Hoofdmenu

Gezocht!

Gestart door Taffidjoust, 11/10/2000 om 16:07:37

rebel

#15
zeker weten riffinos walid mimoun heeft een hoop imazighen de ogen open laten doen

Beni Said

#16
Het is alleen jammer dat hij niets meer van zich laat horen, die el Oualeed Mimoun. Zijn muziek mag er ook wel wezen, maar dan op eeb andere manier dan wij muziek kennen. Voor deze muziek moet je echt gaan zitten. Of voor op reis naar bijv. Marokko. Dan kun je pas echt genieten van zijn muziek.

PS: Weet er misschien hoe ik  aan de vroegere el3oud-muziek (Luit) kan komen. Zoals Hadj Mimoun enbentieb, en nog meer zangers waarvan ik de naam niet (meer) ken.

itrhrankhalid

#17
ik ben op zoek naar oude bandje van salam rifi e farida el houceima  aya rwhch nrbhar  nch d chk dawmaten.

iwa

#18
Jaaa, die moet ik ook hebben

alhoceima

#19
napster begint de laatste tijd een beetje moeilijk te doen, er is een andere soort gelijke programma www.imesh.com, hier heb je ook aardig wat keus en trouwens je kan hier zelfs films downloaden.

gegroet zijt gij,
A.

iwa

#20
Hier kun je ook terecht voor allerlei muziek, films etc.

---> http://www.kazaa.com/

Enne.. dit is wat ik krijg bij http://www.imesh.com
The page cannot be displayed

Gegroet.

Numi

#21
Azul Beni_Said,

heb je die ouwe liedjes al op napster gezet?
ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar oude rifmuziek op napster maar kan niks vinden
en kazaa is best wel anders dan het bekende napster,
maar inshallah zal ik iets van je horen,

groetjes van fatima

alhoceima

#22
Beni_Said,

Blijf proberen het is echt de moeite waard, ik had in het begin ook problemen mee.

kippus (Gast)

#23
Azul,

Muziek heeft veel invloed op mensen. Muziek heeft een groete invloed in het strijd in Libanon en Palastina tegen Israel.
Door Muziek maak je mensen bewust van hun verloren land, cultuur, ....
Er zijn sommige emotionaal liedjes van Palasteinen en Libaneese die over hun onderdrukte cultuur en bezete land gaan.
Waarom hebben Imazighen zangers nooit een Emotioneel liedje gemaakt over het onderdrukken van tamazight, Amazigh cultuur en Imazighen in het Algemeen door de Saoediers?




bouaouiouach

#24
Azul marra Imazighen,
Dit is het (einde) van deze site, nu is het afgelopen, met al die topics van bezoekers die niet meer bestaan, je kan op geen enkel topic reageren, het zijn allemal oude verhaaltjes, of moet je alles opnieuw beginnen, het is net als een huis die plaat is gemakt, de laatste tijd begon al saaie te worden, nu krijgen we dit!, dat is niet wat ik aan deze site streef. Meer inzet a.u.b.
tannemirth   mohammed

bagie

#25
En heb je het gevonden?