Islamfilm van Wilders...

Gestart door (Offline), 28/11/2007 om 10:27:24

Berkoekes

Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 20:58:10

Iwa safi. Ik herken gewoon duidelijk de paranoïde en verbitterde toon die jouw schrijfsels kenmerken. Gewoon too obvious.
Je mag denken wat je wilt, bounty, maar ik ben gewoon een trotse moslim die het eens is met een goed stuk.

Hadou

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:57:31
Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 20:51:16

Dus jij bent een mengelmoesje.
Dat was de traditie vroeger. een a7orri mocht zijn harem na 4 thi7oriyin enkel uitbreiden met slavinnen. en dat waren meestal negerinnen.


Dus eigenlijk is het verwerpelijker als ze een zwarte trouwen dan dat ze slaven waren?
no comment. ieder zijn smaak he.
Jij houdt van negerinnen en ik niet. het is jouw keuze, niet de mijne.

Tamza

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 21:03:14
Je mag denken wat je wilt, bounty, maar ik ben gewoon een trotse moslim die het eens is met een goed stuk.

'Bounty', zei de zelfbenoemde 'intellectuele zwaargewicht/trotse moslim'

Hahaha

TheCFO

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:41:25Tja, leuke poging om een commentaar te leveren op je eigen interpretatie. Er staat nergens dat Wilders de bek gesnoerd moet worden middels wetgeving wat jij en CVO ook mogen beweren.

Dat klopt, er staat:

Citaat van: TheCFO op 12/02/2008 om 10:50:37
Stel duidelijke grenzen aan Geert Wilders

(...)

Geeft het nog altijd pas om zaken te blijven doen met,

Wat deze grenzen dan zijn, of wat te doen als iets geen pas geeft, daar zeggen ze niets over. Jij trouwens ook niet.

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:41:25Zo is een discussie bij voorbaat al zinloos. Het ging erom dat Wilders geen politiek tegenwicht krijgt en dat ze willen dat ze daar iets aan doen.

Wat dan? Wordt jij dan eens concreet, waar de door jou zo geprezen schrijvers dat nalaten?
Kamerdebatje over de overeenkomsten tussen hitler en mohammed? Moet er iedere keer als Greet weer wat idioots gezegd heeft er een hele batterij politic de tv op om dat te ontkrachten?


Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:41:25De media staat immers geilbekkend klaar om xenofobie en islamhaat aan te wakkeren. Het gaat hier dus niet om de reactie van moslims (een minderheid met weinig macht in dit land), maar om een politiek gelegitimeerde, xenofobe bejegening van moslims, mede door het stilzwijgend meedeinen met anti-islamitische sentimenten bij het electoraat, door de politieke macht.

Links religieus geneuzel, met alle respect. De media, het electoraat, de massa de machthebbers, hoor hier het nietszeggende vocabulaire van de collectivistische sociowetenschapper. Welke PvdA universiteit heeft jou opgeleid?
(Les 1: Containerbegrippen als de machthebbers, de massa of de moslim hebben in zichzelf al heel weinig waarde. Zinnen waar meer dan 2 van deze woorden tegelijkertijd voorkomen zijn per definitie nietszeggend en ontmaskeren de uitspreker van die termen als een kletsmajoor)

Pompeuze termen allemaal, maar welke grenzen er nu gesteld moeten worden aan Greet weet ik -toch meer dan geinteresseerde lezer- nog steeds niet. Er moet wat gebeuren, maar wat dan?

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:41:25Als jij dat een gebrek aan zelfrespect vindt, dan is dat ook gelegitimeerd, maar blijft het nog altijd jouw zeer beperkte interpretatie. Gelukkig zijn er moslims in dit land die voor zichzelf opkomen en laten blijken dat ze niet als electoraal wisselgeld gebruikt willen worden.

Voor jezelf op komen en je niet als wisselgeld laten behandelen lijkt me wel wijs. Wat dat met eventueel geweld naar aanleiding van een filmpje te maken heeft ontgaat me. Alleen van totaal hersenloos volk kan ik me rellen naar aanleiding van een film of een uitspraak voorstellen.

Berkoekes

Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 21:06:00

no comment. ieder zijn smaak he.
Jij houdt van negerinnen en ik niet. het is jouw keuze, niet de mijne.

Ja ik hou ook niet van Chinese vrouwen, maar dat betekent niet dat ik ze verwerpelijk vindt jodokus.

Hadou

#170
Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 21:19:17
Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 21:06:00

no comment. ieder zijn smaak he.
Jij houdt van negerinnen en ik niet. het is jouw keuze, niet de mijne.

Ja ik hou ook niet van Chinese vrouwen, maar dat betekent niet dat ik ze verwerpelijk vindt jodokus.
Ik heb nergens gezegd / geschreven dat ik zwarte mensen verwerpelijk vind.
Je kan beter geen woorden aan mij toevoegen die ik niet heb gebruikt. Leugens zijn Haraam. dat zou jij goed moeten weten Trotse moslim.
En jodokus is dat een joodse term of zo?

btw: Sommige aziatische vrouwen vind ik WEL aantrekkelijk.

Berkoekes

Citaat van: TheCFO op 14/02/2008 om 21:08:39
Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:41:25Tja, leuke poging om een commentaar te leveren op je eigen interpretatie. Er staat nergens dat Wilders de bek gesnoerd moet worden middels wetgeving wat jij en CVO ook mogen beweren.

