[20-09-2007] Boekpresentatie Tariq Ramadan

Gestart door Samir!, 07/09/2007 om 21:51:55

Wah

Citaat van: miss.F. op 20/09/2007 om 16:03:34
Citaat van: Wah op 20/09/2007 om 15:03:06
Check deze link. Hier kan je het boek lezen van Tariq Ramadan: 'Westerse moslims en de toekomst van de Islam.'

maar die lezing gaat toch over zijn nieuwe boek??
Klopt. Tis voor de mensen die deze nog niet gelezen hebben. Extra service zeg maar :) Ik haal em wel weg hoor, als je wilt.

miss.F.

Citaat van: Wah op 20/09/2007 om 16:17:16
Citaat van: miss.F. op 20/09/2007 om 16:03:34
Citaat van: Wah op 20/09/2007 om 15:03:06
Check deze link. Hier kan je het boek lezen van Tariq Ramadan: 'Westerse moslims en de toekomst van de Islam.'

maar die lezing gaat toch over zijn nieuwe boek??
Klopt. Tis voor de mensen die deze nog niet gelezen hebben. Extra service zeg maar :) Ik haal em wel weg hoor, als je wilt.

nee hoor ben je gek, van mij mag je laten staan.

MBTiza

Citaat van: Wah op 20/09/2007 om 15:03:06
Check deze link. Hier kan je het boek lezen van Tariq Ramadan: 'Westerse moslims en de toekomst van de Islam.'

Euh hallo, volgens mij hadden we het over Andalous saus....

MBTiza

Citaat van: Tamza op 19/09/2007 om 17:18:16
Citaat van: miss.F. op 19/09/2007 om 15:55:55
even een zijweg: wat is andalous saus voor een saus?


Mbtizia, dat spul wordt toch alleen in emmers verkocht? Niet gewoon in een fles waar zo 3iyek veel in zit

Nee, een vriend van me haalt het uit Belgie voor me, gewoon in potjes van 300 ml, de vorige keer had ik wel halal andalous saus (glazen pot 1 liter)...nu is ie minder halal maar blijft verrukkulluk...

Die uit plastic flessen blijkt erg tegen te vallen...dus vooral uit glazen potten.

miss.F.

De boekpresentatie was indrukwekkend. Die man is charismatisch en spreekt op een bezielende manier. Ik had m graag wat langer willen aanhoren maar verder ben ik blij dat ik erbij heb kunnen zijn.

De organsiatie was ook goed!

Inuit

Citaat van: miss.F. op 21/09/2007 om 11:00:17
De boekpresentatie was indrukwekkend. Die man is charismatisch en spreekt op een bezielende manier. Ik had m graag wat langer willen aanhoren maar verder ben ik blij dat ik erbij heb kunnen zijn.

De organsiatie was ook goed!
ik ben benieuw wat de wolf in schaapskleren te vertellen heeft :)

miss.F.

waarom zou hij een 'wolf in schaapskleren' zijn?

Inuit

Citaat van: miss.F. op 21/09/2007 om 13:26:01
waarom zou hij een 'wolf in schaapskleren' zijn?
voor mij is hij geen wolf in schaapskleren (was ironisch bedoeld), maar zo portreteren sommige journalisten hem wel. hij wordt door sommigen neergezet als iemand die een gematigde islaam (whatever that may be) aan de westerlingen predikt, maar binnen islamitische kringen een keiharde fundo is.

Thaziry

En hoe was de lezing? Ik was uiteindelijk toch niet gegaan, dus vraag me af of ik veel gemist heb.

miss.F.

Citaat van: Thaziry op 23/09/2007 om 16:30:06
En hoe was de lezing? Ik was uiteindelijk toch niet gegaan, dus vraag me af of ik veel gemist heb.

hij vertelde onder meer waarom hij besloot dit boek te schrijven en ook haalde hij er een aantal thema's uit zoals de positie van vrouwen ten tijde van de Profeet vzmh en vandaag de dag. Interessante lezing maar het hetgeen hij verteld heeft, is ook terug te lezen in zijn boek. Het boek is snel weg te lezen, alleen lijkt de vertaling af en toe niet helemaal ok te zijn