Islamfilm van Wilders...

Gestart door (Offline), 28/11/2007 om 10:27:24

TheCFO

Citaat van: Izwan op 29/11/2007 om 11:10:36

Ik ben met Said eens want wie zwijgt stemt mee.


Kweetnie of Sa3ied het ook precies zo bedoelt, maar ook hij vind idd dat er als groep opgetreden dient te worden.

Zo was het ten tijde van de moord op van Gogh heel gewoon onder hollanderts om te menen dat alle marokkanen/moslims als groep de straat op moesten om hunnie ze afkeer te tonen. Als marokkanen niet expliciet afstand namen van Mohammed B. zouden ze het er vast wel mee eens zijn. Kopiepeest dit verhaal maar voor 911.

Ik vond (en vind) dat totale nonsens, maar volgens mij begrijp jij (en Saied vast ook) dus wel iets van die oproep?

Izwan

Ik ben met Said eens dat er een actie moet ondergenomen worden want veel Nederlandse politici en opinie makers zijn al jaren zich bezig met het ontmenselijken van moslims. We hebben hier niet over incidenten, maar wel over een fascistische beweging die dagelijkse haat tegen moslims verspreid. Deze fascistische beweging zal niet van zichzelf stoppen. Er moet een tegen reactie komen om op lange termijn Bosnië affaire in Nederland te voorkomen.
Boycot is een optie, maar het moet grootschalig aangepakt worden om Nederlanders wakker te schudden. Het lijkt dat veel Nederlanders het nog niet door hebben dat Nederlandse economie is mede afhankelijk van de consumptie gedrag in het buitenland (ook het consumptie gedrag van moslims). Als ze oorlog tegen moslims willen verklaren dan hebben ze recht om te weten dat het gevolg voor hen portemonnee kan hebben.
Persoonlijk probeer ik al jaren bewust te consumeren.
Psychologisch gezin zal het ook goed voor moslims zijn. De meeste moslims en vooral moslims minderheden worden regelmatig met onmacht gevoel geconfronteerd. Zij worden openlijk gepest en onderdrukt en niemand komt voor ze op. Zolang dat er geen organisaties zijn die de onmacht gevoel bij moslims georganiseerd en effectieve laten uiten zullen ongetwijfeld individuele uitbarsting (zoals die van M.B) ontstaan. Dat is juist wat Wilders beweging wil (vicieus cirkel).
Negeren=kiezen voor M.B. uitbarstingen (zwijgen stemt mee).
Mohammed B. heeft een individuele uitbarsting uit de onmacht gevoel waar hij te lang rond mee gelopen heeft (verdediging mechanisme). Hij is opgekat en terecht bestraf (het onmachtgevoel bij Nederlanders zijn serieus genomen en er is actie ondergenomen).
Wilders is een vertegenwoordiger van een georganiseerde beweging die moslims wil onderdrukken en liever verbannen (aanval mechanisme). Zijn beweging wordt gesubsidieerd en hij wordt persoonlijke beschermt. De onmacht gevoel bij moslims wordt niet serieus genomen.
Marokkanen zijn in Nederland als minderheid. Hen positie is anders dan die van blanke Nederlanders. Je vergelijk appels met pieren.
Wat betreft 911. Busch en zijn aanhangers (ook Nederland regering) vinden het rechtvaardig om miljoenen moslims af te slagen, martelen, onderdrukken, verbannen..enz Dit is alles onder het motto: vergelding op 911.
   

Izwan

Ehsan Jami maakt radicale islamfilm

door Marieke van Essen

AMSTERDAM - Ehsan Jami, oprichter van het Comité voor ex-moslims, heeft in navolging van Ayaan Hirsi Ali een korte film gemaakt over de radicale islam.




De film met de titel The life of Mohammed moet in februari/maart 2008 klaar zijn en zal volgens de ex-PvdA’er nog meer stof doen opwaaien dan de Deense Mohammed-cartoons.

,,Ik laat zien hoe gewelddadig en tirraniek Mohammed wel niet was. Deze man heeft drie Joodse stammen vermoord, afvalligen gedood en is met een 6-jarig meisje getrouwd, met wie hij seks had toen ze 9 was’’, aldus Jami over de inhoud van de tien minuten durende film.

Volgens de nog altijd zwaar bewaakte politicus worden alleen de feiten vertoond en is het niet zijn bedoeling te polariseren. ,,Ik loof 50.000 euro uit aan degene die al deze feiten kan weerleggen’’.

