Islamfilm van Wilders...

Gestart door (Offline), 28/11/2007 om 10:27:24

(Offline)

Citaat van: Dora op 15/01/2008 om 13:48:18
Citaat van: (Offline) op 15/01/2008 om 11:45:58
Alles wat extreem is is slecht in mijn ogen. Maar dit soort taferelen slaat wel de kop op de spijker vind je niet? Vergelijk nou is wat hun deden, met wat Wilders gedaan heeft... (nog wil doen)

(een vrouw met een burqa, alles bedekt handschoenen aan en een ninja kapje om, 30 graden is het hartje zomer. die boodschappen aan het doen is op een markt vind ik ook extreem, soms denk ik ook echt van mens sluit je op 8er 40 deuren en sloten en kom er nooit meer uit!)

soms moet je niet denken, maar gewoonweg mensen in hun waarde laten.
Een mens denkt continu na elke seconde elke handeling alles wat hij/zij doet, ja ook als je met je rechterhand je kont krapt! :P

Ik heb die vrouw in haar waarde gelaten, het moraal van me ged8e gang ontgaat jou volkomen!

TheCFO

Arabische Europese Liga maakt tegenfilm Wilders
Uitgegeven: 17 januari 2008 23:20
Laatst gewijzigd: 17 januari 2008 23:32

HILVERSUM - De Arabische Europese Liga (AEL) gaat een tegenfilm uitbrengen op de dag dat de Koranfilm van Geert Wilders uit is.

Dat heeft Abdou Bouzerda van de Nederlandse tak van de AEL donderdagavond in de actualiteitenrubriek NOVA gezegd. 

De AEL wil in deze film de andere kant van de Koran en de islam laten zien. "Ik roep alle moslims op zich aan te sluiten bij het publieke debat", zei Bouzerda.

Offensief

Bouzerda kondigde aan een offensief tegen de Nederlandse overheid te beginnen "als de regering mooi weer gaat spelen in het buitenland". "Als het gaat over veiligheid van Nederlanders in het buitenland, staan we daar voor honderd procent achter. Maar als de regering Nederland portretteert als een tolerant land dat geen problemen heeft met haar moslimgemeenschap, dan gaan wij die boodschap absoluut verstoren."

Aboutaleb

Staatssecretaris Ahmed Aboutaleb van Sociale Zaken zei in het programma bereid te zijn om met zijn achtergrond en kennis van de Arabische taal zonodig in moslimlanden tekst en uitleg te geven over de film van Wilders en waarom die vertoond mag worden. "Als er een beroep op me wordt gedaan, zal ik dat zeker doen", aldus Aboutaleb.

nu.nl


Sa3ieD

Wuhahah, de AEL, bestaan die dan nog.... Triestheid zeg...Weten ze dan nog steeds niet dat het om Abou Yahyah ging en niet om de AEL zelf...

Aboutaleb gaat uitgelachen worden, alsof hij een autoriteit is in de "islamitische" wereld dat mensen enige waarde aan zijn uitleg gaan geven. Alsof de islamitische landen geen tolken hebben dat ze een Aboutaleb nodig hebben die in zijn gebrekkige Arabisch uitleg gaat geven.

Ik vind het verder niet de taak van de Nederlandse overheid om iets over de film te zeggen. Ze bevestigen hierbij alleen het bestaansrecht van een debiel als Wilders. Enige uitleg vanuit de Nederlandse overheid die gepast is is de volgende:

Geachte islamitische wereld,

Tot ons groot ongenoegen is het mogelijk dat via een democratisch proces randdebielen zetels kunnen vergaren in het parlement. Nu weten wij dat een democratisch stelsel geen ideaal systeem is. Jammergenoeg gebeurt het de laatste jaren steeds vaker dat debielen in het parlement komen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt ons telkens te moeten verontschuldigen voor uitlatingen van deze personen. We kunnen het niet verbieden omdat het gewone volk niet altijd even snugger is, zolang ze op de traditionele partijen stemmen is dit geen probleem maar wanneer ze dit niet doen wel. Wij willen als Nederland de relatie met de rest van de wereld, ook de islamitische wereld, zo zakelijk mogelijk houden. Ieder volk heeft recht op haar eigen geloof en ideologie, zolang wij op economisch gebied iets voor elkaar kunnen betekenen en ook betekenen hebben wij geen recht om daar uitlatingen over te doen zonder economische gevolgen.

