Hoofdmenu

Gezocht!

Gestart door Taffidjoust, 11/10/2000 om 16:07:37

Taffidjoust

Ahlel,

Ik ben op zoek naar een bandje van Mimoun Rafrou3 met het liedje 'ya djiesh n dshaar ino, wadhayi qa magha, refrous wa gari sha zi dham gha kegh ourar' Herkent iemand dit??? ik zoek het al zo lang en ze verkopen het niet meer. SOS SOS

Alvast bedankt,

Sraam,

Mouray (Gast)

#1
Je hoef het niet te hebben Thaffidjoust, dat kan ik life voor je gaan zingen dat meen ik echt!!!

alors je tu sohaite un bon weekend!

Taffidjoust

#2
Ok. Mouray, ik hou je eraan! en geen kattegejank hé! :-P

Toch bedankt,

Sraam,

arafat

#3
thafidjoust,

het nummer wat jij zoekt van mimoen, is wel te koop het zit in een verzamel bandje en het heet top rif of top 100 rif uitgekomen vorig jaar. in Rotterdam is het in ieder geval te koop.


Taffidjoust

#4
Bedankt arafat!! die ga ik hier dan kopen.

sraam,


Tharifest

#5
azul,


lieve mensen ik ben op zoek naar dat o zooo bekende nummer 'jou shi'sham wawem shem hath tamaziant' op wat voor bandje zit ie en kan ik die nog ergens krijgen????


Yuba (Gast)

#6
Azul

Jouw muziekstijl komt mij heel erg bekend voor!!!!
even als jij zelf ook.
maar ik denk dat waar jij naar opzoek bent makelijk te vinden is, dat kun je namelijk  bij elke marokkaans videotheek vinden!

Thanemmirth.

Tharifest

#7
azul,

are you talking about me?

hmmm hoezo komt mijnstijl jou bekend voor? Am i suppised to know you? nash wasineg:)

maar he hoe heet dat bandje dan? ik heb geen zin om alles op te noemen of zo, i need a name:)

Tharifest

#8
suppised= suposed

Yuba (Gast)

#9
ITHRAN a THREFECHT Annegh!

Tharifest

#10
afak awma ennegh


ithri (Gast)

#11
beste tharifscht heb je ISQ dan kan ik je die liedje zo opsturen.je kunt het ook van napster afhalen.


Groeten ithri

Tharifest

#12
azul ithri,

dat is lief aan geboden van je maar ik wil het bandje en ik weet nu wie het zingt dus dat ga ik maar halen, kan ik het ba3da overal afspelen:)

thx anyway:)

thirli

#13
Salaam, Azul,

Ahum iwa .... bandje bandje en nog eens bandjes hihihihi
wil je ashem joesh wawam shem 3ad tamezjant ;)

Check hassan thise3nas ..... heeft een leuke bandje van gemaakt met allemaal oude nummers ..


Wassalaam, en je weet wel hihihihi

rifinos

#14
Azul

Niemand heeft het over al Walid Mimoen, we moeten niet vergeten dat hij de berberse muziek een nieuwe leven heeft ingeblazen.

Akawam dhdhinni