Met de film worden niet alle problemen opgelost, stelt Jami. ,,Het is een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid en vrijheid’’.

Welke televisiezender de omstreden film gaat uitzenden zal tot het laatste moment geheim blijven. Nieuwsprogramma Netwerk heeft al geruime tijd contact met Jami en heeft inmiddels interesse getoond. Pas als de film klaar is wordt beslist of het daadwerkelijk tot uitzending komt en in welke vorm dit gaat gebeuren, aldus de hoofdredactie. Ook lopen er op dit moment contacten met CNN, die mogelijk headlines uit de film zal vertonen.

Dat Jami tegelijk met PVV-voorman Wilders aan een film werkt is volgens hem toeval. Beiden kwamen recent in opspraak nadat ze in een opinistuk de grondlegger van de islam vergeleken met Hitler. Dit kostte Jami zijn PvdA-zetel.

De Telegraaf, 30 november 2007



Hadou

Citaat van: Izwan op 01/12/2007 om 01:17:22
Ik blijf bij mijn standpunt: Wie zwijgt stemt mee. Verder blijft het een persoonlijke keuze.
Sbar is iets anders dan uit angst zwijgen.
Citeer
Ik vind het niet verstandig om aandacht aan te besteden. Het zal mijn geloof in mijn religie niet veranderen. Juist versterken. Omdat mijn geloof de waarheid is.
Al die satanisten willen juist alleen maar ellende en chaos creeren. zodat de satan blij kan zijn en hun mee kan nemen naar de hel.
een politicus pak je politiek aan.
als je iemand zijn mond wil snoeren en gaat bedreigen dan heeft hij altijd  wat te mopperen. '' zie je nou wel dat islam niet deugt, zie je nou wel dat islam geen vrede betekent, zie nou wel dat moslims ons willen onderwerpen en zo krijg je een hetze.''
vergeet niet dat in een iedere land minimaal 70 % bestaat uit onwetenden.
Het heeft niets met angst te maken, maar verstand.
( misschien wel luiheid en desinteresse van mijn kant)
wilders raa7 a dhibadh!

Wat vind je van dat Sudan gedoe?
die vrouw die een teddy beertje muhammad noemde en dat zij de gevangenis in moest.

(Offline)

Het zal jou strax als individu ook wel raken, dus ook al sluit je je ogen er voor, of interesseert het je niet, het heeft wel impact op je leven. Ook al merk je dat nu niet maar later zal het er toch wel anders aan toe gaan, als ze vrije spel blijven hebben!

In mijn ogen is het te laat om er wat tegen te doen. Waarom? De hele wereld is al Illuminated. Al die hollywood sterren (wat je op het scherm ziet, denk bijv aan; films zoals; 300/king arthur/alice in wonderland/disney films, hebben allemaal een geheime boodschap en onbewust neem je die op, en heeft invloed op je! zonder er enige besef van te hebben) dan nog niet te praten over muziek... (zijn ook tal van voorbeelden van) (gangs die opgezet worden aan de hand van satan. http://www.whitelinefirm.nl/node/150760/ Al die hoge pieten de TOP ondernemers, ze stoppen dingen in je eten wat jijzelf niet weet. alles gewoon! Je word er in principe mee opgevoed, jij leeft naar hun maatstaven of je dat nou wil of niet, bewust/onbewust. Geld? is gemaakt om ons (mensen) onder controle te houden. Maar goed ben blij dat ik me er bewust van geworden ben.. .Je kan ook niet terug vechten, als je niet weet wie de vijand is?... Maar om nou toe te kijken hoe ze de wereld naar de klote helpen, dat kunnen we als mens ook niet toe laten...

Geloof me ze regeren niet alleen over de EU of USA maar over de wereld, alleen het kapitaal van de fam Rotshild is wereldse vermogen

(Offline)

Citaat van: Izwan op 01/12/2007 om 01:16:31
Citaat van: (Offline) op 30/11/2007 om 13:44:25
Ik geef toe dat ik geen aanleiding had om zo onbeschoft op je af te reageren.


Ok tawmat, zuiver van je om het toe te geven. (Y)

Izouran

Ik denk dat een boycot op grote schaal wel een kans van slagen heeft. Landen zijn om verschillende redenen, ook islamitische, met elkaar verbonden en bij nader inzien kunnen dergelijke protesten voor grote problemen zorgen tussen internationale samenwerkingbanden. Verder kan ik de reactie van Izwan 'wie zwijgt stemt mee'' goed plaatsen. In eerste instantie zou je denken dood negeren, maar dan staan er inderdaad mensen met complexe opgekropte frustraties op en dat is juist wat de moslim gemeenschap niet nodig heeft. Moslims in Europa zouden hun rechten moeten gebruiken. Net als alle andere willekeurige burgers. 

