Ibn Khaldoun had gelijk!

Gestart door ZeroTolerance, 08/06/2007 om 21:29:50

MBTiza

Citaat van: revenge op 23/07/2007 om 20:10:19
Arabieren uit middenoosten hadden wel iets moois meegenomen en dat is de (Islam). Anders waren nog de meeste van steeds beeldaanbidders.




Volgens mij ben jij in de war kerel, beelden aanbidden deden ze in het het arabische schiereiland en niet in Noord-Afrika.


RifMontana

Ibn kalboen , dat is die kankelijer die schreef dat imazighen 1 van de meest onbeschaafste volken zijn. Door die zelfde imazighen kon hij veilig door spanje lopen. vieze kanker arabier.

Lezer

Citaat van: TonyMontana op 23/09/2008 om 23:40:32
Ibn kalboen , dat is die kankelijer die schreef dat imazighen 1 van de meest onbeschaafste volken zijn. Door die zelfde imazighen kon hij veilig door spanje lopen. vieze kanker arabier.
Fout! Hij schreef dat ze beschaafheidslessen voor de mensheid zouden kunnen geven. klik op vorige, en komt niet meer terug totdat je de gevraagde pagina gevonden hebt :D

Knapknapperige

Ik leer niet te kijven Arabieren. Schelden is gewoon je natura omdat ze niets anders kan. Ik leer ze hoe je echt soort parasieten (hard) moeten aanpakken.




__________________________
Auto ruimte bewaren

`SHADOW`

inmiddels zijn die vertalingen van ibn khaldoun al uit. zijn ze van jouw hand zero_tolerance?

Mohanda

Azul

mann braucht nicht einen zeugen um die wahrheit zu kennen, besser sind beweise und wir alle sind beweise weil wir und unsere vorfahren viel falsch gemacht haben ich persönlich vermute in marokko weniger als 1% araber aber mehr als 90% sprechen arabisch in marokko aber es ist falsch sagen tmazight im nachteil weil dann 99% nachteil? das ist unlogisch und nicht möglich !!! tfouu algerien und lybien und tunesien tmazight ist im nachteil weil kabyl ist gleich gypsi sie machen kabyl kaputt!!!

p.s hoffe hier versteht jemand deutsch ;-)