actie betreft de namenlijst!!! Mensen kom voor je rechten op

Gestart door ZeroTolerance, 08/06/2007 om 20:26:11

ZeroTolerance

Mensen ik vind dat we voor onze rechten moeten opkomen en we iets moeten doen tegen die namenlijsten die op de marokkaanse consulaten circuleren.
Ik zou iedereen willen vragen om de drie consulaten te bombarderen met telefoontjes en hen het werk onmogelijk maken en daar waar ze een e-mail hebben bombarderen met e-mails en hen om uitleg vragen waarom die namenlijsten. en blijven bellen/mailen! en gebruik nederlands geen arabisch of darija!

 
Ambassade van Marokko
Oranjestr 9
2514JB
's Gravenhage
Nederland
Tel: 070 346 9617
Fax: 070 361 4503

Consulaat Amsterdam
Vondelstr 65-67
1054 GK
Amsterdam
Nederland
Tel: 020-618 1786  / 020-4124432
Fax: 020 683 2540
 
 
Consulaat Rotterdam
Calandstr 11
3016 CA
Rotterdam
Nederland
Tel: 010 436 6177
Fax: 010 436 4990

Consulaat Den Bosch
Kap Koopmanspln 113
5212 NW
Den Haag
Nederland
Tel: 073 614 1299
Fax: 073 614 0723

Tikinas

#1
Consulaat Utrecht

Kanaalweg 95 D/E
3533 VH te Utrecht
Tel: 030-2930284
Fax: 030-2930123
Chef de poste: 030-2934325
Secretariaat: 030-2934468

ZeroTolerance

#2
klopt die hebben we ook nog. tqadigh cek athoumat. ik denk dat we nu al die verdomde instituten hebben.

ps: de armen onder ons die vrezen voor hun beltegoed kunnen ook gewoon bellen als ze opnemen ophangen kost iets minder en je hebt ze geirriteerd zoals zij de mensen irriteren haha.

Samir!

Citaat van: ZeroTolerance op 08/06/2007 om 20:42:05
klopt die hebben we ook nog. tqadigh cek athoumat. ik denk dat we nu al die verdomde instituten hebben.

ps: de armen onder ons die vrezen voor hun beltegoed kunnen ook gewoon bellen als ze opnemen ophangen kost iets minder en je hebt ze geirriteerd zoals zij de mensen irriteren haha.

Als je dat ga doen, kan je net zo goed aanbellen en wegrennen of een naald tussen die belknop drukken en dan wegrennen. ;D

ZeroTolerance

kan ook, moet je wel nog roepen dat het om die namenlijst gaat. hahaha

ZeroTolerance

nee even serieus, het gaat hier om het feit dat je ze belemert in het werk. Immers zij belemmeren de mensen ook in het kiezen van een naam voor hun kind. als ze constant moeten opnemen en het gaat over die lijst dan zullen ze op een gegeven moment zelf soepeler zijn. En ze kunnen niet weigeren de telefoon niet op te nemen. ze moeten bereikbaar zijn

`SHADOW`

ik ben echt nieuwsgierig naar de ware reden van die namenlijst.  Dus ik ga ze bellen. zal het antw. die ik krijg hier opschrijven.


Moussa

Als je toch actie gaat voeren, teken dan ook even de petitie tegen de namenlijst op  http://www.moussa.nl/petitie.php

izem_aghiras

Citaat van: Moussa op 09/06/2007 om 18:54:48
Als je toch actie gaat voeren, teken dan ook even de petitie tegen de namenlijst op  http://www.moussa.nl/petitie.php

die was toch weggehaald?

`SHADOW`

Moussaaaa broeder je hebt het toch geflikt!
Ik was beetje teleurgesteld, moet ik zeggen, toen ik hoorde dat je de site uit de lucht had gehaald vanwege die fascisten. Zo mag ik het weer zien. Ik heb hem al lang getekend de petitie en ik vraag iedereen hier het te tekenen!

Moussa

Beste Tiri (Shadow), mijn weblog is even uit de lucht, maar de petitie is NOOIT offline geweest.

MAZIGH

een goed initiatief beide; zowel de petitie als die belactie. ik zou zeggen doen mensen!

MO_Amazigh

er is wel een amazigh stel geweest in maroc die na 5 jaar vechten voor hun rechten
hun Dochter eindelijk Numidia mochten noemen.

MAZIGH

Mo dat dat is met heel veel mensen zo geweest een andere familie met hun dochtertje sinan. Maar tegenwoordig duurt het iets korter voordat ze het erkennen. Het gaat erom dat je vasthoudend bent, dan zullen ze het altijd wel erkennen. Maar zaak is waarom moet het zo lang duren.