Rbaaz

#52
Economische boycot zal, als je deze lang vol houdt, wel een bepaald effect hebben. Het is algemeen bekend dat het bedrijfsleven grote invloed heeft op de Nederlandse politiek.
Zelf ben ik er niet voor. Want zo schaad je het vertrouwen dat de Nederlandse en het “Islamitische” bedrijfsleven in de afgelopen tijd hebben opgebouwd. En een boycot treft ook de economie van  de islamitische landen en de moslims die in Nederland wonen..

Wat beter zal helpen is een negatieve campagne beginnen  tegen wilders en in de aanval gaan. Je zou bv wilders gaan zwart maken bij zijn aanhangers. Als bij extreem rechtse partijen algemeen bekend zou zijn dat wilders een zionist is, zal hij bij deze groep veel credits verliezen. Je zou zelfs leugens kunnen verzinnen en op internet en in de media verspreiden. Ook zijn kamerleden zou je kunnen lastig gaan vallen. en er zijn nog meer van deze praktijken die je kan verzinnen.
Daarnaast neem je een advocaat in handen die hem op de hielen blijft zitten. Bij een kleine aantijging tegen moslims moet gelijk een aangifte volgen. Je zorgt dat hij constant zich moet verdedigen. Zo wordt zijn werk bemoeilijkt en het kan zelfs dat hij zijn zelfbeheersing verliest en iets doet wat onaanvaardbaar is, in de Nederlandse politiek.

Maar deze Mosad praktijken gaan niet geheel met de principes van een moslim. Dat blijft een probleem. (gelukkig maar)

Realmadrid

ik vind dat hij niets nieuws brengt, zijn standpunten over de islam en de koran zijn bekend.... Hij voelt natuurlijk de hette adem van Rita verdonck (TON) want zij doet het goed in peilingen......

Geert wilders heeft alle recht om een film te maken, wij moeten ook niet vergeten dat we in democratische land leven en niks verbieden terwijl wij de film niet hebben gezien, wat we wel kunnen doen is na de film hem met juridische middelen bestrijden.

tamazightsnoepje

Citaat van: Sa3ieD op 28/11/2007 om 15:32:21
Alle extra kosten voor beveiliging of iets dergelijks moeten op Wilders verhaald worden. Nederland zet zich weer voor de 100ste keer in internationaal perspectief voorschut. Als er iemand iets moet doen zijn het juist de Nederlanders zelf omdat hij het imago van Nederland kapot maakt. Al die Nederlandse bedrijven die producten verkopen op de internationale markt of handel drijven met islamitische landen moeten nu de rekening betalen. Geef Wilders zelf geen aandacht maar pak Nederlandse bedrijven aan, zo krijgt Wilders Nederlanders zelf tegen zich. Begin tegen die tijd een website om Nederlandse producten te boycotten door moslims in andere landen. Er zijn genoeg producten of bedrijven om te boycotten.

Mensen die moslims haten zul je altijd hebben, een tegenfilm heeft dan geen enkel nut. Mensen die nadenken zullen de film van Wilders toch niet serieus nemen. Hij preekt als het ware voor eigen parochie, mensen die al haten. Punt is gewoon dat de haters een veel te groot podium krijgen in de media en in de politiek. Om tegenwicht te bieden moeten er duidelijke gevolgen zijn voor deze haat. Als je Nederlanders in hun portemonnee raakt zullen ze er gauw iets tegen doen.


PS: CFO, zie je hoe ver het kan gaan als mensen zo egocentrisch en individualistisch zijn? Mensen kunnen dan niet meer in het groter belang denken, in het belang van Nederland. Als mensen niet georganiseerd zijn kan ook niemand er iets tegen doen, snap je nu het belang van "verenigen" en van "leiderschap"? Tegenwicht is onmogelijk zonder organisatie en leiderschap.

een echte politicus

mijn stem heb je alvast

(Offline)

AMSTERDAM -  Tegenstanders van Geert Wilders verenigen zich en richten een tegenbeweging op onder het motto 'Stop de VerWildering'. Er staat een landelijke demonstratie in Amsterdam gepland.

