Hoofdmenu

Noach

Gestart door Tamza, 10/05/2007 om 13:14:53

Camaron'N'IstIgliwa

Citaat van: Sa3ieD op 10/05/2007 om 13:50:04
Citaat van: Amzwaru op 10/05/2007 om 13:40:51
Cybermuslims always come on imazighen websites with the idea that they have to talk about religion. They spread fake ideas on imazighen despite they are themselves belonging to the community.
Somehow, one has to understand that this cybernetic reality has a part of social reality so to say that the imazighen will be eventually divided.

Yeah you're right. He's not the first and certainly not the last. Those cybermuslims come and go. I don't know whats up with those people, maybe they've done a lot of bad things in life and now they want to make them up by constantly harassing people with their dogmatic ideas. The problem is also that they always harass the wrong people.

These people need first of all to get on well with themselves and their own mind. When that work is done, I'm dedicated to take their speech as a mature expression. Coz meanwhile, religion can't be spread through kid-mimicing and shit-talking as these cybermuslims usually show. How can these dummies think they are going to gain Heaven's salute right-clicking all day.

Tamza

#16
Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:14:00

ow meisje toch, soms hoef je niet met je vergrootglas langs alle woordjes.

ik hoop dat jullie me begrijpen, zo niet dan kan ik daar verder helaas niets aan doen.

gegroet

Je kan beter hopen dat je jezelf wel begrijpt en dat je je voortaan i.e.g minder knungelig uitdrukt, want je kan niet ontkennen dat je reactie echt debiel was. Kun je wederom een misplaatste paternaliserende toontje ('ow meisje toch') gebruiken, feit blijft dat het je gewoon echt niet siert.

Inuit

Citaat van: Sa3ieD op 10/05/2007 om 14:06:28
De overgrote meerderheid van de bezoekers hier is gewoon moslim. Als mensen niet over islam praten betekent dat niet dat ze geen moslims zijn. Daarom zeg ik ook dat Noach echt voor  het verkeerde publiek predikt. Een enkeling zal geen moslim zijn, maar diezelfde vraag kun je overal stellen. Je kunt je ook afvragen wat een moslim nou is en wie dat nou bepaalt.......? Mensen moeten die kortzichtige en achterlijke kijk op mensen even loslaten, een mens heeft meerdere rollen. Iemand die bewust Amazigh is kan net zo goed moslim zijn. Als je op je werk bent heb je toch ook een hele andere rol dan wanneer je met vrienden bent of met je ouders.
Hoe doet iemand dat? Door bij het wakker worden en slapen gaan 3 keer "ik ben Amazigh" te zeggen? ;D


Maar Noach; ik heb een beetje vanaf de zijlijn meegekeken en ik moet eerlijk zeggen dat je manier van communiceren mijn inziens best wat islamitischer (lees: nederiger) kan. Hoe kun je verwachten dat iemand naar je zal luisteren als je hem/haar op voorhand al of bij het minst geringste beledigt. Sterker nog, zelfs wanneer anderen harde taal richting jou gebruiken, dan nog dien jij zachtaardig te blijven. Althans, zo heb ik het altijd begrepen.

Dora

Citaat van: Tamza op 10/05/2007 om 14:17:19
Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:14:00

ow meisje toch, soms hoef je niet met je vergrootglas langs alle woordjes.

ik hoop dat jullie me begrijpen, zo niet dan kan ik daar verder helaas niets aan doen.

gegroet

Je kan beter hopen dat je jezelf wel begrijpt en dat je je voortaan i.e.g minder knungelig uitdrukt, want je kan niet ontkennen dat je reactie echt debiel was. Kun je wederom met je misplaatste paternaliserende toontje ('ow meisje toch') gebruiken, feit blijft dat het je gewoon echt niet siert.

ik dank je voor je lieve complimenten en wens je daarom een hele fijne dag verder..

Tamza

Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:19:32

ik dank je voor je lieve complimenten en wens je daarom een hele fijne dag verder..

Geen dank. Ik wens je een brein toe.

Noach

Citaat van: Tamza op 10/05/2007 om 14:20:28
Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:19:32

ik dank je voor je lieve complimenten en wens je daarom een hele fijne dag verder..

Geen dank. Ik wens je een brein toe.

ik wens je leiding toe

Sa3ieD

Citeer
Hoe doet iemand dat? Door bij het wakker worden en slapen gaan 3 keer "ik ben Amazigh" te zeggen? ;D

if ($name = inuit){
echo "Throw yourself off a bridge";
else {
echo "Thank god you're not Inuit";
}

Tamza

Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 14:22:33

ik wens je leiding toe

Laat me raden: de leiding van een pseudo-profeetje.

Dat zou ten koste gaan van mijn brein, dus loop maar verder.

Noach

Citaat van: Tamza op 10/05/2007 om 14:25:16
Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 14:22:33

ik wens je leiding toe

Laat me raden: de leiding van een pseudo-profeetje.

Dat zou ten koste gaan van mijn brein, dus loop maar verder.

Je mocht hopen dat je mijn leiding had....

Noach

ââ,¬Å"Wee, mij had ik maar een weg genomen met de Boodschapper!ââ,¬? (Surat al-Furqan: 27)

Inuit

Citaat van: Sa3ieD op 10/05/2007 om 14:23:11
Citeer
Hoe doet iemand dat? Door bij het wakker worden en slapen gaan 3 keer "ik ben Amazigh" te zeggen? ;D

if ($name = inuit){
echo "Throw yourself off a bridge";
else {
echo "Thank god you're not Inuit";
}
ghegheghe.....jij bent echt zooo vet cool en stoer heh.....en grappig natuurlijk

en btw er zit een foutje in je code ;D (of ben ik nu dan wel echt een nerd?)

Camaron'N'IstIgliwa

Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 14:27:21
ââ,¬Å"Wee, mij had ik maar een weg genomen met de Boodschapper!ââ,¬? (Surat al-Furqan: 27)

Good example here: you quote a surat just after your shit posts and kid behaviour. So you precisely work against the religion of which you pretend to spread the values.

Noach

YOUR kid behaviour will bring you in big problems later hehehehe if you dont change hehehe

Camaron'N'IstIgliwa

Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 14:38:15
YOUR kid behaviour will bring you in big problems later hehehehe if you dont change hehehe

I'm glad you are showing now your real face kid.
How can a bug like you think it can talk about religion with autority...let me laugh.

Let the religious message be spreaded by the wise people. Neither do you have the skills nor the maturity to talk about religious contents.

Noach

Citaat van: Amzwaru op 10/05/2007 om 14:41:19
Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 14:38:15
YOUR kid behaviour will bring you in big problems later hehehehe if you dont change hehehe

I'm glad you are showing now your real face kid.
How can a bug like you think it can talk about religion with autority...let me laugh.

Let the religious message be spreaded by the wise people kid.Ã, 

Yeah indeed by wise people like me, and certainly not like you!