wie wordt de beste zanger van dit jaar

Gestart door khalid (Gast), 02/02/2003 om 20:48:19

khalid (Gast)

beste mensen,

wij gaan kiezen de beste zanger van 2001.

maar geen rachid nadori AUB.

admin

#1
Hey khalid,

Strak plannetje joh, we houden onze eigen Arif Emmy awards. We moeten eerst een paar kandidaten hebben om wel of niet te nomineren dus shoot...

Beni Said

#2
Regel jij dat ff Webmaster.
Mooi plannetje.

azul

Idzjen Ziebrieda

Jonas

#3
Ik vind dat Khalid Izri een Arif Emmy moet krijgen

Touhami

#4
Azul,

Ik ben helemaal weg van de teksten en muziek van 3allal. Natuurlijk zijn er nog vele andere kandidaten zoals Twatoun, Khalid izri, Ithran, Walid Mimoun, Ayned Med, Banne3maan, Kamal Zhimi en Thaziri (als nieuwkomster).

Ayned zet zich heel veel in voor de Imazighen vooral door zijn muziek en ook zijn theater optredens. Twatoun hebben al heel wat meegemaakt en zijn 'wereldberoemd'.Al de anderen zijn net zo belangrijk; aangezien 3allal nog niet bekend is bij de meesten van ons en aangezien zijn Amazigh promotende en aanmoedigende teksten vind ik dat hij in de schijnwerpers mag worden gezet door Rifweb.

Azul!

khalid (Gast)

#5
hallo dames en heren,

wij moeten aan de beste zanger iets geven ik bedoel een prijs of cadeautje, zijn jullie met me eens????? khalidran@hotmail.com

ithri

#6
Azul Mara,

Een nieuwe talent die de laatste twee jaar twee albums heeft uitgebracht is MASSIEN, hij heeft goede teksten en erg goed muziek.Maar hij moet nog zich ontwikkeling,

Ithri

admin

#7
Er is een poll aangemaakt om de kandidaten te kiezen die door mogen naar de volgende ronde van de Beste Amazigh zangere(es)-verkiezing. Je kan aan deze poll meedoen door bovenaan deze pagina op "poll" te klikken. De 10 kandidaten met de meeste stemmen gaan door naar de definitieve ronde van de Beste Amazigh zangere(es)-verkiezing.

ABhalim

#8
De beste zangers van heden zijn Firdaous taziri sorif en EMATAUOWN


ithri

#9
Azul Abhalim,

Ferdouas en Sorif zijn best goed bezig met muziek, maar ze moeten volgens mij veel leren om een goede muziek te geven, ik heb Ferdouas toevallig op tv laatst gezien, je zag dat ze talent heeft maar ze moet nog tot het eind trekken, maar zangers als Allal, Walid Mimoeun, Izri, Aziz Remath,Ithri,Hassan Tibarin, Twatun en Ben3man behoren tot  de topers van rif, sinds dat Ithran uit elkaar zijn gegaan zijn ze ook niet veel meer.

Thenniemert Ithri,

khalid (Gast)

#10
ik vind mimoun rahmouni van ithran de beste hij heeft veel gedaan.

Hassan

#11

ik vind dat itran en sellim hele goeie berberse zangers zijn.

admin

#12
Okay, 2 weken is voldoende geweest om de 10 kandidaten te selecteren die door mogen gaan naar de eindronde van de 'Beste Tamazight zanger(es)'

Je kan nu uiteraard niet meer stemmen op de kandidaten maar wel op de artiest die volgens jou het predikaat 'The best' verdient. Hoe je kan stemmen? Gewoon, simpel. Klik bovenaan deze pagina op het 'poll'-icoontje. That's all :)

Ilizi

#13
Azul webmaster
ik ging net om te stemmen, maar uitgebleken dat Ithran de winnaars zijn! of niet?

Niet-water-dicht

#14
hallo het is niet goed!!!!!!!!! ik kan zomaar een zanger laten stijgen door wel 10000keer op hem/haar te gaan stemmen.
de poll is niet waterdicht en dus men kan met verschillende namen een stem uitbringen om hem/haar geliefde zang/er/res).
 dus ...vult het zel maar in