Bron;http://www.telegraaf.nl/binnenland/2671490/Verzetsbeweging_tegen_Wilders.html?p=5,1

TheCFO

http://www.ad.nl/binnenland/article1866623.ece

http://www.ad.nl/binnenland/article1866477.ece

Greet is boos, 'buitenparlementaire actie' is een 'belediging voor de pvv kiezer' en roept maar op tot 'geweld'.

Nu ja, ben benieuwd of de doekle terpstra actie wat gaat opleveren. De insteek lijkt me ieg goed.

TheCFO

Het persbericht van Geert Wilders.


Persbericht

2 december 2007

Het is ronduit walgelijk dat  de heer Terpstra de PVV en mij in het bijzonder verder wil demoniseren. De PVV-fractie en ondergetekende heeft op democratische wijze ruim een half miljoen stemmen gekregen en het organiseren van een buitenparlementaire tegenbeweging door de christen-democraat Terpstra en linkse gesubsidieerde clubs en activisten is een belediging van de PVV-kiezer en dus ook van de parlementaire democratie.

Dat Terpstra zegt "Wilders is het kwaad. En dat kwaad moet gestopt worden" is ook onverantwoordelijk en gevaarlijk omdat het mensen zou kunnen aanzetten tot een rechtvaardiging van het gebruik van geweld tegen mij, nu ik volgens Terpstra immers het kwaad vertegenwoordig dat blijkbaar gestopt moet worden.

Tenslotte: geen beweging van of demonstraties door bange dhimmi's als Terpstra en de zijnen zal de PVV en mij stoppen met nog meer kracht en overtuiging in te zetten om te problemen met de islam in Nederland te benoemen en bestrijden.


Geert Wilders
Voorzitter Tweede Kamerfractie Partij voor de Vrijheid (PVV)

Sa3ieD

Citaat van: TheCFO op 01/12/2007 om 08:35:30
Zo was het ten tijde van de moord op van Gogh heel gewoon onder hollanderts om te menen dat alle marokkanen/moslims als groep de straat op moesten om hunnie ze afkeer te tonen. Als marokkanen niet expliciet afstand namen van Mohammed B. zouden ze het er vast wel mee eens zijn. Kopiepeest dit verhaal maar voor 911.

Ik vond (en vind) dat totale nonsens, maar volgens mij begrijp jij (en Saied vast ook) dus wel iets van die oproep?

Op Amazigh.nl hadden we juist een satire actie rondom de dood van Theo van Gogh. M.a.w.: was belachelijk dat wij als Marokkanen ons er tegen moesten uitspreken, het was een daad van een individu. Als Amazigh.nl deden wij ook niet mee aan die collectieve onzin, maarja Amazigh.nl is dan ook niet afhankelijk van subsidies zoals de meeste andere "Marokkaanse" websites. Het waren dan ook voornamelijk subsidiemarokkanen die je zag. Bij Wilders is het anders, die zegt zelf dat hij voor 500.000 mensen spreekt.

Sa3ieD

Citaat van: TheCFO op 03/12/2007 om 10:11:14
Het persbericht van Geert Wilders.


Persbericht

2 december 2007

Het is ronduit walgelijk dat  de heer Terpstra de PVV en mij in het bijzonder verder wil demoniseren. De PVV-fractie en ondergetekende heeft op democratische wijze ruim een half miljoen stemmen gekregen en het organiseren van een buitenparlementaire tegenbeweging door de christen-democraat Terpstra en linkse gesubsidieerde clubs en activisten is een belediging van de PVV-kiezer en dus ook van de parlementaire democratie.

Dat Terpstra zegt "Wilders is het kwaad. En dat kwaad moet gestopt worden" is ook onverantwoordelijk en gevaarlijk omdat het mensen zou kunnen aanzetten tot een rechtvaardiging van het gebruik van geweld tegen mij, nu ik volgens Terpstra immers het kwaad vertegenwoordig dat blijkbaar gestopt moet worden.

Tenslotte: geen beweging van of demonstraties door bange dhimmi's als Terpstra en de zijnen zal de PVV en mij stoppen met nog meer kracht en overtuiging in te zetten om te problemen met de islam in Nederland te benoemen en bestrijden.


Geert Wilders
Voorzitter Tweede Kamerfractie Partij voor de Vrijheid (PVV)


Als het een uitspraak was van een rapper of een moslim dan had Wilders aangifte gedaan (of heeft hij dat ook gedaan?).