Hoofdmenu

Noach

Gestart door Tamza, 10/05/2007 om 13:14:53

Tamza

Het is al mongolig genoeg dat je iedereen hier lastig valt met je zeikpreken in het kader van je virtuele zendelingenwerk -al heeft iedereen natuurlijk het recht om een idioot te zijn-, maar PM's versturen naar leden waarin het gezever ongevraagd doorgaat, gaat me iets te ver.

Hierbij een waarschuwing. Nog een keer zo'n actie en je gaat op de ban.

Bades



die nick die hij (ofzij) heeft aangenomen. een en al egoisme. wie zal deze ''redder''

Noach

Citaat van: Tamza op 10/05/2007 om 13:14:53
Het is al mongolig genoeg dat je iedereen hier lastig valt met je zeikpreken in het kader van je virtuele zendelingenwerk -al heeft iedereen natuurlijk het recht om een idioot te zijn-, maar PM's versturen naar leden waarin het gezever ongevraagd doorgaat, gaat me iets te ver.

Hierbij een waarschuwing. Nog een keer zo'n actie en je gaat op de ban.

Sorry? maar PM's versturen waarin het gezever ingevraagd doorgaat?? Ik heb je 1 Pm gestuurd dus hoe kan ik dan ongevraagd DOORGAAN???

Ik zie het al, het is een strijd tegen het goede.

Noach

#3
5. Hij (NOACH) zeide: "Mijn Heer, ik heb mijn volk dag en nacht geroepen,

6. Maar mijn roepen heeft slechts hun afkeer vermeerderd.

7. En telkens wanneer ik hen riep, opdat Gij hen zoudt vergeven stopten zij hun vingers in de oren, bedekten zich met hun kleren, volhardden (in hun ongeloof) en gedroegen zich laatdunkend.




bekende verzen he??????????????

Camaron'N'IstIgliwa

#4
Cybermuslims always come on imazighen websites with the idea that they have to talk about religion. They spread fake ideas on imazighen despite they are themselves belonging to the community.
Somehow, one has to understand that this cybernetic reality has a part of social reality so to say that the imazighen will be eventually divided.

Sa3ieD

Citaat van: Amzwaru op 10/05/2007 om 13:40:51
Cybermuslims always come on imazighen websites with the idea that they have to talk about religion. They spread fake ideas on imazighen despite they are themselves belonging to the community.
Somehow, one has to understand that this cybernetic reality has a part of social reality so to say that the imazighen will be eventually divided.

Yeah you're right. He's not the first and certainly not the last. Those cybermuslims come and go. I don't know whats up with those people, maybe they've done a lot of bad things in life and now they want to make them up by constantly harassing people with their dogmatic ideas. The problem is also that they always harass the wrong people.

Noach

Later zullen jullie denken:

Oh wee en oh wee ons...hadden we maar naar Noach geluisterd.

Dora

Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 13:56:59
Later zullen jullie denken:

Oh wee en oh wee ons...hadden we maar naar Noach geluisterd.

hahahahaha...niet naast je schoenen lopen beste Noach.

als mensen willen luisteren dan deden ze dat door naar de profeet vzmh te luisteren.
je moet ze niet provoceren, zo zul je alleen zien dat het averechts werkt.

laat mensen in hun waarde, zelfs als ze niets hebben met islam of met arabieren.
zoals zij jou moeten accepeteren omdat jij moslim bent dien jij degene te accepteren die daar niet voor kiest.

het leven is te kort om je bezig te houden met anderen...

wa salaam

Noach

Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:00:05
Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 13:56:59
Later zullen jullie denken:

Oh wee en oh wee ons...hadden we maar naar Noach geluisterd.

hahahahaha...niet naast je schoenen lopen beste Noach.

als mensen willen luisteren dan deden ze dat door naar de profeet vzmh te luisteren.
je moet ze niet provoceren, zo zul je alleen zien dat het averechts werkt.

laat mensen in hun waarde, zelfs als ze niets hebben met islam of met arabieren.
zoals zij jou moeten accepeteren omdat jij moslim bent dien jij degene te accepteren die daar niet voor kiest.

het leven is te kort om je bezig te houden met anderen...

wa salaam

Ach joh als ze willen luisteren is het voor hun zelf, luisteren ze niet is het voor hun zelf.

