Problemen met jouw pc of laptop? Vraag hier om hulp en advies

Gestart door Samir!, 07/07/2006 om 19:54:29

Isefrawen

#30
Citaat van: hamza op 22/05/2007 om 22:23:53
C:\program files\acceleration software\ anti-virus\ssssmon.dll.

Ik ken geen anti-virus die acceleratie van software in zich heeft. Ook de ssssmon.dll is geen Windows dll bestand. Deinstalleren van het programma "acceleration software" zou het probleem moeten oplossen. Heb heel sterk het vermoeden dat dit Malware is.

Mocht dat niet helpen, zou je even HijackThis kunnen draaien en een vinkje kunnen zetten bij de genoemde startup item en het zo kunnen verwijderen. Mocht je er niet uit komen, kan je de log van Hijackthis hier plaatsen.

hamza

Citaat van: Zwiet Rwiet op 23/05/2007 om 10:00:25
Citaat van: hamza op 22/05/2007 om 22:23:53
C:\program files\acceleration software\ anti-virus\ssssmon.dll.

Ik ken geen anti-virus die acceleratie van software in zich heeft. Ook de ssssmon.dll is geen Windows dll bestand. Deinstalleren van het programma "acceleration software" zou het probleem moeten oplossen. Heb heel sterk het vermoeden dat dit Malware is.

Mocht dat niet helpen, zou je even HijackThis kunnen draaien en een vinkje kunnen zetten bij de genoemde startup item en het zo kunnen verwijderen. Mocht je er niet uit komen, kan je de log van Hijackthis hier plaatsen.


he,zwiet Rewiet
Ik dank U Zeer,Ik heb gedaan wat je zei en het probleem is opgelost.
programaje HijackThis gedownload en vinkje gezet bij dat starup en vewijderd.
en het probleem opgelost.
nogmaals Bedankt.

Isefrawen

Citaat van: hamza op 23/05/2007 om 20:57:31
Citaat van: Zwiet Rwiet op 23/05/2007 om 10:00:25
Citaat van: hamza op 22/05/2007 om 22:23:53
C:\program files\acceleration software\ anti-virus\ssssmon.dll.

Ik ken geen anti-virus die acceleratie van software in zich heeft. Ook de ssssmon.dll is geen Windows dll bestand. Deinstalleren van het programma "acceleration software" zou het probleem moeten oplossen. Heb heel sterk het vermoeden dat dit Malware is.

Mocht dat niet helpen, zou je even HijackThis kunnen draaien en een vinkje kunnen zetten bij de genoemde startup item en het zo kunnen verwijderen. Mocht je er niet uit komen, kan je de log van Hijackthis hier plaatsen.


he,zwiet Rewiet
Ik dank U Zeer,Ik heb gedaan wat je zei en het probleem is opgelost.
programaje HijackThis gedownload en vinkje gezet bij dat starup en vewijderd.
en het probleem opgelost.
nogmaals Bedankt.

Dat is ge-wél-dig nieuws!
Scan nog wel je harde schijf naar spy-ware. Spybot Search and Destroy, Adaware SE, SpyDoctor. Met Google zul je de applicaties wel vinden.

arafsiw

Hallo,

Ik krijg sinds enkele dagen deze melding;
 

Hoe krijg ik deze melding weg ?
Ik heb echt geen idee waar ik dit zou moeten veranderen


Ahfir

misschien heb je nieuwe codecs nodig,ik heb btw ook een probleem,mijn ipod loopt steeds vast en dan moet ik wachten tot ie helemaal leeg is :(

Hadou

http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9804.0
in het rubriek handige tips kun je je technische vragen stellen.
Je wordt in korte tijd geadviseerd en of geholpen.

MBTiza

Beste ZwietRwiet,

Ik heb een enorm probleem, heb zojuist een broodje kipkerrie naar binnen gewerkt waarin een kakkerlak als trojan in zat...heb jij een oplossing hiervoor? Kan ik ergens software downloaden om dit probleem op te pakken?

Een ander probleem, een neefje van me heeft een theelepeltje met mayonaise in hun diskdrive gedouwd, de computer doet het gewoon nog, betekent dit dat hun pc wel van mayo houdt en zal deze op den duur niet erg dik worden?

