Vakantiefoto van meisje in Marokko niet Madeleine

Gestart door Izouran, 26/09/2007 om 19:12:22

Izouran

Een opgedoken vakantiekiekje van een westers ogend meisje in Marokko is niet van de verdwenen Britse Madeleine McCann.

Dat berichtte de Britse omroep Sky News woensdagmiddag op gezag van bronnen in Marokko. Het zou gaan om een Marokkaans meisje. 

De foto was vorige maand genomen door een Spaanse toerist in Noord-Marokko. Madeleine verdween begin mei in Portugal tijdens een vakantie aan de Algarve-kust.

nu.nl

Het gaat om de volgende foto's;

Rif Spirit

van ver lijkt ze misschien op haar maar van dichtbij niet. volgens news bronnen heeft haar vader bevestigd dat zijn dochter iemand anders is en ze heet bouchra ze wonen omgeving xaouen.

Bouchra  /   Madelein

miss.F.

wat een mooie meisje die bouchra. Hebben mensen hun ogen in hun achterste zitten ofzo, zij lijkt toch bij verre niet op dat andere meisje?

(Offline)

Typisch. Ze zien een blonde meisje, ze d8en safie dit is er, zij kan nooit marokkaanse zijn. ::)

Ik heb laatst ergens gelezen dat haar ouders als hoofdverd8e worden beschouwd, zoals in de meeste van dit soort zaken (moord/ontvoering) is het meestal een bekende....

Izouran

Citaat van: (Offline) op 28/09/2007 om 13:43:40
Typisch. Ze zien een blonde meisje, ze d8en safie dit is er, zij kan nooit marokkaanse zijn. ::)

Sterker nog, een of andere Spaanse toerist gaat er zelfs van uit dat dit Meisje een andere ontvoerd meisje moet zijn, want volgens haar bestaan er alleen maar Marokkaanse meisjes met licht getinte huid en gekruld zwart haar.

The Franchise

Citaat van: Izouran op 29/09/2007 om 14:35:52
Citaat van: (Offline) op 28/09/2007 om 13:43:40

want volgens haar bestaan er alleen maar Marokkaanse meisjes met licht getinte huid en gekruld zwart haar.

I wish :D

Wasilla tarifest

prachtig meisje is die bouchra...tbarkallah

Laysa

Er zijn wel meerdere kinderen/mensen in Marokko die van nature blond zijn, of vroeger blond waren. Een paar neefjes en nichtjes van mij in Marokko waren toen ze een uk waren ook blond. Later "verkleurden" zij van blond naar donker haar.

Ik vind dat blonde haar niet eens zo opvallend van Bouchra, maar eerder haar gezicht en die mooie intense blik.