Problemen met jouw pc of laptop? Vraag hier om hulp en advies

Gestart door Samir!, 07/07/2006 om 19:54:29

Samir!


Samir!

Ik zal gelijk beginnen :

Een vriend van mij heeft problemen met zijn hardeschijf. Heel veel bestanden(veel film bestanden) zijn ineens zoek geraakt, maar het staat ergens op zijn hardeschijf, alleen kan hij het niet vinden. Hoe kan hij deze bestanden weer zichtbaar maken en gebruiken?

Isefrawen

#2
Hier een proggie die recovered en ook de structuur van je hd repareert...
Werkt vanaf diskette, cd, usb stick etc... heb er veel data mee kunnen redden...



Het is commercieel, maar een hack vind je wel ergens op het net... overigens is de prijs voor dat programma zeer zeer waard...

gizzo

Azul,

Een vraag: wat kan ik doen aan ghosting op mijn tft scherm van packard bell.

Voor degene die niet weten wat ghosting is;

http://www.ks.uiuc.edu/~tskirvin/pics/work/2004-12-03.monitor_burnin/tn/img_0310.med.jpg


bedankt

Gizzo




Isefrawen

Citaat van: gizzo op 14/07/2006 om 15:02:12
Azul,

Een vraag: wat kan ik doen aan ghosting op mijn tft scherm van packard bell.

Voor degene die niet weten wat ghosting is;

http://www.ks.uiuc.edu/~tskirvin/pics/work/2004-12-03.monitor_burnin/tn/img_0310.med.jpg


bedankt

Gizzo





Vernieuwingsfrequentie lager zetten? 60mhz?
Aantal punten per inch verhogen? 96dpi?
Nieuwe drivers van je videokaart installeren? (welk videokaart gebruik je?)
Als het een onboard chip is, je moederbord drivers updaten?
Eventueel je BIOS flashen (upgraden)?
Tft support van Peckard Bell aanspreken? (garantie)

Samir!

Mijn moederbord en werkgeheugenkaarten zijn verbrand,ik denk door kortsluiting. Ik ben van plan om een nieuwe computerkast, moederbord, werkgeheugenkaarten(2 keer 2gig)en pentium 4 (3.4ghz) te kopen. Mijn vraag is, welke kast en moederbord kan ik het best gebruiken?

check

www.alternate.nl


Isefrawen



Ik weet niet wat je budget is maar de behuizing van CoolerMaster Stacker is erg ruim en er kunnen een hoop 120 mm fans in om je systeem lekker koel te houden (wat handig kan zijn met videobewerking). Ook kun je er een hoop hd's in kwijt. Leuk voor de toekomst. www.cool-prices.nl heeft een goede naam en is goedkoop.
Moederbordje Asus P5ND-sli heeft goede gebruikerreviews â,¬ 86 euro
Coolermaster kost â,¬ 142,-

hamza


Gepost op: 07/08/2006 om 16:30:56   

azul imazighen.
kan iemand mij helpen? want ik wil graag KAZAA  lite downloaden en dat lukt mij niet.
ik probeer het maar ik krijg heelveel bestandjes op mijn buroblad.
dat moet denk ik uit gepakt worden, maar ik weet niet hoe dat moet.
als iemand mij wil helpen graag. alvast bedankt.
groetjes. hamza. 

Y.assine

Ik zie dat je je vraag hier ook hebt gesteld, zie http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9929.from1154961795;topicseen#msg216234 voor mijn advies: Gooi kazaa weg! Limewire is veel beter en veiliger.

Isefrawen

Citaat van: hamza op 07/08/2006 om 16:42:20

Gepost op: 07/08/2006 om 16:30:56   

azul imazighen.
kan iemand mij helpen? want ik wil graag KAZAA  lite downloaden en dat lukt mij niet.
ik probeer het maar ik krijg heelveel bestandjes op mijn buroblad.
dat moet denk ik uit gepakt worden, maar ik weet niet hoe dat moet.
als iemand mij wil helpen graag. alvast bedankt.
groetjes. hamza. 

Kan je een screenshot maken van de bestanden die op je bureaublad zijn gezet? (knop printscreen op je toetsenbord en dan in Paint plakken en als jpg file opslaan en dan uploaden naar www.imageshack.us en dan die link hier op het forum plaatsen) Ik vertrouw het niet, heb je die bestanden (of zip bestanden in jou geval) al gescand met een virusscanner of antispyware?

Kazaa Lite stond er juist om bekend dat er geen spyware in zit/zat. Van welke site heb je Kazaa Lite gedownload?

Parakaló

System volume information



in welke bestandsmap  zit dat?

Isefrawen

#11
Citaat van: schªªp op 07/08/2006 om 18:14:34
System volume information



in welke bestandsmap  zit dat?

Nieuwsgierig schaapje ben je toch he ;) die map heb je in feite niet nodig om te checken, staat ook als onzichtbaar op je bestandssyteem...
Windows gebruikt die map voor de System Restore. Als je System Restore aan hebt staan (ik hoop dat je dan een grote harde schijf hebt want gebruikt een hoop data) kun je deze map vinden in de Root map. Dus C:/
Je moet dan wel Show Hidden Files and Folders aan hebben staan in Windows Explorer  > Tools > View

Parakaló

Citaat van: 3abbesBuhakus op 07/08/2006 om 21:12:36
Citaat van: schªªp op 07/08/2006 om 18:14:34
System volume information



in welke bestandsmap  zit dat?

Nieuwsgierig schaapje ben je toch he ;) die map heb je in feite niet nodig om te checken, staat ook als onzichtbaar op je bestandssyteem...
Windows gebruikt die map voor de System Restore. Als je System Restore aan hebt staan (ik hoop dat je dan een grote harde schijf hebt want gebruikt een hoop data) kun je deze map vinden in de Root map. Dus C:/
Je moet dan wel Show Hidden Files and Folders aan hebben staan in Windows Explorer  > Tools > View
In die map is een trojan erin gewormt dus moet ik die map zien te vinden.

trojan moet handmatig verwijderd worden want  firewall en de antivirus kunnen dat niet.

het is alsof ik mijn computer kennis aan het kwijt raken ben, komt misschien omdat ik niet meer zo nieuwsgierig ben a 3ebbas ennegh.

Parakaló

alle programma's gingen zomaar plotseling open. mother fuckers besturen mijn pc
ga een beroep doen op system recovery

groenebriefjes

Citaat van: Kingyassin op 07/08/2006 om 16:45:15
Ik zie dat je je vraag hier ook hebt gesteld, zie http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=9929.from1154961795;topicseen#msg216234 voor mijn advies: Gooi kazaa weg! Limewire is veel beter en veiliger.
limewire is ook shit..