Joodse echtpaar uit Bos en Lommer

Gestart door Kamal25, 17/05/2007 om 14:43:04

Kamal25

Doodsbang zijn ze. Het echtpaar Vet in de Kolenkitbuurt doet al jaren geen oog meer dicht, omdat onbekenden al negen jaar het leven van Loes en Nico tot een hel maken, schrijft De Telegraaf.
De inhoud van het artikel wordt onderschreven door een foto van het echtpaar voor een bekladde deur..

Yeah right;

http://www.geenstijl.tv/2007/05/rutger_ontdekt_joodse_voordeur.html

Wa Azul.

--------------------------------------------------


;D Azulist 4 Life ;D

SAMADIE

toen ik ``Arabische leuzen`` las in het Telegraaf, had ik al meteen mijn twijfels en het is inderdaad erg wat deze zielige joden mee hebben moeten maken. het is toch schandalig!

Thayouth

#2
Die hakenkruizen zijn natuurlijk schandalig, of ze nou door White Power sympathisanten worden aangebracht of door anderen, maar de berichtgeving van de Telegraaf is ook zwaar schandalig. Door achterwege te laten dat het andermans deur was, weet ik al niet meer wat ik verder wel en niet moet geloven.

Ik woon zelf in het zogenaamd wilde westen van Amsterdam. De autoruiten van mijn broer zijn regelmatig gesneuveld en de ruiten van onze ramen liggen ook weleens aan diggelen omdat er een voetbal of iets anders doorheen geramd is. En de boxen beneden staan ook vol met hakenkruizen en leuzen die aangebracht zijn door ex-buurjongen Jeffrey (overigens is hij niet weggepest hoor ;D, ik ga er vanmiddag nog een foto van maken als ik tijd heb). Dit asociale gedrag kenmerkt achterbuurten waarin de woningen slecht onderhouden zijn en de hele buurt verpauperd is.

Ben ik even blij dat ik ga verhuizen.

Rbaaz

Citaat van: Thayouth op 17/05/2007 om 15:32:12

De autoruiten van mijn broer zijn regelmatig gesneuveld en de ruiten van onze ramen liggen ook weleens aan diggelen omdat er een voetbal of iets anders doorheen geramd is. En de boxen beneden staan ook vol met hakenkruizen

Ze denken dat wij van dat soort gedrag geen last hebben, dat we het normaal ervaren.

Wanneer hebben ââ,¬Å"zeââ,¬? het besef dat ââ,¬Å"wijââ,¬? daar even last hebben als ââ,¬Å"zijââ,¬?!!??

Si_Y

Citaat van: SAMADIE op 17/05/2007 om 15:09:30
toen ik ``Arabische leuzen`` las in het Telegraaf, had ik al meteen mijn twijfels en het is inderdaad erg wat deze zielige joden mee hebben moeten maken. het is toch schandalig!

Volgens mij begrijp jij het niet zo goed..

Memma

Citaat van: Thayouth op 17/05/2007 om 15:32:12
Dit asociale gedrag kenmerkt achterbuurten waarin de woningen slecht onderhouden zijn en de hele buurt verpauperd is.

Inderdaad. Maar dit soort problemen blijken ook onoplosbaar in zo'n geval, vastklevend als superlijm aan de staat van de woningen zal dit verschijnsel een rondje Amsterdam doen en in elke wijk zijn shit achterlaten om vervolgens door een yup of dinky er weer uit worden gegooid. Ik dacht dat dit in Bos en Lommer al aan de gang was, maar in voormalige arbeiderswijken (''probleemwijken'') zoals de Dapperbuurt, de Pijp en in mindere mate de Baarsjes, is dit proces al wat langer aan de gang.

SAMADIE

Citaat van: Si_Y op 17/05/2007 om 16:07:39
Citaat van: SAMADIE op 17/05/2007 om 15:09:30
toen ik ``Arabische leuzen`` las in het Telegraaf, had ik al meteen mijn twijfels en het is inderdaad erg wat deze zielige joden mee hebben moeten maken. het is toch schandalig!

Volgens mij begrijp jij het niet zo goed..

WAT begrijp ik niet zo goed ? volgens jou !

Si_Y

Citaat van: SAMADIE op 17/05/2007 om 16:44:34
Citaat van: Si_Y op 17/05/2007 om 16:07:39
Citaat van: SAMADIE op 17/05/2007 om 15:09:30
toen ik ``Arabische leuzen`` las in het Telegraaf, had ik al meteen mijn twijfels en het is inderdaad erg wat deze zielige joden mee hebben moeten maken. het is toch schandalig!

Volgens mij begrijp jij het niet zo goed..

WAT begrijp ik niet zo goed ? volgens jou !

Uit jouw opmerking maak ik op dat zij het slachtoffer zijn van gerichte terreur.

Uit het clipje maak ik op dat "deze zielige joden" op zoek zijn naar aandacht, en om die reden doen ze alsof ze worden lastig gevallen.

Deze "zielige joden" hebben niks anders meegemaakt, dan jij en ik ook meemaken.

Alhoewel ik zelf al iets van 20 jaar in Bos en Lommer (Kolenkitbuurt) woon, is er één keer ingebroken bij ons thuis, en voor de rest heb ik hier nooit wat meegemaakt. En mijn auto heeft ook nergens last van gehad..

Als ik Thayouth hier hoor, dan is het nog niet eens zo slecht in Bos en Lommer.



SAMADIE

Ik had al een dergelijk vermoeden dat jij mij niet had begrepen, maar dat terzijde. Mijn opmerkingen over de ``slachtoffers``. Zijn sarcastisch bedoeld.

Si_Y

Citaat van: SAMADIE op 17/05/2007 om 18:48:32
Ik had al een dergelijk vermoeden dat jij mij niet had begrepen, maar dat terzijde. Mijn opmerkingen over de ``slachtoffers``. Zijn sarcastisch bedoeld.

Excuse me..

Thayouth



Ik woon op een steenworp afstand, namelijk in Overtoomse veld/Slotervaart. Bos en Rommel had overigens precies dezelfde problemen (aldus mensen die ik ken in de Akbarbuurt) maar sinds veel daar opgeknapt is en er een groot winkelcentrum en nieuwe huizen bij gekomen zijn schijnt die overlast verminderd te zijn (en ook hier weer haal ik ervaringsdeskundigen aan uit mijn omgeving).


Si_Y

Citaat van: Thayouth op 17/05/2007 om 19:10:14


Ik woon op een steenworp afstand, namelijk in Overtoomse veld/Slotervaart. Bos en Rommel had overigens precies dezelfde problemen (aldus mensen die ik ken in de Akbarbuurt) maar sinds veel daar opgeknapt is en er een groot winkelcentrum en nieuwe huizen bij gekomen zijn schijnt die overlast verminderd te zijn (en ook hier weer haal ik ervaringsdeskundigen aan uit mijn omgeving).



Ik woon en woonde 12 meter van de Akbarstraat..

het is maar net welke bril men op heeft, wie slechte dingen wil zien, zoekt ze op.


Maroccaan

Citaat van: Thayouth op 17/05/2007 om 15:32:12


Ben ik even blij dat ik ga verhuizen.
woningruil?
jij in de Jordaan
ik bos en lommer