Hoofdmenu

Uploaden MP3's !

Gestart door Touhami, 06/01/2003 om 11:43:38

iwa

#15

CiteerAzul,

Als ik inlog bij 212.204.132.81 dan zie ik alleen een aantal mappen (audio, BDienst, IDAPI, Mijn Documenten etcetera).

Waar moet ik precies uploaden?



Beste Falku

Als je het programmaatje opent zie je twee vensters.

Het linkervenster (local system) is jouw harde schijf waar jouw bestanden etc opstaan.

Het rechtervenster is de ftp-server waarnaar je de MP3's kunt kopieren door deze vanuit jouw schijf (linkervenster) dmv slepen of de pijltjes tussen de twee venster in te gebruiken.

In het witte vak bovenaan het linkervenster moet je aangegeven waar jouw MP3's staan op jouw harde schijf.

 
En zo kun je beginnen met loaden.

Azul.

Hatim

#16

CiteerAzul,

Ben ik momenteel mee bzig athawmat, het was een goed idee om alles te organiseren.
Hopen dat er meer zullen volgen, hoop ook rare nummers tegen te komen en niet wat er nu op staat.

Ideetje, onderscheid in liederen kwa politiek en gewoon dansen en zo voorts en dan onder groepen (artisten) maak het zo eenvoudig mogelijk, het is maar een ideetje.

Thanks alvast,

P.S.: dit was een goed initiatief ;)


Wacht maar tot ik connectie krijg tot die FTP server, dan zul je overspoeld worden met de raarste muziek :)

Nog even geduld, dus tirli


Touhami...hoveel capaciteit heb je op die server???



sraam





Touhami

#17
Oneindig Hatim ! Voor jou voorlopig ook 200 MB. Zal ik  later nog aanpassen tot 500 MB.

samad (Gast)

#18
Goed bezig Touhami =)

samad (Gast)

#19
Je kan de FTP-server ook gewoon browsen met Internet Explorer. In IE zit namelijk ook een FTP client ingebouwd. Open IE en ga naar het volgende adres:

ftp://Anonymous:Anonymous@212.204.132.81:21

Je kan nu bestanden uploaden door de bronmap te openen en de desbetreffende bestanden naar de FTP-map te slepen. Simpel toch?