Hoofdmenu

3allal !

Gestart door Touhami, 02/06/2002 om 16:30:56

Touhami

Azul,

Het is jammer dat ik de naam van deze geweldige zanger nog nergens ben tegengekomen. Hij heeft al 2 albums gemaakt die puur over Imazighen en de Tamazight gaan. Zelfs de Kabylers zijn er weg van.Ik adviseer de muziekliefhebbers dan ook om zich te gaan verdiepen in de muziek (vooral de teksten) van deze zanger!

Ik vind het ook jammer,gezien de de energie die we in de Arif-Radio steken, dat ie zo slecht wordt beluisterd!

Tanmert!

Jonas

#1
Azul Touhami,

ik moet zeggen dat 3allal een groot talent is, net als Khalid Izri by the way. wat dat betreft zijn we het met elkaar eens.

Is het geen goed idee om de Rif-radio aan de Rifweb te linken; dus dat deze automatisch wordt geopend nadat er een browser van Rifweb wordt opgestard.

ik vind het ook jammer dat er alleen van die huppelmuziek wordt gedraaid waarom geen interviews of gedichten??

lmouhiem ik hoor het wel.

groet

Touhami

#2
Azul,

we proberen een beetje van alles te draaien om zo aan de wensen van iedereen te kunnen voldoen. We krijgen ook heel weinig reacties en weten dus niet wat de luisteraars wel of niet waarderen.We zitten nu tegen de 500 nummers die we aanbieden.Meer dan de helft zijn liedjes met een diepe betekenis en ook een boodschap.Hier moet je denken aan Ithran, Walid Mimoun , Ayned, Banne3maan, Twatoun ,Khalid Izri, Idir en andere Kabylers...enz. Daarnaast heb je ook een paar komieken en intervieuws. Door de overschot van de liedjes komen die interviews niet zo vaak aan bod.

Alles wat jullie met de anderen willen delen is van harte welkom.De luisteraars kunnen ons bijvoorbeeld ook verzoeken om een nummer niet meer te draaien als ze daar een reden voor hebben.

Ik vind dat er gewoon te weinig aandacht is voor de Arif-Radio en met die link waar je het over had, zou het dan lijken alsof we de radio willen opdringen en dat is zeker niet de bedoeling.
Maar,inderdaad: bij te weinig belangstelling is er dan ook geen reden van onze kant om onnodig veel tijd hierin te steken.

Azul!


Beni Said

#3
Beste Touhami,

Wat mij betreft mag Arif-Radio op de tweede plaats gezet worden.(wat er op de eerste plaats moet weet ik nog niet,er is zoveel op het web)
Ik heb 'm altijd aan staan. Als Arifie zijnde vind ik dat een heel goed iets. Want hoe vaak hoor je tharifesjth op de radio, zowel hier als in Marokko. Van mij mag-ie altijd blijven.

Wel heb ik een klein verzoekje. Wat je niet vaak hoort is die oude luit-muziek (l3oud) en Adzjoun-muziek. Dus als jullie wat hebben, graaaaaaaag!

Alvast bedankt!

Idzjen ziebrieda.