illegalen

Gestart door vinyard, 27/04/2004 om 21:31:39

vinyard

Wat vinden jullie van illegalen????

Yugurthen

#1
van mij mogen ze hier blijven zodat ze een goeie toekomst kunnen bouwen.

Idir

#2

CiteerWat vinden jullie van illegalen????

Wat vind jij ervan???

Dora

#3
mensen net als jij en ik >>> wat zou ik er van moeten denken??? >> en daarnaast vind ik dat men ze meer moet respecteren en waarderen >> al die onzin over illigalen >> nu wij papieren hebben durven we een grote mond te hebben >> maar als het anders om was piepten we wel anders!!!!

maar goed daarnaast kun je natuurlijk zeggen dat men alleen asielzoekers kan accepteren omdat ze vanuit oorloggebieden komen >> maar dan is de vraag waar zetten we een lijn.....

ayuda

#4
GENERAAL PARDON. NU!!!

(vind ik een toffe vent, generaal Pardon ;-)  Zo zouden er meer moeten zijn in de krijgsmacht)

Idir

#5

CiteerGENERAAL PARDON. NU!!!

(vind ik een toffe vent, generaal Pardon ;-)  Zo zouden er meer moeten zijn in de krijgsmacht)


hahahaha..... ;D ;D

Sannoe

#6

CiteerWat vinden jullie van illegalen????

Wat heeft dit te maken met geschiedenis??????????????

ayuda

Hopelijk is het binnenkort geschiedenis, en mogen ze lekker blijven met status en rechten.  ? :-)

Sannoe

#8

CiteerHopelijk is het binnenkort geschiedenis, en mogen ze lekker blijven met status en rechten.  ? :-)

Oké dan! hoop ik natuurlijk ook. Want die tijd heb ik ook zelf gehad. Het was geen makkelijke tijd.

Dora

#9

CiteerHopelijk is het binnenkort geschiedenis, en mogen ze lekker blijven met status en rechten.  ? :-)
nou ik dacht het niet >> het wordt juist als maar moeilijker ..:(....