Ahfir

mijn Ipod loopt vast en kan pas weer werken als de batterij leeg is,help pls :(

Hamou

Citaat van: Ahfir op 21/06/2007 om 17:18:21
mijn Ipod loopt vast en kan pas weer werken als de batterij leeg is,help pls :(

Door het feit  dat de Ipod pas gaat werken waneer de batterij leeg is, zegt iets over resetten , volgende keer gewoon op reset knopje drukken dan is het probleem opgelost. Dat geld trouwens voor de meeste apparatuur  heel even spanningsloos en de boel gaat weer draaien.

Laysa

#39
Citaat van: Ahfir op 21/06/2007 om 16:06:57
misschien heb je nieuwe codecs nodig,ik heb btw ook een probleem,mijn ipod loopt steeds vast en dan moet ik wachten tot ie helemaal leeg is :(

Heb je je iPod wel eerst geprobeerd te herstellen? Dit kun je doen door de "menu" en "select" -knop (dat rondje in t midden) ongeveer 5 seconden tegelijkertijd ingedrukt te houden. Je iPod zal dan herstarten, verder raad ik je aan om even te kijken of je, de software van je iPod niet moet updaten.

Aha ik zie dat jij Hamou me voor was :) ...

MBTiza

Zucht ondertussen zit ik nog steeds met de hierboven beschreven problemen.

Het probleempje met die ipod is makkelijk op te koppen, stop deze gedurende 5 min. in een grote glas lauw water en doe deze weer aan, je zal zien dat het probleempje is opgelost.

Isefrawen

Citaat van: aziTBM op 21/06/2007 om 16:45:26
Beste ZwietRwiet,

Ik heb een enorm probleem, heb zojuist een broodje kipkerrie naar binnen gewerkt waarin een kakkerlak als trojan in zat...heb jij een oplossing hiervoor? Kan ik ergens software downloaden om dit probleem op te pakken?

Is toch niet zo erg? Kakkerlakken eten mekaar wel vaker op joh. Geen probleem.

Citaat van: aziTBM op 21/06/2007 om 16:45:26
Een ander probleem, een neefje van me heeft een theelepeltje met mayonaise in hun diskdrive gedouwd, de computer doet het gewoon nog, betekent dit dat hun pc wel van mayo houdt en zal deze op den duur niet erg dik worden?

Uiteindelijk wel ja, beter laat je die pc voortaan Yogonaise eten. USB stick ipv lepeltje >> Calvé Yogonaise

Laysa

#42
Citaat van: aziTBM op 21/06/2007 om 16:45:26
Beste ZwietRwiet,

Ik heb een enorm probleem, heb zojuist een broodje kipkerrie naar binnen gewerkt waarin een kakkerlak als trojan in zat...heb jij een oplossing hiervoor? Kan ik ergens software downloaden om dit probleem op te pakken?

Een ander probleem, een neefje van me heeft een theelepeltje met mayonaise in hun diskdrive gedouwd, de computer doet het gewoon nog, betekent dit dat hun pc wel van mayo houdt en zal deze op den duur niet erg dik worden?

Zolang je erop let dat de female connector niet in aanraking komt met een andere male connector (van een andere pc) zal je pc niet dik worden :) ...

Ahfir

Citaat van: Laysa op 21/06/2007 om 18:03:14
Citaat van: Ahfir op 21/06/2007 om 16:06:57
misschien heb je nieuwe codecs nodig,ik heb btw ook een probleem,mijn ipod loopt steeds vast en dan moet ik wachten tot ie helemaal leeg is :(

Heb je je iPpod wel eerst geprobeerd te herstellen? Dit kun je doen door de "menu" en "select" -knop (dat rondje in t midden) ongeveer 5 seconden tegelijkertijd ingedrukt te houden. Je iPod zal dan herstarten, verder raad ik je aan om even te kijken of je, de software van je iPod niet moet updaten.

Aha ik zie dat jij Hamou me voor was :) ...
Dank je heeft gewerkt,ik kan je wel zoenen!!!!

Laysa

Citaat van: Ahfir op 21/06/2007 om 18:33:55Dank je heeft gewerkt,ik kan je wel zoenen!!!!

Mooi zo! Graag gedaan en stort maar op giro: 1234567 :D ...