Wij willen ons hierbij verontschuldigen voor eventuele beledigingen vanuit de richting van Wilders. Wij hopen dat jullie begrip hebben voor onze situatie waarin wij weinig kunnen doen tegen deze uitlatingen.


Met vriendelijke groet,


De Nederlandse regering



TheCFO

Citaat van: Sa3ieD op 18/01/2008 om 15:39:57
Ik vind het verder niet de taak van de Nederlandse overheid om iets over de film te zeggen. Ze bevestigen hierbij alleen het bestaansrecht van een debiel als Wilders. Enige uitleg vanuit de Nederlandse overheid die gepast is is de volgende:

Geachte islamitische wereld,

Tot ons groot ongenoegen is het mogelijk dat via een democratisch proces randdebielen zetels kunnen vergaren in het parlement. Nu weten wij dat een democratisch stelsel geen ideaal systeem is. Jammergenoeg gebeurt het de laatste jaren steeds vaker dat debielen in het parlement komen. Hierdoor zijn wij genoodzaakt ons telkens te moeten verontschuldigen voor uitlatingen van deze personen. We kunnen het niet verbieden omdat het gewone volk niet altijd even snugger is, zolang ze op de traditionele partijen stemmen is dit geen probleem maar wanneer ze dit niet doen wel. Wij willen als Nederland de relatie met de rest van de wereld, ook de islamitische wereld, zo zakelijk mogelijk houden. Ieder volk heeft recht op haar eigen geloof en ideologie, zolang wij op economisch gebied iets voor elkaar kunnen betekenen en ook betekenen hebben wij geen recht om daar uitlatingen over te doen zonder economische gevolgen.

Wij willen ons hierbij verontschuldigen voor eventuele beledigingen vanuit de richting van Wilders. Wij hopen dat jullie begrip hebben voor onze situatie waarin wij weinig kunnen doen tegen deze uitlatingen.


Met vriendelijke groet,


De Nederlandse regering




Het zal je niet verbazen dat ik het met je brief helemaal eens ben. Ben wel benieuwd hoeveel postzegels erop moeten om op het juiste adres te landen. Ook ben ik met je eens dat veel van de aandacht per definitie al te veel eer is voor Greet.

Maar toch, de nederlandse overheid lijkt -volgens de kranten- zich aan het voorbereiden op een megarel, zowel in onze steden als in Islamitische steden. Mocht dit allemaal waar zijn dan ontstaat er wel een soort van overheidsverantwoordelijkheid. Nog ff los van de vraag of Aboutaleb dan het juiste antwoord is.

(ik kan me het eigenlijk niet voorstellen dat er grote rellen zulen volgen, zeker niet in onze steden als er ergens in een exotisch moslimoord relletjes losbreken zou me niet zo veel verbazen),

Sa3ieD

#109
Het is weer typisch Nederlands he om het maaaaanden van te voren aan te kondigen. IK GA EEN ANTI ISLAM FILM MAKEN, OVER 5 MAANDEN BEN IK KLAAR!. Die Deense cartoons kwamen tenminste als een verrassing. Voor zover ik me kan herinneren was er ook niet echt heel veel ophef over die film van hirsi ali. Geen internationale rellen voor zover ik weet. Omdat het initiatief uit rechts radicale hoek komt en dus ook te verwachten is denk ik niet dat het voor zo heel veel ophef zal zorgen. Genoeg anti islam filmpjes op internet. Het punt van die Deense cartoons was dat het niet door een anti moslims partij was gedaan, zo leek het alsof de normale Denen erachter stonden. Denemarken werd op deze manier het doelwit.


