Hoofdmenu

It's just one of those days!

Gestart door Tikinas, 02/07/2007 om 21:32:05

Tikinas

Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But you want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days!!

http://youtube.com/watch?v=HmZEbmk0Sc8

lekker!

Tamza

Echt he, ben echt in een agressieve bui vandaag. Wil iemand helemaal verrot slaan op dat nummer of gewoon iets breken. Chagrijnig TFOE

MAZIGH

Citaat van: Tamza op 02/07/2007 om 21:37:27
Echt he, ben echt in een agressieve bui vandaag. Wil iemand helemaal verrot slaan op dat nummer of gewoon iets breken. Chagrijnig TFOE

cway cway a Tamza q atawthad 7ad.  :proost:

Tamza

maak je geen zorgen, Tikinas gaat al pak slaag krijgen, als ik zijn hoofd niet tegen een stoeprand trap, dan ben ik geen tamza

Tamza


Tikinas

Citaat van: Tamza op 02/07/2007 om 21:57:00
maak je geen zorgen, Tikinas gaat al pak slaag krijgen, als ik zijn hoofd niet tegen een stoeprand trap, dan ben ik geen tamza

heldin ik pak je bij haren en slinger je de gracht in en dan vaar ik met een speedboat over je heen en maak ik gehakt van je met mn buitenboardmotor. en dan voer ik je aan piranha's

Tamza

shut the fuck op ingeblikte kamelenscheet, ga een zwarte tijger verkrachten of i.e.g een zandhaas baren ofzo

Tikinas

shut up the fuck jezelf dromedarisruftverzamelaar, niet zo stoer doen voordat ik zo bij je kom en je tanden laat uitpoepen.

Tamza

a ga van mijn planeet a binnenstebuitengekeerde walviskont, je maakt me ziek

Tikinas

maak ik je ziek? je bent van jezelf ziek a wandelende-reklame-voor-kachelglans met wormrot in een hondezak.

Tamza

yeahyeah, als dom lullen pudding was, dan was jij dr oetker

Tikinas

als dr oetker psychiater was dan had je hem zwaar nodig.

Tamza

over psychiaters gesproken, als ik jou een dag kon zijn dan zou ik me laten platrijden

Tikinas

Hier heb je wat tabasco om je reetkever te voeren

Tamza

dank je wel, maar voor mijn part zak je dwars door de hel heen zodat je van je gesmolten darmen een waxinelichtje kunt maken waarmee je de eindeloze weg van de eeuwige verdoemenis kunt bijlichten