Islamfilm van Wilders...

Gestart door (Offline), 28/11/2007 om 10:27:24

Tamza

Citaat van: TheCFO op 13/02/2008 om 10:20:04
Daarnaast -maar das meer persoonlijk- vind ik dergelijk 'gedreig' een totaal gebrek aan zelfrespect.

Vind ook dat het getuigt van gebrek aan zelfrespect en gebrek aan realiteitsbesef. Maar niet zozeer om het 'gedreig' (ik zie het gedreig er echt niet in, ik zie het gewoon als een dramatische waarschuwing van mensen die hun eigen moslimgroep in Nederland blijkbaar onderschatten), maar meer om de smeek-toon in deze brief. Het enige wat ik lees uit deze hele brief is: "Jan-Peter, we kunnen deze conjo niet meer aan en we beginnen paranoïde te worden, dus hou hem alsjeblieft tegen. Als jij dat doet, komt alles weer goed."

Wilders de bek snoeren is niets anders dan symptoombestrijding.

TheCFO

#151
Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 12:35:47
(ik zie het gedreig er echt niet in, ik zie het gewoon als een dramatische waarschuwing van mensen die hun eigen moslimgroep in Nederland blijkbaar onderschatten)

Eens, daarom stond het ook tussen haakkies, ze hebben het idd zeker niet als dreigargument ingebracht, maar konden het toch ook niet laten het toch ffies te benoemen.
(maar sowieso ook tekstueel blijft het stuk wat wazig -waarschijnlijk omdat ze niet precies wat we nu moeten met Greet-, zo stellen ze enerzijds niets te willen verbieden, toch gaat de titel over 'grenzen stellen')

I pray to God that if I ever have a grievance, I will have just a little more selfrespect (Al Capone in The Untouchables)

Hadou

#152
Citaat van: (Offline) op 14/02/2008 om 12:20:25
Citaat van: Hadou op 12/02/2008 om 17:08:13
IK ben blank. Ik laat mij niet gek maken door jouw. Mijn huidskleur en van andere miljoenen Imazighen is het bewijs.
Wuhahahahahahhahahaaaaaa

Deze reactie heb mij echt doen lachen. Beter laat jij je na kijken, want iets klopt er niet in jou bovenkamer.
Vroeger hanteerden Irifiyen een huwelijkswet, dat aangeeft  het maximale aantal vrouwen waarmee een  man kan huwen. Dat waren 4. Vier vrouwen van hun eigen volk. Als een man meerdere vrouwen wil dan is enkel een Thaya ( slavin ) ( en dat waren meestal Negroidjes(thisemghin)) als 5de of 6de en de 7de vrouw toegestaan.
Waarschijnlijk stam JIJ en Mbtiza van die 5de of 6de of 7de vrouwen af.

Hadou

#153
Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 12:28:23
Citaat van: Hadou op 12/02/2008 om 17:08:13

Ik voel mij helemaaaaaal niet verbonden met negers.

Je zegt het alsof je in geen enkel geding met negers geassocieerd wil worden. Maya, that's your loss, not theirs.

Ik voel me wel veel meer verbonden met de zwart-Afrikaanse cultuur dan met de Arabische cultuur of Westerse cultuur, daar heeft mn huidskleur verder niets over te zeggen. Afrika zit in mn hartje en mn hartje ligt in Afrika.
afrika zit niet je hartje, dat zit in je geest. En je hartje zit in je lichaam en je lichaam staat in NL en stamt af van Arif en dat ligt wel in (noord)- Afrika.

Dat jij verbonden met het Bantoevolk bijv. lijkt mij te ver gegrepen. Jij hebt niets gemeenschapelijks met hun en zij niets gemeenschapelijks met jouw.

om on topic te blijven :
-Wilders voelt zich heel erg verbonden met het Joodse volk en zijn liefde voor Israel ( de tereurstaat) is heel groot. Daarom doet hij zijn best om de anti-Israel geluiden de mond te snoeren. En die tegengeluiden komen vaak uit de moslimsmonden die Pro-Plastijns zijn.  En de moslims zwart maken! ( zwart in de zin dat ze niet deugen en dat ze slecht zijn).

Tamza

Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 19:47:24
afrika zit niet je hartje, dat zit in je geest. En je hartje zit in je lichaam en je lichaam staat in NL en stamt af van Arif en dat ligt wel in (noord)- Afrika.