Ellian's visie (kots)
Citeer
De huidige stand van zaken: in de film wordt de Koran niet verbrand. Ook wordt het boek niet verscheurd. Het is eigenlijk geen film. Het zou een uitzending zijn waarin Wilders zijn opvattingen over de Koran zou uitleggen, en die kennen we al: als alle gewelddadige passages uit de Koran worden weggehaald, blijft er een mager boekje over.

Dit is veel softer dan Submission. Heeft Submission tot internationale rellen geleid? Nee, omdat het toenmalige kabinet internationale terroristen niet opmerkzaam had gemaakt op Submission.

Dat laatste stuk is echt stupid, alsof "internationale terroristen" achter de rellen van de Deense cartoons zaten. Ellian denkt dat hij nog in Iran zit en vergeet dat de wereld een stuk kleiner is, het is niet dat submission door niemand gezien is, het is meer dat het te verwachten was uit de hoek van Hirsi Ali.


TheCFO

Als je inschatting waar blijkt te zijn (wat ik ook verwacht) is het netto effect van alle krantenstukkies (Er is zelfs een evacuatieplan voor de ambassades! De burgemeesters zijn gewaarschuwd!) veel gratis reclame voor Wilders en een enorme hoop angst bij burgers voor rellen of een verziekte sfeer.

Die angst is in zichzelf al treurig, maar deze angst leidt er toe dat nog meer hollanders gaan denken dat moslims bij de eerste de beste scheet uit hun vel springen.

Zo zijn er nu ook wel hollanders die vinden dat Greet die film niet moet maken omdat 'de moslim' anders boos wordt.

(Offline)

Het is indd gratis reclame. Wil je "hot" zijn verafschuw de Islam! Zoals ik al eerder zei, waarom gaat hij nooit een publieke debat aan met een Islam geleerde. Hij verschuilt zich 8er de woorden als "ik wil niemand hiermee beledigen, wie dat wel is jammer dan" Als ie een echte politicus zou zijn en hij heeft een standpunt, dan moet hij die kunnen verdedigen. Maar ja....

Dora

we willen het subhana-Allah maar niet afleren.
we zouden moeten weten na pim, theo en ayan dat hoe meer aandacht je ze geeft hoe meer zij genieten en zels "extremer"worden. aangezien we ze de aandacht blijven geven, staat er elke keer wel iemand op.


(Offline)

Citaat van: Dora op 18/01/2008 om 17:51:53
we willen het subhana-Allah maar niet afleren.
we zouden moeten weten na pim, theo en ayan dat hoe meer aandacht je ze geeft hoe meer zij genieten en zels "extremer"worden. aangezien we ze de aandacht blijven geven, staat er elke keer wel iemand op.


Helaas zit het niet zo simpel in elkaar.

(Offline)

Spong doet aangifte tegen Wilders



Advocaat Gerard Spong gaat in samenwerking met dertig studenten van de Universiteit van Amsterdam aangifte doen tegen Geert Wilders.

http://www.parool.nl/nieuws/2008/JAN/24/o3.html

(Offline)

Marokkanen willen dat justitie Wilders vervolgt

DEN HAAG - Marokkaanse organisaties in Nederland willen dat het Openbaar Ministerie (OM) PVV-leider Geert Wilders vervolgt voor discriminatie van moslims. Weigert justitie dat, dan stappen ze naar de rechter om het OM ertoe te bewegen alsnog strafvervolging in te stellen.

citaat: "Wilders is een islamracist. Zijn uitspraken zijn niet gericht op een ras, maar op een godsdienst en een bevolkingsgroep'', zei Rabbae.


http://www.nu.nl/news/1405190/11/Marokkanen_willen_dat_justitie_Wilders_vervolgt.html

(Offline)

Citaat van: (Offline) op 13/12/2007 om 16:37:17
dinsdag 11 december 2007
Wilders wil geen rol in film Edin
Groene Hart - Geert Wilders wil niet reageren op het aanbod van rapper Salah Edin om een rol te spelen in zijn film.

