Kahina....

Gestart door Massugrada, 05/05/2004 om 13:31:59

Massugrada


Massugrada

#1
best wel een lekker ding

Sammar

#2
Citeerbest wel een lekker ding

het is maar wat je lekker vindt.

Masja

#3
lekker of niet (mánnen...tfoehhhhhh   hahahaha), ik vind the great Kahina hét einde, een moedige krijgsvrouw...en dát voor een vrouw...

Yugurthen

#4
tenminste ze weet wel hoe je moet vechten.

Massugrada

#5

Citeerlekker of niet (mánnen...tfoehhhhhh   hahahaha), ik vind the great Kahina hét einde, een moedige krijgsvrouw...en dát voor een vrouw...

mannen....tfoeeh....heb je ergens last van???

Masja

#6
nee hoor, ik vind het wel schattig

abrid

#7
Haar echte was Dihya. Kahina zo werd ze door de arabieren beschreven. Het betekend tovenares.

abrid


Masja

Kahina ,amazigh koningin, ze heeft zich met hand en tand verzet tegen de arab. invasie, ze was trouwens joods zegt men , waarom worden de joden dan nu zo voor alles en nog wat uitgemaakt, men vergeet snel de historie...

himito

Citaat van: Masja op 24/01/2005 om 16:27:24
Kahina ,amazigh koningin, ze heeft zich met hand en tand verzet tegen de arab. invasie, ze was trouwens joods zegt men , waarom worden de joden dan nu zo voor alles en nog wat uitgemaakt, men vergeet snel de historie...
Je hebt goede joden en goede moslims en je hebt slechte joden en slechte moslims.Elk volk heeft zijn rotte appels er tussen zitten Masja.

Masja

ja da's waar ,maar tegenwoordig, trouwens altijd al, worden álle joden op één hoop gegooid als je begrijpt wat ik bedoel

himito

#12
Citaat van: Masja op 24/01/2005 om 16:35:10
ja da's waar ,maar tegenwoordig, trouwens altijd al, worden álle joden op één hoop gegooid als je begrijpt wat ik bedoel
Ik kijk vaak naar documentaires waar ze de andere(positieve) kant van de joden en moslims in die gebieden laten zien,men heeft te veel vooroordelen,de politiek is hier veel debet aan.

Masja

klopt! én media       kortzichtigheid is de grootste boosdoener