30 graden is het hartje zomer. die boodschappen aan het doen is op een markt vind ik ook extreem, soms denk ik ook echt van mens sluit je op 8er 40 deuren en sloten en kom er nooit meer uit!)

soms moet je niet denken, maar gewoonweg mensen in hun waarde laten.

Dora

Citaat van: TheCFO op 15/01/2008 om 11:54:40
Offline, kom op je eerste alinea (stukkie van 1145) nog wel een keertje terug, moet nu ff wat anders doen.

(en voor wat je stukje tussen haakjes: ja ik vind dat ook extreem, maar voel geen enkele aandrang die mevrouw te bewegen tot ander gedrag, en hoewel ook vast duidelijk is dat ik niet de grootste 'vriend der gelovigen' ben, vind ik het stuitend en onacceptabel als politici dat wel proberen te doen.)



exact!.