Problemen met jouw pc of laptop? Vraag hier om hulp en advies

Gestart door Samir!, 07/07/2006 om 19:54:29

Isefrawen

#15
Citaat van: schªªp op 09/08/2006 om 22:38:57
alle programma's gingen zomaar plotseling open. mother fuckers besturen mijn pc
ga een beroep doen op system recovery

Als je System Volume Information besmet is met een trojan; kan je recoveren wat je wilt maar de trojan blijft op je systeem staan. Niet voor niks dat ze het specifiek op die map gemunt hadden. Enige uitweg is voor jou om te formateren... Of je moet je register induiken om die vermeldingen te verwijderen.
Rootkit Revealer kan je daar misschien mee helpen om het register op te schonen.

Parakaló

ik heb het gedownload en is nu bezig met scannen.
recovery heeft twee opties toch?  formatteren is één van die opties

Isefrawen

Citaat van: schªªp op 10/08/2006 om 20:30:08
ik heb het gedownload en is nu bezig met scannen.
recovery heeft twee opties toch?  formatteren is één van die opties

In jou geval zou ik de volledige partitie verwijderen en er een nieuwe aanmaken met de cd van windows...
Alle partities die je hebt verwijderen. Denk dat je een hardnekkige onder de kiemen te pakken hebt. Als het de trojan is die ik denk dat het is, kan je recoveren wat je wilt. de trojan is zo slim dat ie het hele recovery systeem een loer draait. Gewoon <delete partition> a schapie ennegh...

(Offline)

Azul

kheb problemen met mijn pc

hij valt zomaar uit, hij maakt hele rare geluiden:S buiten dat om ik krijg reclame en elke site loopt vast...en hij is ook zo traag!

kheb van alles al geprobeerd, defragmenteren en schijfopruiming en kheb norton anti virus, die doet ook weinig.

kan iemand mij helpen, want ik ben ten einde raad ???
jonas jongenman waarom ben je nou weg gegaan a sahbiiii

Yasmina Amazigh

#19
?

Isefrawen

Citaat van: (Offline) op 16/11/2006 om 18:09:29
Azul

kheb problemen met mijn pc

hij valt zomaar uit, hij maakt hele rare geluiden:S buiten dat om ik krijg reclame en elke site loopt vast...en hij is ook zo traag!

kheb van alles al geprobeerd, defragmenteren en schijfopruiming en kheb norton anti virus, die doet ook weinig.

kan iemand mij helpen, want ik ben ten einde raad ???
jonas jongenman waarom ben je nou weg gegaan a sahbiiii

Ik weet niet of de problemen zich nog voordoen maar lees deze website eens: http://www.hijackthis.nl/

Als je de nodige stappen hebt genomen die op de site worden vermeld en je pc blijft nog vastlopen etc dan is er iets niet goed aan de hardware van je pc. Maak je pc aan de binnenkant schoon (stofzuiger, veel stof vaak) en vervang eventuele verouderde onderdelen. Of koop gewoon een nieuwe.

Samir!

Salaam, Azul!

Ik heb een pc nodig waarmee ik goede geluidsopname(zang en instrumenten( mee kan doen. Het minimale wat erin moet is een hardeschijf van 300GB(heb ik al) 1gig werkgeheugen, een goede processor en windows xp. Daarnaast moet ik een goede geluidskaart hebben, welke geluidskaart is goed voor zulke opnames? Mijn voorkeur gaat uit naar creative, maar ik weet niet welke type ik moet hebben. Er moet zo min mogelijk ruis ontstaan tijdens de opnamen.

Wie kan mij een goed advies geven? Het moet niet al te duur worden. 
Ik wil minimaal weten welke geluidskaart ik moet hebben, want als het te duur gaat worden dan koop ik een nieuw moederbord voor mijn pc(die van mij is doorgebrand :P ) en sluit daar op dan die geluidskaart aan.

D wenni netta, ik hoor het wel van jullie.


Ad Yiri

Mijn pc is supertraag!!! Hij loopt steeds vast en ik kan maar 1 ding tegelijk doen en anders valt er helemaal niets mee te doen. Wat kan ik hieraan doen? Er zitten ook maar heel weinig bestanden op (muziek/foto's) dus daar ligt het denk ik niet aan. Help me. Alvast thnx voor de tips.