Sa3ieD

Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:00:05
Citaat van: Noach op 10/05/2007 om 13:56:59
Later zullen jullie denken:

Oh wee en oh wee ons...hadden we maar naar Noach geluisterd.

hahahahaha...niet naast je schoenen lopen beste Noach.

als mensen willen luisteren dan deden ze dat door naar de profeet vzmh te luisteren.
je moet ze niet provoceren, zo zul je alleen zien dat het averechts werkt.

laat mensen in hun waarde, zelfs als ze niets hebben met islam of met arabieren.
zoals zij jou moeten accepeteren omdat jij moslim bent dien jij degene te accepteren die daar niet voor kiest.

het leven is te kort om je bezig te houden met anderen...

wa salaam

De overgrote meerderheid van de bezoekers hier is gewoon moslim. Als mensen niet over islam praten betekent dat niet dat ze geen moslims zijn. Daarom zeg ik ook dat Noach echt voor  het verkeerde publiek predikt. Een enkeling zal geen moslim zijn, maar diezelfde vraag kun je overal stellen. Je kunt je ook afvragen wat een moslim nou is en wie dat nou bepaalt.......? Mensen moeten die kortzichtige en achterlijke kijk op mensen even loslaten, een mens heeft meerdere rollen. Iemand die bewust Amazigh is kan net zo goed moslim zijn. Als je op je werk bent heb je toch ook een hele andere rol dan wanneer je met vrienden bent of met je ouders.

Tamza

Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:00:05

laat mensen in hun waarde, zelfs als ze niets hebben met islam of met arabieren.


Jij bent me er ook een zeg. 'Zelfs niet als ze niets hebben met islam of met arabieren.'

Ze3ma dat is het toppunt van mensonwaardigheid: niets hebben met islam of met arabieren. En dan zo paternaliserend erachter: [EO-modus]'maar ook zíj verdienen het om in hun waarde gelaten te worden'[/EO-modus]


Noach

Citaat van: Tamza op 10/05/2007 om 14:08:30
Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:00:05

laat mensen in hun waarde, zelfs als ze niets hebben met islam of met arabieren.


Jij bent me er ook een zeg. 'Zelfs niet als ze niets hebben met islam of met arabieren.'

Ze3ma dat is het toppunt van mensonwaardigheid: niets hebben met islam of met arabieren. En dan zo paternaliserend erachter: [EO-modus]'maar ook zíj verdienen het om in hun waarde gelaten te worden'[/EO-modus]



gelijk heeft ze toch...

Zijn de dove en de horende gelijk? Zijn de blinde en de ziende gelijk?

Tamza

Citaat van: Sa3ieD op 10/05/2007 om 14:06:28
Iemand die bewust Amazigh is kan net zo goed moslim zijn.

En een bewuste Amazigh hoeft ook niet persé een Arabierenhater te zijn, zoals zij dat onbewust liet merken in haar reactie. Maar ja.

Dora


Citeer

De overgrote meerderheid van de bezoekers hier is gewoon moslim. Als mensen niet over islam praten betekent dat niet dat ze geen moslims zijn. Daarom zeg ik ook dat Noach echt voorÃ,  het verkeerde publiek predikt. Een enkeling zal geen moslim zijn, maar diezelfde vraag kun je overal stellen. Je kunt je ook afvragen wat een moslim nou is en wie dat nou bepaalt.......? Mensen moeten die kortzichtige en achterlijke kijk op mensen even loslaten, een mens heeft meerdere rollen. Iemand die bewust Amazigh is kan net zo goed moslim zijn. Als je op je werk bent heb je toch ook een hele andere rol dan wanneer je met vrienden bent of met je ouders.
helemaal mee eens saied.

maar als er mensen zijn die wel behoefte hebben om over de islam te praten, dan dienen mensen dat ook te respecteren, en niet elke keer met loze praatjes aan te komen kakken hoe belachelijk de arabische taal wel niet is. voor mij is er namelijk geen heilige taal, wel een heilige Boek.. dat ie toevallig in het arabisch is, ja dat was Allah's keuze daar kunnen wij niet over redetwisten..

dus geef sommige imazighen die graag hun kennis willen delen en kennis willen vergaren door naar anderen te luisteren, de ruimte om dit te kunnen doen..
dat is het enige wat ik de leden van amazigh.nl vraag.

respect voor elkaar is respect voor elkaars interesses

Dora

Citaat van: Tamza op 10/05/2007 om 14:08:30
Citaat van: Dora op 10/05/2007 om 14:00:05

laat mensen in hun waarde, zelfs als ze niets hebben met islam of met arabieren.


Jij bent me er ook een zeg. 'Zelfs niet als ze niets hebben met islam of met arabieren.'

Ze3ma dat is het toppunt van mensonwaardigheid: niets hebben met islam of met arabieren. En dan zo paternaliserend erachter: [EO-modus]'maar ook zíj verdienen het om in hun waarde gelaten te worden'[/EO-modus]



ow meisje toch, soms hoef je niet met je vergrootglas langs alle woordjes.

ik hoop dat jullie me begrijpen, zo niet dan kan ik daar verder helaas niets aan doen.

gegroet