De dubbele nationaliteit mag van mij....

Gestart door Moussa, 16/04/2007 om 05:54:03

Sa3ieD

Citaat van: TheCFO op 17/04/2007 om 12:06:47
Moet helaas weg, maar ik denk dat een antwoord op die vraag een waslijst van boerinnengewoontes oplevert:-)

(ff serieus; je hebt wel helemaal gelijk, maar om een of andere reden -persoonlijke frustratie tegen de fiscus?- vind ik het verhaal mensen als je vader, die gewoon ook dokken om hier te leven, nog heftiger)

Ze drinkt iedere dag een liter karnemelk en is gek op aardappelen en ander vreten, boeriger kun je niet worden.......

Tamza

Citaat van: Sa3ieD op 17/04/2007 om 12:09:53
Ze drinkt iedere dag een liter karnemelk en is gek op aardappelen en ander vreten, boeriger kun je niet worden.......

Ik ben helemaal niet gek op aardappelen, aap. Ik vind verse stuff als bonen zeker lekker en ik hou van echte Riffijnse boerenkrachtvoedsel. Alleen voor de sterksten. Opgerot met jullie chemische shit zoals chocolade en snoep.

Mn gezonde eetgewoontes en boerenmentaliteit zorgen ook nog eens voor helder en nuchter nadenken, hetgeen ook meteen mn bijdrage aan de samenleving illustreert: mn gezond verstand. Iets wat helaas schaarser is dan geld.


Bades

Citaat van: Sa3ieD op 17/04/2007 om 11:32:24
Citaat van: Moussa op 17/04/2007 om 10:56:45
Citaat van: Azghar op 16/04/2007 om 12:37:10
Citaat van: Sa3ieD op 16/04/2007 om 11:56:08
Citaat van: Moussa op 16/04/2007 om 05:54:03
geef jullie mening op: http://www.moussa.nl/        bedankt voor voor jullie stem.

Azul.

Loop je niet een beetje achter.....?

zolang er nog geen duidelijke wet er over is aangenomen loopt niemand hier achter.

het is juist positief dat er iemand juist na de mediahype er wel gewoon mee door gaat. we zouden dit moeten oplossen.
Azghar, jij begrijpt het tenminste. En ik ga die Marokkaanse namenlijst waaruit wij verplicht worden een naam te kiezen ook zeker aan de orde stellen!

Dubbele nationaliteit speelt om de zoveel tijd een rol in politieke discussies. Toen Verdonk aan de macht was speelde het ook een poosje. Mensen die die discussie doen opwaaien doen het uit oppertunisme, het is namelijk een zinloze discussie aangezien Marokkanen helemaal geen afstand kunnen doen van hun nationaliteit.

Verder dat over die Marokkaanse namelijst, wel HEEL toevallig dat jij er pas over begint nu jij een kind hebt. Die lijst was er namelijk allang en genoeg mensen hebben er last van gehad. Het probleem zit hem niet bij de Marokkaanse overheid maar bij Marokkanen zelf, als je je kind een bepaalde naam wilt geven moet je dat gewoon doen aangezien die lijst geen juridische gronden heeft als het zover komt. Hoeveel mensen ken ik wel niet die hun kind een Amazigh naam hebben gegeven, gewoon doen. Marokkanen zijn gewoon te schijterig voor de Marokkaanse overheid, als je je laat inperken dan voel je je ook ingeperkt en als je dat niet toestaat kun je doen en laten wat je wil.


dat is waar.

Bades

er worden hier 2 onderwerpen door elkaar gehaald eigelijk.

Botermes

#19
ze kunnen de pot op .................... .. ... /Ã,´ /)
.................... ..,../Ã,¯ ..//
.................... ..../....//
.................... ..,/Ã,¯ ..//
.................... ./... ./ /
............./Ã,´Ã,¯/' ...'/Ã,´Ã,¯`ââ,¬Â¢Ã,¸
........../'/.../... ./... ..../Ã,¨Ã,¯\
........('(...Ã,´(... ....... ,~/'...')
.........\.......... ..... ..\/..../
..........''...\.... ..... . _.ââ,¬Â¢Ã,´
............\....... ..... ..(
..............\..... ..... ...\wat zitten ze nog aan je kop te zeuren, ze3ma je moet kiezen, opdonderen man, wat ist er?

Botermes

Hoe kan ik nou Nederlander zijn als mijn signalement daar niet eens aanvoldoet ?