Hoofdmenu

Uploaden MP3's !

Gestart door Touhami, 06/01/2003 om 11:43:38

Touhami

Azul,

Dit is trouwens een aanvulling op het idee van Hatim: Heeft er iemand MP3'tjes die hij met de bezoekers van RifWeb wil delen, of graag op de Arif-Radio wil horen, dan kan hij/zij die uploaden naar het volgende adres:

IP-adres   : 212.204.132.81
Login      : Anonymous
Passwrd    : Anonymous

Ben je nog niet in het bezit van een ftp-client, dan kun je die op het onderstaande adres dl-en:
http://212.204.132.81/ftp.exe

Succes!

iwa

#1
Azul

En hoe gaat dat dan verder in zijn werk?

Touhami

#2
Heel simpel:  als je je ftp-client opstart zie je gelijk een 2 vensterig beeld en bovenop een inlog venster.De inlogvenster moet je gebuiken om bij ons in te loggen:

Profile Name : Anonymous
Host name/address : 212.204.132.81
Host type  : Automatic detect
User id : Anonymous     (rechter 'Anonymous' vinken!)
passwrd : Anonymous

Bij de linkervenster moet je ervoor zorgen dat daar de map komt waar je mp3's instaan. Rechts komt de map (automatisch na het inloggen) waarnaar je kan uploaden.
Uploaden gebeurt door middel van het selecteren van een bestand (uit je linkervenster dus)en daarna het onderste pijltje (-->) te gebruiken.
That's it!


iwa

#3
Thanks Touhami

De eerste MP3 's van mij staan er al erop.
Dus mensen, aaaanvalluuuuuuuuhh!!!!!!
Het zijn er niet veel. Maar het is een begin. De rest volgt.

Uploaden is wel een beetje traag eigenlijk. Of zou het komen doordat Rifweb aan het verhuizen was.


Touhami

#4
Hoi Beni Said,

die nummers van Leila Chakir zijn niet comlpeet.Voor de rest bedank ik je voor de moeite. Als jij wat nodig hebt, dan hoor ik het wel. De snelheid blijft 's middags aan de trage kant oa ivm het dataverkeer die op dat moment plaats vindt.

Azul.

Nomad

#5
Ik heb zelf gisteren essadki erop gezet,, er komt meer...
alleen krijg ik steeds een error wanneer ik zelf wil downloaden.

Touhami

#6
hihihi...scherp opgemerkt Nomad. Er wordt voorlopig alleen geupload anders raakt onze server van de muziek en Arif-Radio overbelast. Verzoeken worden uiteraad nog steeds ingewilligd.

Zorg aub voor die videoband. Ik ben zelfs bereid om 'm te komen ophalen en je uit te nodigen voor een kopje thee. Daarna gaan we ons bezighouden met het onkruid in mijn tuintjes !!!

Nomad

#7
hij komt eraan awma...ik heb zo druk de laatste weken, ieder weekend denk ik dit weekend wordt mijn weekend en dan moet ik weer eens voor de een of voor de ander vergadering/ontmoeting/voorstelling....

ik ben een tuinman, geef me een kopje koffie en een sebsi en twee uurtjes en d eburen zullen merken dat het gras inderdaad groener aan de overkant is.

iwa

#8

CiteerHoi Beni Said,

"die nummers van Leila Chakir zijn niet comlpeet.......................... dat moment plaats vindt."

Azul.


Hoi Touhami

Dat de nummers van Layla chakir incompleet zijn komt doordat het uploaden gestopt is op een of andere manier. Ik kreeg een foutmelding.
Maar ik heb ze wel compleet. Is het mogelijk incomplete nummers te verwijderen of zorgen jullie daarvoor?

En dan nog een vraag: is er een limiet gesteld voor het maximum te uploaden nummers per keer of kun je complete mappen in een keer uploaden?
Dat zou wel handig zijn. Want dan kan ik het uploaden in werking zetten voordat ik ga slapen.
En dat ze de volgende dag 'upgeload' zijn, gezien mijn trage internetverbinding.

Gegroet zijt u

Touhami

#9
Dank je wel Beni Said...de limiet is 200 MB.Dus ga je gang.
P.S. Deltten gaat niet. Voor jou zal ik een aparte map maken waar je alle access hebt!

laters.

thirli

#10
Azul,

Zijn het er nog zo weinig of ligt het aan mij?

iwa

#11
Nog een opmerking Touhami:

Gezien er veel amazigh artisten zijn lijkt mij verstandig om voor elke artist een nieuwe map aan te maken om zo een goed overzicht te creeren en te behouden.

En er moet ook een overzicht zijn van de beschikbare nummers om te voorkomen dat er van elk nummer tien mp3's worden upgeload, wat alleen maar ruimte in beslag neemt.

En thirli, dat klopt ook dat er nog zo weinig nummers opstaan.
Het idee is ook pas op gang gezet. Dus verwacht niet dat je meteen complete albums kunt downloaden.
Rome is ook niet in een dag gebouwd.(Rome was het toch?)

Jij mag zelf trouwens ook wel een bijdrage leveren. Alle kleine beetjes helpen.

*zwaai* (wou ik altijd een keer uitproberen maar wist niet hoe :-))


thirli

#12
Azul,

Ben ik momenteel mee bzig athawmat, het was een goed idee om alles te organiseren.
Hopen dat er meer zullen volgen, hoop ook rare nummers tegen te komen en niet wat er nu op staat.

Ideetje, onderscheid in liederen kwa politiek en gewoon dansen en zo voorts en dan onder groepen (artisten) maak het zo eenvoudig mogelijk, het is maar een ideetje.

Thanks alvast,

P.S.: dit was een goed initiatief ;)

Falku

#13
Azul,

Als ik inlog bij 212.204.132.81 dan zie ik alleen een aantal mappen (audio, BDienst, IDAPI, Mijn Documenten etcetera).

Waar moet ik precies uploaden?


thirli

#14
azul,

Ik zie alleen anoniem, daar ben ik aan het uploaden