Hoofdmenu

zomer is onderweg

Gestart door nadori, 02/10/2002 om 13:01:59

nadori

over een paar maanden wordt ons muziekmarkt, vol  met said mariwari en leila chakir en enennnnnnnnn.
dat doet zeer .

Fatma (Gast)

#1
hoezo*vraag*


nadori

#2
volgens me wacht jij ook op said mariwari wat gaat hij naar het markt binnen kort brengen.

Jonas

#3
mensen mensen ik begrijp niet wat jullie nou in Said mariouana zien, het is leuke huppelmuziek wanneer er gedanst moet worden op een bruiloft, leuk en aardig maar meer vind ik het ook niet. Als je toch naar Riffijnse liederen wilt luisteren probeer een keer Khalid Izri. Als je dan toch muziek wilt kopen doe dat dan ook in Maroc; daar krijg je tenminste waar voor je geld, hier krijg je voor 5 piek een schending van kopierecht aangesmeerd.

eigenlijk begrijp ik de hele clue van dit hele onderwerp niet wist je dat, hmmm kijk daar zit wel wat humor in.


Beni Said

#4
Wat voor onzin breng je toch uit, Jonas, jij met je riffijnse Liederen.

 Iedereen heeft zo zijn eigen smaak wat muziek betreft. Ik zie jouw opmerking alsof je zegt dat er niets anders bestaat dan riffijn liederen. Jij hoeft niemand te vertellen wat hij moet luisteren.

 Omdat ik arrifie ben wil niet zeggen dat dat ik alleen RIFFIJNLIEDEREN moet luisteren.Natuurlijk hou ik van deze liederen maar ik mag toch ook wel eens wat anders horen of zie ik dat soms verkeerd. Jij luistert misschien ook weleens naar chaabi rai iromianmuziek.Ik luister naar ALLE muziek die IK mooi vind.
 Jij laat het overkomen alsof jij iedereen wil verplichten om alleen RIFFIJNLIEDEREN te luisteren.

 Sorry hoor dat ik zo tekeer ga maar jij bent echt de druppel die mij de emmer doet overlopen. Want ik heb voorheen al zoiets gelezen.

 Dit doet mij denken aan de duitsers: je weet wel 'Deutschland uber alles'. Zo moeten wij ons toch niet gaan gedragen?  ik word hier echt niet goed van van, weet je dat.

 Zo dat is er weer uit!
Dit is niet persoonlijk bedoeld, Jonas, maar ik kon me echt niet meer inhouden.Het moest er gewoon een keer uit.

Wij blijven altijd thawmet van elkaar insha'allah

Idzjen ziebrieda.

ps: Ik heb ongeveer 600 muziekbandjes van alle soorten:Riffia,sousia,atlas,rai chaabi,egyptisch,turks.Noem maar en ik heb 't. Maar natuurlijk staat bij op de bovenste plank onze riffi- muziek (De laatste tijd dan)
:-(:-(:-(;);)

Ik ben trouwens benieuwd naar de reacties.

Jonas

#5
denk om je hart jongen ;-)

Beni Said

#6
Maar je begrijpt wel wat ik bedoel, broeder.
Moest gewoon ff d'r uit.

wassalaam.;);)

Awyour danita

#7
Azul

A, bni said, jonas geeft slechts zijn mening, en heeft  jouw helemaal niet aangesproken.

Het is beter als men andermans mening respecteert, en niet gaan lopen ergeren.

Gewoon op de kwestie ingaan, niet buiten het onderwerp.

Tmazight (Gast)

#8
The sun is shining and the weather is hot!!!!

Er gaat niet boven goede R&B muziek. Goede club-muziek weet ik ook wel te waarderen.

Maar goed, ik snap de clue wel dus laat ik daar op reageren.

Inderdaad te gek, Marokkaanse muziek in Marokko. Vooral muziek die opzwepend werkt. Je wilt gaan dansen en niet meer ophouden. De covers van Nacer vind ik wel heel goed klinken.