Dat jij verbonden met het Bantoevolk bijv. lijkt mij te ver gegrepen. Jij hebt niets gemeenschapelijks met hun en zij niets gemeenschapelijks met jouw.


Arif ligt nog altijd in Afrika. Dat jij je status op een of andere manier denkt te verlenen aan je huidskleur, is jouw tragiek. Niet de mijne, dus projecteer dat niet op mij en ook niet op andere Imazighen. Jij kent verder mijn stamboom niet, dus het is ironisch dat jij mij hier loopt te vertellen dat ik niks gemeenschappelijks heb met (zwarte) Afrikanen. Temeer ik gewoon negroïde familieleden (Imazighen) heb en een nazaat ben van o.a. een voormalige slavin uit zwart Afrika.

Berkoekes

Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 12:35:47
Citaat van: TheCFO op 13/02/2008 om 10:20:04
Daarnaast -maar das meer persoonlijk- vind ik dergelijk 'gedreig' een totaal gebrek aan zelfrespect.

Vind ook dat het getuigt van gebrek aan zelfrespect en gebrek aan realiteitsbesef. Maar niet zozeer om het 'gedreig' (ik zie het gedreig er echt niet in, ik zie het gewoon als een dramatische waarschuwing van mensen die hun eigen moslimgroep in Nederland blijkbaar onderschatten), maar meer om de smeek-toon in deze brief. Het enige wat ik lees uit deze hele brief is: "Jan-Peter, we kunnen deze conjo niet meer aan en we beginnen paranoïde te worden, dus hou hem alsjeblieft tegen. Als jij dat doet, komt alles weer goed."

Wilders de bek snoeren is niets anders dan symptoombestrijding.
Tja, leuke poging om een commentaar te leveren op je eigen interpretatie. Er staat nergens dat Wilders de bek gesnoerd moet worden middels wetgeving wat jij en CVO ook mogen beweren. Zo is een discussie bij voorbaat al zinloos. Het ging erom dat Wilders geen politiek tegenwicht krijgt en dat ze willen dat ze daar iets aan doen. De media staat immers geilbekkend klaar om xenofobie en islamhaat aan te wakkeren. Het gaat hier dus niet om de reactie van moslims (een minderheid met weinig macht in dit land), maar om een politiek gelegitimeerde, xenofobe bejegening van moslims, mede door het stilzwijgend meedeinen met anti-islamitische sentimenten bij het electoraat, door de politieke macht.

Als jij dat een gebrek aan zelfrespect vindt, dan is dat ook gelegitimeerd, maar blijft het nog altijd jouw zeer beperkte interpretatie. Gelukkig zijn er moslims in dit land die voor zichzelf opkomen en laten blijken dat ze niet als electoraal wisselgeld gebruikt willen worden. Symptomen zijn het allang niet meer, de islamhaat in de samenleving; dat er een einde moet komen of tenminste een evenredig tegenwicht is dan ook evident. Moslimburgers zijn maar een minderheid en willen dat ook de politiek zich inspant om als volwaardig burger behandeld te mogen worden. Maar kruip gerust terug in je boerkabus, over symptoombestrijding gesproken.

Tamza

Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 19:31:06
Vroeger hanteerden Irifiyen een huwelijkswet, dat aangeeft  het maximale aantal vrouwen waarmee een  man kan huwen. Dat waren 4. Vier vrouwen van hun eigen volk. Als een man meerdere vrouwen wil dan is enkel een Thaya ( slavin ) ( en dat waren meestal Negroidjes(thisemghin)) als 5de of 6de en de 7de vrouw toegestaan.
Waarschijnlijk stam JIJ en Mbtiza van die 5de of 6de of 7de vrouwen af.

Wederom spreekt hier een walgelijk soort minachting uit, dat het gewoon triest is. Serieus. Zo van "jullie stammen waarschijnlijk af van de meest minderwaardige vrouwen, WANT zwart EN slavin EN laatste voorkeur echtgenote. En daarom moeten jullie je waarschijnlijk verbonden voelen met Afrikanen."

Effe kotsen

Berkoekes

#157
Citaat van: Hadou op 12/02/2008 om 17:08:13

IK ben blank. Ik laat mij niet gek maken door jouw. Mijn huidskleur en van andere miljoenen Imazighen is het bewijs.