Samir!

Een nieuwe geheugenkaart erin zetten.  1gig of 2 gig.


almanzah

teweinig ram geheugen kan inderaad zijn...maaar het kan ook  komen door een  Antivirus programma die teveel ram geheugen verbruikt!!
spy/adware, virussen  kunnen het eveneens zijn
dus ik adviseer  voordat je nieuwe hardwaregaat kopen: eerst dit  te proberen

doe een online scan  voor virussen,
neem een ander anti-virus  als je Norton of mcAfee hebt , deze zijn zware progs
neem  bijvoorbeel kaspersky of avg ...

download een prog om te scannen voor spy/adware


er bestaat een programma om je cap[aciteit van je ram-geheugen  te vergroten
ram optimalizer bijvoorbeeld

Laysa

Gooi al die pc's in de vuilnisbak en koop een Apple .... of gooi windoos weg en zet er Linux op ...

:D

hamza

hallo.
Wie kan me helpen? aub.
als ik mijn computer opstart, krijg ik sinds een paar dagen de volgende melding op het scherm: rood rondje met kruis rundll, er is een fout opgetreden bij het laden van C:\program files\acceleration software\ anti-virus\ssssmon.dll.
hoe krijg ik deze melding weg? als er iemand mij kan helpen graag.
alvast bedankt.

Laysa

Citaat van: hamza op 22/05/2007 om 22:23:53
hallo.
Wie kan me helpen? aub.
als ik mijn computer opstart, krijg ik sinds een paar dagen de volgende melding op het scherm: rood rondje met kruis rundll, er is een fout opgetreden bij het laden van C:\program files\acceleration software\ anti-virus\ssssmon.dll.
hoe krijg ik deze melding weg? als er iemand mij kan helpen graag.
alvast bedankt.


Dat DLL bestand is wellicht stuk/incompleet/of corrupt. Je zou het kunnen proberen te repareren met RegistrySmart ->http://www.softpicks.net/software/RegistrySmart-28541.htm

Y.assine

Citaat van: hamza op 22/05/2007 om 22:23:53
hallo.
Wie kan me helpen? aub.
als ik mijn computer opstart, krijg ik sinds een paar dagen de volgende melding op het scherm: rood rondje met kruis rundll, er is een fout opgetreden bij het laden van C:\program files\acceleration software\ anti-virus\ssssmon.dll.
hoe krijg ik deze melding weg? als er iemand mij kan helpen graag.
alvast bedankt.

Een bestand van je anti-virus software, het kan door een of andere reden niet worden opgestart. De oplossing lijkt mij die software opnieuw te installeren

Isefrawen

Citaat van: Samir! op 03/05/2007 om 08:05:14
Salaam, Azul!

Ik heb een pc nodig waarmee ik goede geluidsopname(zang en instrumenten( mee kan doen. Het minimale wat erin moet is een hardeschijf van 300GB(heb ik al) 1gig werkgeheugen, een goede processor en windows xp. Daarnaast moet ik een goede geluidskaart hebben, welke geluidskaart is goed voor zulke opnames? Mijn voorkeur gaat uit naar creative, maar ik weet niet welke type ik moet hebben. Er moet zo min mogelijk ruis ontstaan tijdens de opnamen.

Wie kan mij een goed advies geven? Het moet niet al te duur worden. 
Ik wil minimaal weten welke geluidskaart ik moet hebben, want als het te duur gaat worden dan koop ik een nieuw moederbord voor mijn pc(die van mij is doorgebrand :P ) en sluit daar op dan die geluidskaart aan.

D wenni netta, ik hoor het wel van jullie.



Terratec
De meeste muzikanten gebruiken dit kaartje. Kijk anders even op www.gitaarnet.nl/forum

Creative is leuk als je cassettes wil overzetten of zoiets. Of low-end opnames wil maken. Dan moet je aan de nieuwe X-fi chip denken van Creative Soundblaster. Creative Sounblaster X-fi XtremeMusic kost rond de 100 euro bij MM. Op het internet veel goedkoper.