Hoofdmenu

muziek! jammer jammer

Gestart door ayoub, 03/03/2002 om 08:49:36

Fedwa

#15

Citeerwajouwww hoe fatima kun je wel niet zijn, met je whateva

Beetje late reactie maar toch...

HUH????? Ik vat je nie...Acj ja, misschien komt dat wel omdat ik zo een domme Fatima ben...:)

By the way..Het was maar een reactie in een van mijn melige (?) en vreemde buien...PARDON ME!
Maar dat betekend nie dat ik geen uitleg wil..

Groet Fedwaaaaaaaaaaaaaaaa

Fedwa

#16
Damn...the quote is miesloek!!!!!!! Boehoehoeeee.....snik snik...snotter de snotter
:( ...
Anyway...jullie begrijpen wak bedoel

Groet Fedwa

tarrifit

#17
hoi ajoub in somige dingen geef ik je gelijk maar maar waarom zeg
je dat we nog in berg zijn????dus jij denkt dat alles wat jij kent moet ik ook kenen nee fout man je heb wel paar curcus gevolgt als dat niet zo is dan verwachten we op jouw cd of album
berbers mozart hahahah ken jij suliet? die liedjes heeft hij
niet in studio opgenomen en hij wist ook niet dat zijn liedijes
opgenomen ,er is een groot verschil tussen en berber zanger die muziek bemerk je fouten maar die woorden niet ook als gewoon
lala bouya lala boya prachtig .ik weet zeker dat jij wordt verandert,ik vind goed dat jij muziek speelt wel berbers muziek

Izran

#18
Beste Ayoub,
Volgens mij maak je degelijk een fout in je opmerking. De commerciele muziek tref je overal en in elk soort en stijl. Als je goed naar de Rifmuziek kijkt dan vind je er zeker een hoop moois tussen, kijk naar Mimoun, Ithran, Izri, Thaziri (ik vraag me af of je erbij hoort), Assithem en ga zo door. Ze maken toch heel mooie muziek zowel kwa inhoud als kwa muziek.
Ik vraag me eigenlijk af wat voor betekennis "commerciele muziek" heeft voor jou. Ik zou het graag van je willen horen.
Azul ayuma,

Jami

#19
Ayoub, ik vat em even niet. I would reallyyyyyyy care for an explenation.