Hoofdmenu

Banaissa

Gestart door Samir!, 28/04/2007 om 15:28:52

Wah

#15
Citaat van: Thayouth op 08/05/2007 om 22:27:49


Ok, je kan nog steeds de pot op, maar toch een reactie. NWA vind ik ook gaar. Tenzij Nina Gordon in hun voetstappen treedt hahaha. Haar cover van 'Straight out of Compton' is kapotlachen. Een blank rijkeluis country nerdje dat ghetto en black doet. Check: http://www.zshare.net/audio/nina-gordon-straight-out-of-compton-mp3.html

Maar NWA dus, alleen maar 'punk motherfuckers' en 'Compton'. Gewoon het kunstje dat The Game tegenwoordig, weliswaar in een nieuw tijdperk en met een wat geliktere productie, nog eens opvoert. Dan liever Public Enemy: same rage, different music.

Grand Master Flash doet me te veel denken aan de tijd dat Will Smith met Jazzy Jeff die belachelijke Miami Vice hip-hop maakte. Alleen LL Cool J vind ik top (zijn muziek uit de jaren '80 en begin '90 dan). 'I need love', 'I can't live without my radio' en 'Mama said knock you out' zijn en blijven favoriet.

En wat Talib Kweli betreft vind ik 'Can I talk to you' met Bilal wel goed.


P.S.: De samenwerking tussen Mos Def en Talib Kweli was onder de artiestennaam Blackstar, Gang Starr was Guru. ;D

Go tiger go. Grrrrr.

Die Nina Gordon is echt zooo fout. Reactie op Youtube: ini32 (1 month ago)Ã,  - i think it's beautiful. it does have a sociocritical message. Hahaha

Nwa met vooral Eazy E, vind ik weer wel chill omdat het rauw is en die typische fakked up, anarchistische-ghetto-lifestyle heeft (Ice Cube in tegenstelling tot Mos Def, is als acteur weer wel ok. Hilarische comedies man, zoals Barbershop en Friday). The Game en anderen is teveel image en promotie bullshit.

Hahah. Die Will Smith sound is errug irritant. I feel ya.

'Momma said knock you out' is trouwens een geweldige oppepper. ll cool J heeft altijd een mooie flow gehad. Talib Kweli heeft die spraakwaterval, puur hihop-poezie. Mooi nummer btw.