het is bijna zover.....

Gestart door SAMADIE, 07/06/2007 om 18:12:58

SAMADIE

de schooljaar is bijna afgelopen, voor de werkende onder ons is het ook bijna gedaan. dan is de vraag wie gaat naar marokko en wat zijn de plannen? wat nemen we dit jaar mee terug?

Izouran

Jammer dit jaar helaas gewoon Hollanda. Dus jah geen plannen.
Wat jij doen?

SAMADIE

ik denk het niet, maar het kriebelt gewoon. hamburgiza, sardien en ga zomaar door.

Thayouth

Citaat van: Izouran op 07/06/2007 om 19:59:06
Jammer dit jaar helaas gewoon Hollanda. Dus jah geen plannen.
Wat jij doen?

Heeft ook zo z'n voordelen.

Ik wil dit jaar veel tazemmit halen. :$

Tamza


Samir!


SAMADIE

stress raak ik meestal al onderweg kwijt. anders daar.

!;NORA.

WE NEMEN CADOOTJS TRUG HEÁ  & UN PAAR DORO';S ;P

Izouran

#8
Citaat van: Thayouth op 08/06/2007 om 21:36:20
Citaat van: Izouran op 07/06/2007 om 19:59:06
Jammer dit jaar helaas gewoon Hollanda. Dus jah geen plannen.
Wat jij doen?

Heeft ook zo z'n voordelen.


Jah, naast het geld verdienend, zijn er dagen waarbij ik alle films van het afgelopen jaar inhaal.
Dat worden zo'n 3 dvd's achter elkaar kijken. Gezellig…… ::)

s@lou@

Citaat van: Samir! op 08/06/2007 om 22:03:56
stress nemen we mee terug.



Stress en hoofdpijn van die mensen....het land zelf is leuk:) Heb er echt zin in.

Numidia

Citaat van: Izouran op 10/06/2007 om 17:25:59
Citaat van: Thayouth op 08/06/2007 om 21:36:20
Citaat van: Izouran op 07/06/2007 om 19:59:06
Jammer dit jaar helaas gewoon Hollanda. Dus jah geen plannen.
Wat jij doen?

Heeft ook zo z'n voordelen.


Jah, naast het geld verdienend, zijn er dagen waarbij ik alle film van het afgelopen jaar inhaal.
Dat worden zo'n 3 dvd's achter elkaar kijken. Gezellig…… ::)

Idd, dat wordt voor mij ook veel dvd's kijken en boeken lezen aan een of ander strand in de bergen van de Rif.



Samir!

#11
Citaat van: s@lou@ op 10/06/2007 om 19:18:49
Citaat van: Samir! op 08/06/2007 om 22:03:56
stress nemen we mee terug.



Stress en hoofdpijn van die mensen....het land zelf is leuk:) Heb er echt zin in.

Het land zelf is zeker bloedmooi. Je moet gewoon uit de buurt van de grote steden en badplaatsen blijven. Als je de drukte en chaos vermijd kan je een hele mooie vakantie hebben.

Tip:

Ga lekker rondreizen.

Mooie plaatsen om te zien:

Essaouira


Ouzoud


Asillah


Ouarzazate


El Jadida


Dakhla



Y.assine

#12
Vorig zijn we jaar hier gebleven, dit jaar lekker weer naar Nador... wordt echt heerlijk.

Mijn zomervakantie is  per 1 juni begonne, heb eindexamens gehad... Dus eerst maar een maandje hier in NL, en daarna lekker ongeveer 5 weken weggg...

Hoe gaan jullie? Per vliegtuig, of weer lekker ouderwets en gezellig met de auto?

miss.F.

Kingyassin, van harte gefelicieterd met je diploma!

verder heb ik zelf geen concrete plannen dit jaar (alsof ik die voorgaande jaren wel had, maar goed ). eerst maar eens zien hoe ik de komende weken doorkom

Y.assine

Citaat van: miss.F. op 11/06/2007 om 12:00:35
Kingyassin, van harte gefelicieterd met je diploma!

verder heb ik zelf geen concrete plannen dit jaar (alsof ik die voorgaande jaren wel had, maar goed ). eerst maar eens zien hoe ik de komende weken doorkom

dankjewel. :) Maar op de officiele uitlsag moet ik nog wachten, maar ik ben zo goed als geslaagd...

Volgens mij ben jij het type dat een paar dagen voor de vakantie beslist of je nou wel of niet op vakantie gaat, toch? :P