Hahaha. Eerlijk waar jodokus, ik wist niet dat minderwaardigheidscomplexen zo vermakelijk konden zijn. Black is beautifull.

Tamza

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:41:25
Tja, leuke poging om een commentaar te leveren op je eigen interpretatie. Er staat nergens dat Wilders de bek gesnoerd moet worden middels wetgeving wat jij en CVO ook mogen beweren. Zo is een discussie bij voorbaat al zinloos. Het ging erom dat Wilders geen politiek tegenwicht krijgt en dat ze willen dat ze daar iets aan doen. De media staat immers geilbekkend klaar om xenofobie en islamhaat aan te wakkeren. Het gaat hier dus niet om de reactie van moslims (een minderheid met weinig macht in dit land), maar om een politiek gelegitimeerde, xenofobe bejegening van moslims, mede door het stilzwijgend meedeinen met anti-islamitische sentimenten bij het electoraat, door de politieke macht.

Als jij dat een gebrek aan zelfrespect vindt, dan is dat ook gelegitimeerd, maar blijft het nog altijd jouw zeer beperkte interpretatie. Gelukkig zijn er moslims in dit land die voor zichzelf opkomen en laten blijken dat ze niet als electoraal wisselgeld gebruikt willen worden. Symptomen zijn het allang niet meer, de islamhaat in de samenleving; dat er een einde moet komen of tenminste een evenredig tegenwicht is dan ook evident. Moslimburgers zijn maar een minderheid en willen dat ook de politiek zich inspant om als volwaardig burger behandeld te mogen worden. Maar kruip gerust terug in je boerkabus, over symptoombestrijding gesproken.

Ik kruip idd liever mn boerkabus in dan dat ik dat paranoïde geouwehoer van jou moet aanhoren, Wah. Dat moge sowieso al duidelijk zijn.

Hadou

Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 20:40:18
Temeer ik gewoon negroïde familieleden (Imazighen) heb en een nazaat ben van o.a. een voormalige slavin uit zwart Afrika.

Dus jij bent een mengelmoesje.
Dat was de traditie vroeger. een a7orri mocht zijn harem na 4 thi7oriyin enkel uitbreiden met slavinnen. en dat waren meestal negerinnen.


Berkoekes

Citaat van: Tamza op 14/02/2008 om 20:48:41

Ik kruip idd liever mn boerkabus in dan dat ik dat paranoïde geouwehoer van jou moet aanhoren, Wah. Dat moge sowieso al duidelijk zijn.
Als jij in elke pruim of intellectuele zwaargewicht een Wah ziet, dan ben je zeker niet paranoide?

Tamza

Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 20:51:16
Dus jij bent een mengelmoesje.
Dat was de traditie vroeger. een a7orri mocht zijn harem na 4 thi7oriyin enkel uitbreiden met slavinnen. en dat waren meestal negerinnen.



Nee, deze ex-slavin was zijn eerste vrouw. En al was zij een 4e vrouw: dat maakt haar er niet minder waardig om.

Hadou

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:44:55
Citaat van: Hadou op 12/02/2008 om 17:08:13

IK ben blank. Ik laat mij niet gek maken door jouw. Mijn huidskleur en van andere miljoenen Imazighen is het bewijs.


Hahaha. Eerlijk waar jodokus, ik wist niet dat minderwaardigheidscomplexen zo vermakelijk konden zijn. Black is beautifull.
Tja dat mag jij zelf weten. geniet er maar van.

Berkoekes

Citaat van: Hadou op 14/02/2008 om 20:51:16

Dus jij bent een mengelmoesje.
Dat was de traditie vroeger. een a7orri mocht zijn harem na 4 thi7oriyin enkel uitbreiden met slavinnen. en dat waren meestal negerinnen.


Dus eigenlijk is het verwerpelijker als ze een zwarte trouwen dan dat ze slaven waren?

Tamza

Citaat van: Berkoekes op 14/02/2008 om 20:53:39
Als jij in elke pruim of intellectuele zwaargewicht een Wah ziet, dan ben je zeker niet paranoide?

Iwa safi. Ik herken gewoon duidelijk de paranoïde en verbitterde toon die jouw schrijfsels kenmerken. Gewoon too obvious.