Free mason/New World Order/De heersers van de wereld

Gestart door (Offline), 27/10/2007 om 18:02:50

3ich

Citaat van: allasian op 08/03/2010 om 18:29:59
Ja jongen, bij elke scheet waar over we het niet eens zijn komt het amazighgemeenschapsgevoel in het geding.
Aangezien het mythes zijn die tot nu toe niks bewezen hebben mag je best sceptisch zijn en dit vooral niet presenteren als de waarheid waar de meeste mensen nog niet achter gekomen zijn. Je moet wel in acht nemen dat hier geld aan verdiend wordt dmv boeken, films, lezingen etc.
Er zijn talloze youtube filmpjes, sites, forums die die theorieen ontkrachten met sterke argumentatie. Ik ga die hier niet posten aangezien ik vind dat je er zelf achter aan moet gaan als je echt de waarheid wilt weten. Kijk en vergelijk. Maar ja, zolang mensen alleen geloven in wat ze willen geloven kan ik daar verder weinig aan doen.
Ja we leven in een tijd waarin we de wereldpolitiek wantrouwen, en terecht, maar om daarom in allerlei mythen te gaan geloven vind ik ver gaan en afdoen aan je mentale gezondheid.

Blijf jij maar lekker verder dagdromen! Hun hebben de NWO bijna door onze strot geduwd en jij zit hier nog blabla te praten... Het is geen mythe sukkel je bent gewoon een oelewapper die zo hard zen best doet om deze shit te snappen, maar, dat doe je niet. Dus roep je maar dat het een mythe is en dat het gwn bullshit is!

Niet bewezen zegt ie dan nog, kijk is uit je doppen. Of shut the fuck up! Jij bent het niet eens waard om een reactie te krijgen of jou bewust te maken. Je leeft in een waan, succes!

Señor Canardo

Waarom mag jij wel zulke topics openen, maar als 3ich aandacht besteed aan de NWO dan moet je als een dwaas reageren?

- http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=12949.0


Ps. Deze topic is toch van jou of niet?

Botermes

Citaat van: incognito op 08/03/2010 om 18:34:58
Dus jij vindt dat je het recht had om op de man te spelen. Met je kleuteropmerkingen?
waaruit concludeer je dan dat ik het op de man speelde. Ik had niet eens iets gequote of zijn naam genoemd. Het was juist heel veralgemeend en niemand hoefde zich direct persoonlijk aangevallen te voelen.

3ich

Citaat van: Amando op 07/03/2010 om 14:09:41
Leg mij eens uit waarom freemasons of wie dan ook symbolen op geld zouden willen drukken?

Omdat het symbolisch is en hun ownen het geld! Wtje fuck deze shit k ga me hier niet eens moe maken om mensen wat duidelijk te willen maken, die het niet waarderen noch begrijpen noch vatten

Mocht jij wel echt geïntresseerd in zijn kijk na wie FED is en wat de monetaire systeem inhoud en wie het hebben opgericht en waarom.

3ich

Citaat van: allasian op 08/03/2010 om 18:41:02
waaruit concludeer je dan dat ik het op de man speelde. Ik had niet eens iets gequote of zijn naam genoemd. Het was juist heel veralgemeend en niemand hoefde zich direct persoonlijk aangevallen te voelen.

Deze reactie in deze topic was zeker ook niet op de man gespeeld: http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13945.msg263828#msg263828


Het maakt niks uit hoor. K neem je niet kwalijk dat je toen bezopen was.


Señor Canardo

Citaat van: allasian op 08/03/2010 om 18:41:02
waaruit concludeer je dan dat ik het op de man speelde. Ik had niet eens iets gequote of zijn naam genoemd. Het was juist heel veralgemeend en niemand hoefde zich direct persoonlijk aangevallen te voelen.

Ik concludeerde dat uit jouw opmerkingen richting 3ich...>


Citaat van: allasian op 06/03/2010 om 23:02:59
Als je de moedervlekken die op je lijf zitten met lijntjes aan elkaar verbindt krijg je vast wel ook een illuminatie teken. Of als je op de wc pot zit en je laat een drol vallen kan er ook een illuminati teken ontstaan. Wat zeg je daarvan, haha


Ps. 3ich heeft jou stompzinnige opmerking al vergeven dus eigenlijk kan ik er ook niet mee zitten.

Botermes

Citaat van: incognito op 08/03/2010 om 18:40:26
Waarom mag jij wel zulke topics openen, maar als 3ich aandacht besteed aan de NWO dan moet je als een dwaas reageren?

- http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=12949.0


Ps. Deze topic is toch van jou of niet?
Dat was allasian toen, niet de allasian van nu. En natuurlijk schrijf ik niet bij voorbaat elke samenzwering af.  
Ik kijk wel nog steeds af en toe de Alex Jones show, vind ik leuk. Maar zoals een laaggeschoolde criminele rapper easyE genaamd ooit zei, dont believe everything people say

Señor Canardo

Citaat van: allasian op 08/03/2010 om 18:59:35
Dat was allasian toen, niet de allasian van nu. En natuurlijk schrijf ik niet bij voorbaat elke samenzwering af.  
Ik kijk wel nog steeds af en toe de Alex Jones show, vind ik leuk. Maar zoals een laaggeschoolde criminele rapper easyE genaamd ooit zei, dont believe everything people say

En ik heb al eerder tegen jou gezegd: zonder je woord is je eer niks waard....

Botermes

Citaat van: incognito op 08/03/2010 om 19:00:52
En ik heb al eerder tegen jou gezegd: zonder je woord is je eer niks waard....
Je kan zoveel zeggen vooral als je wat ik schrijf niet eens in acht neemt.

Botermes

#85
Citaat van: 3ich op 08/03/2010 om 18:46:58
Deze reactie in deze topic was zeker ook niet op de man gespeeld: http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=13945.msg263828#msg263828


Het maakt niks uit hoor. K neem je niet kwalijk dat je toen bezopen was.
Je moet geen ouwe koeien uit de sloot trekken, dat geldt ook voor bout9onito, die is daarmee begonnen, trouwens.

Amando

Citaat van: 3ich op 08/03/2010 om 18:44:19
Omdat het symbolisch is en hun ownen het geld! Wtje fuck deze shit k ga me hier niet eens moe maken om mensen wat duidelijk te willen maken, die het niet waarderen noch begrijpen noch vatten

Mocht jij wel echt geïntresseerd in zijn kijk na wie FED is en wat de monetaire systeem inhoud en wie het hebben opgericht en waarom.

Stel er bestaat zoiets, zouden ze het dan niet geheim willen houden in plaats van het op een biljet zetten in de vorm van symbolen? Ik vind dat namelijk niet echt logisch.

Hadou


Hadou


Chatt zie arif

#89
Citaat van: Hadou op 02/10/2010 om 01:45:30
Vind de 6!

Vergeet die zes,ik raad je aan om gezwind je psychiater te vinden :-)