Wilders. FOTO JOOST HOVING
Dit meldt een woordvoerder van Partij Voor de Vrijheid. De Alphense Edin maakte vorige week bekend hij bezig is met een film die in 2009 moet uitkomen. De film gaat over een Nederlandse Marokkaan in Nederland en voor welke keuzes hij komt te staan. Edin is momenteel in gesprek met een scenarioschrijver en een regiseur. De rapper wil met zijn muziek en met filmbeelden, bevolkingsgroepen in Nederland weer bij elkaar brengen. Daarom biedt hij Wilders een ’bijrol aan’ in zijn film, zo zei Edin. „Als Wilders interesse heeft, moet hij maar zeggen wat zijn prijs is. Gaan we onderhandelen.’’

Bron; http://www.ad.nl/groenehart/article1889260.ece

Lees ook de reacties.
--------------------------------------------------------------------------------

http://www.depers.nl/video/274661/Ko...r-Wilders.html

Salah-edin; Wilders verdient kogels door knieschijven!

(Offline)

#117
Extreem-rechts steunt oproep om kalm te blijven
ROTTERDAM De oproep van moslims om rustig te blijven na het uitkomen van de Wildersfilm, krijgt steun uit onverwachte hoek: van de extreem-rechtse Nederlandse Volks-Unie (NVU).
Voorzitter Constant Kusters, die zo nu en dan in Rotterdam demonstraties leidt tegen de multiculturele samenleving, stelt dat Wilders uit is op een bloederige burgeroorlog tussen moslims en christenen.

Kusters: ,,Wilders wil deze twee groepen tegen elkaar uitspelen om in ons land een zionistische (joodse, red.) staat te stichten. De man is opvallend vaak te vinden op de Israëlische ambassade. Dat zegt mij genoeg.

Kusters staat naar eigen zeggen een heel andere aanpak van de multiculti-problemen voor dan Wilders: ,,Wij zeggen: bevorder de remigratie, zet buitenlandse criminelen het land uit en sluit de grenzen. Maar om daarom nou te schoppen tegen de islam, nee. Als iemand de islam wil aanhangen, doet diegene dat maar in een islamitisch land.

Het steekt de VNU-leider bovendien dat hij en wijlen Hans Janmaat in het verleden zijn veroordeeld voor uitspraken die veel minder erg waren dan die van Wilders. ,,Negeren dus, die man.

Bron; http://www.ad.nl/rotterdam/stad/article1995842.ece

Hij loopt langzamerhand vanzelf tegen de lamp. Zelfs van zijn 8erban spugen ze hem er uit!

Maghribi hor

#118
Kunnen we niet die hond van een Wilders net zo lang laten blaffen tot ie uitgeblaft raakt met zijn achterban.
We weten van wie het komt en wat men er hun taal/film ezn.. wensen te bereiken. We hoeven ons toch niet te laten provoceren.
Kunnen we het protest niet beter overlaten aan onze neefjes in het Midden-Oosten en Noord-Afrika, die hebben in ieder geval de wet mee en de economische middelen om hun punt duidelijk te maken aan het westen.
Laisse passer, zou ik zeggen.

De Islam is een wereld religie die wordt aangehangen door 1,2 miljrd zielen over 50 landen of zo. Een dergelijke religie met zoveel aanhangers is toch niet klein te krijgen door één schreeuwlelijk uit NL. Over 50 jaar is Wilders superdement en is de Islam enkel overal ter wereld groter geworden.
Een complete oorlog zou de groei van de Islam niet eens kunnen belemeren laat staan een Wilders in de oppositie. De man is politiek volkomen ongevaarlijk.
Dus waar maken we ons druk om. Wilders is een ééndagsvlieg en de Islam is er voor eeuwig.

PS: laat die film maar uitkomen. Dan zullen we zien hoe snel "onze jongens in Afghanistan"de harten en hoofden van de lokale bevolking voor zich zullen winnen. Laat ze dan maar uitleggen dat ze er zijn om te "helpen".

(Offline)

Citaat van: Maghribi hor op 28/01/2008 om 13:34:19
Een dergelijke religie met zoveel aanhangers is toch niet klein te krijgen door één schreeuwlelijk uit NL.
Zoals ik al eerder zei het is niet één persoon. Mensen zijn te naiëf. Word wakker a sahbie, illuminati zit er 8er...

Bewijs is er in overvloed.