Dat klopt, er staat:

Citaat van: TheCFO op 12/02/2008 om 10:50:37
Stel duidelijke grenzen aan Geert Wilders

(...)

Geeft het nog altijd pas om zaken te blijven doen met,

Wat deze grenzen dan zijn, of wat te doen als iets geen pas geeft, daar zeggen ze niets over. Jij trouwens ook niet.


Voor jezelf op komen en je niet als wisselgeld laten behandelen lijkt me wel wijs. Wat dat met eventueel geweld naar aanleiding van een filmpje te maken heeft ontgaat me. Alleen van totaal hersenloos volk kan ik me rellen naar aanleiding van een film of een uitspraak voorstellen.

Je moet wel het hele stuk citeren als je je afvraagt waar ze toe oproepen, namelijk dit:

"Niet door uitingen te verbieden, maar door een politiek standpunt in te nemen.

Van onze politieke leiders verwachten we dat ze niet angstig proberen een toenemend xenofoob electoraat te vriend te houden, maar dat ze het overgrote, redelijk denkende deel van de bevolking â€" moslims en niet-moslims â€" een stem geven. Namelijk dat deel van de bevolking dat kiest voor het benoemen en aanpakken van problemen én het verdedigen van tolerantie en respect. We hebben behoefte aan politiek leiderschap dat het gevaar van xenofobe politiek onderkent en het lef toont om zich politiek uit te spreken over de onwenselijkheid daarvan. "

En:

"Dan laat de politiek het speelveld aan extremisten over en staan wij, Nederlanders die tegen die klippen op de redelijkheid blijven bepleiten, met z’n allen lelijk in de kou."



Als jij niet in staat bent om te lezen wat er staat, wie ben ik dan om je terecht te wijzen? Er staan duidelijk geen geweldsuitingen vermeld, maar extremisten aan beide zijden die de norm gaan worden. Dat ze politiek oproepen om daar wat aan te doen is toch alleen maar aan te moedigen, of ben je het er gewoon mee eens dat moslims de hetze aan zichzelf en de islam  te danken hebben?


TheCFO

Het is voor mij niet zo moeilijk om in ieder stuk tegen Wilders wat van mijn gading te vinden. Ik had van deze lui -en van jou- wat meer verwacht.

Een oproep tot het innemen van een politiek standpunt!

Klinkt als heel wat, maar ik zou zeggen lees dan gewoon wat vaker de krant in plaats van diezelfde krant vol te schrijven met nietszeggendheid. Dan kan je zo zien dat er geen (op een handvol vvders en verdonk na) ik herhaal geen poltici zijn die een standpunt innemen dat dicht bij Wilders ligt.

Berkoekes

#173
Citaat van: TheCFO op 14/02/2008 om 21:37:55
Het is voor mij niet zo moeilijk om in ieder stuk tegen Wilders wat van mijn gading te vinden. Ik had van deze lui -en van jou- wat meer verwacht.

Een oproep tot het innemen van een politiek standpunt!

Klinkt als heel wat, maar ik zou zeggen lees dan gewoon wat vaker de krant in plaats van diezelfde krant vol te schrijven met nietszeggendheid. Dan kan je zo zien dat er geen (op een handvol vvders en verdonk na) ik herhaal geen poltici zijn die een standpunt innemen dat dicht bij Wilders ligt.
Soi, ik denk niet dat ze het hebben geschreven met in hun achterhoofd te voldoen aan jouw verwachtingen, meer aan de verwachtingen van zichzelf en anderen/moslims die zoals zij denken. In die zin bevestigen jouw reacties alleen maar dat moslims het niet moeten hebben van mensen zoals jij, daar er een aanzienlijke discrepantie bestaat tussen onze behoeften en verwachtingen van het leven en die van jou.

Ik lees elke dag 4 of meer kranten, maar afgezien van dissidenten als J.A.A van Doorn, is de rode draad toch echt het willen indammen van de islam in Nederland. Misschien moet ik net als jou ook maar een abonnement op de Donald Duck nemen, kunnen we ons samen bij Tamza's boerkabus voegen.

Botermes

Citaat van: Berkoekes op 12/02/2008 om 16:20:37
dan voel ik me emotioneel duizend maal meer verbonden met een negert
Maar een neger voelt zich niet verbonden met jou. Voor hem ben je ook maar een evil arab

Berkoekes

Citaat van: Abu-maika op 14/02/2008 om 21:57:28
Citaat van: Berkoekes op 12/02/2008 om 16:20:37
dan voel ik me emotioneel duizend maal meer verbonden met een negert
Maar een neger voelt zich niet verbonden met jou. Voor hem ben je ook maar een evil arab
Echt niet. Ik heb ooit wat gehad met een Afrikaanse. Prachtige ongecompliceerde meid.

Tamza

#176
Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 21:52:11
Misschien moet ik net als jou ook maar een abonnement op de Donald Duck nemen, kunnen we ons samen bij Tamza's boerkabus voegen.

Neem jij nou maar eerst een abonnement op een psychiater voor een hardnekkige behandeling van jouw issues, gaan we dan verder kijken of je uberhaupt in mn buurt mag komen.

Botermes


Berkoekes

Citaat van: Abu-maika op 14/02/2008 om 22:03:09
ik schreef neger, neger.
Iri daryaz met yaryazen, dan zul je met niemand problemen hebben.

Botermes

jongen, donkere afrikanen zijn ook geen lieverdjes, maat. Die kunnen ook heel erg racistisch zijn, eens kijken of je je dan nog zo vebonden met ze voelt.