Vrouw krijgt stroomstoten om zwangerschap

Gestart door Tasrit, 01/03/2007 om 16:28:31

Tasrit

Wat bezielt die mensen toch?

Vrouw krijgt stroomstoten om zwangerschap

Uitgegeven: 1 maart 2007 10:45
Laatst gewijzigd: 1 maart 2007 14:05

ASSENEDE - Een echtpaar in het Vlaamse Assenede heeft de schoondochter dagenlang mishandeld. Het probeerde zo haar drie maanden oude zwangerschap af te breken. Volgens de jonge vrouw is ze opgesloten, geslagen, geschopt en kreeg ze stroomstoten met een prikstok voor koeien.

De onderzoeksrechter in Gent heeft het paar en hun zoon aangehouden op verdenking van mishandeling, vrijheidsberoving en poging tot vruchtafdrijving.

Het slachtoffer, een 29-jarige Marokkaanse, kon zondag ontsnappen en de politie waarschuwen. Ze werd opgenomen in het ziekenhuis en maakt het naar omstandigheden goed, aldus de Gentse parketwoordvoerster donderdag.

Bron: nu.nl

(Offline)

Samir!

Deze mensen mogen ze echt afslachten van mij!

Chatt zie arif

Typisch marokkaans,een stroomstok voor koeien heeft een te lage ampere om iemand echt te shockeren.Marokkanen zijn gewoon dom,Samir a. kreeg niet eens een aanslag voor elkaar maar maakte wel even snel een videotestament enz enz

Ik schaam me voor jullie!

Het feit dat de vrouw werd mishandeld is niet HET nieuws,ze is marokkaans en dat doet hollandertjes glunderen van plezier als ze nu.nl lezen.

ataynahnah

(Offline)

Citaat van: Lixxfootman op 02/03/2007 om 03:05:27

Het feit dat de vrouw werd mishandeld is niet HET nieuws,ze is marokkaans en dat doet hollandertjes glunderen van plezier als ze nu.nl lezen.
Schaam jij je voor ons? die vat ik ff niet?

Die belgen zijn ook niet de lievste mensen op aarde, gisteren las ik nog een artikel dat een moeder de hele familie heb afgesl8! en, wat te denken van die hollandertjes waar jij het over heb hoeveel van die psycho moorden hebben hun gepleegd? ze sl8en hun eigen fammilie af!

Dus zo diep hoef jij je niet voor ons te schamen, shaam je lkr voor je eigen en je eigen ras (als je een nl of belg bent tenminste)

Noach

Die vrouw in belgie die haar 5 kinderen heeft vermoord had een marokkaanse man! Het zal me niet verbazen als zij zelf ook marokkaans is

Izouran

Citaat van: Noach op 02/03/2007 om 11:11:39
Die vrouw in belgie die haar 5 kinderen heeft vermoord had een marokkaanse man! Het zal me niet verbazen als zij zelf ook marokkaans is

Zij zelf was geen Marokkaanse. De vrouw was al een tijdje gestoord, Ze liep al 6 jaar bij de psychiater en heeft een moeilijke jeugd gehad.
Nu proberen ze de Marokkaanse vader de schuld in de schoenen te schuiven, hij zou geen tijd voor het gezin hebben.   

http://www.telegraaf.nl/buitenland/59565951/_Vader_gedode_kinderen_had_weinig_tijd_voor_gezin_.html?p=3,1

Schandalig dit.

Samir!

Citaat van: Izouran op 02/03/2007 om 19:54:11
Citaat van: Noach op 02/03/2007 om 11:11:39

Zij zelf was geen Marokkaanse. De vrouw was al een tijdje gestoord, Ze liep al 6 jaar bij de psychiater en heeft een moeilijke jeugd gehad.
Nu proberen ze de Marokkaanse vader de schuld in de schoenen te schuiven, hij zou geen tijd voor het gezin hebben.   

http://www.telegraaf.nl/buitenland/59565951/_Vader_gedode_kinderen_had_weinig_tijd_voor_gezin_.html?p=3,1

Schandalig dit.

Lees die reacties. Echt een stelletje debielen.
-------------------------------------------------------------------
bent en kinderen hebt van die Marokkaan. Dat soort mensen sporen nu eenmaal niet. Hij zal die vrouw wel tot wanhoop hebben gebracht.Misschien verteld zij de ware toedracht nog weleens. Misschien wordt Nederland nu eens wakker of moet het nog erger??? Weg met die moslims!!!

Henk, Rotterdam do 1/3, 12:15

-------------------------------------------------------------------------

Zou die marokkaan niet voor moord veroordeeld kunnen worden? Weet zeker dat hij die vrouw psygisch helemaal gek heeft gemaakt. Wat een smerig volk zeg...maar dat wisten de meeste al

eduardus, mekka

-----------------------------------------------------------------------------------------

Pappa de marokkaan wilde alleen mar kindjes maken en lekker alleen op vacantie gaan. Hoe vaak moeten we het nog blijven zeggen, TROUW NÃ"Ã"Ã"IT VAN ZIJN LANG ZAL ZE LEVEN MET EEN MOSLIM!!!!!!!!!!!!! want deze ellende staat niet op zich zelf er zijn er velen die met een moslim de ellendige boot ingaan als je van westerse afkomst bent. Ze doen een belofte als je trouwd,maar dan begint de ellende pas goed en willen hun afkomst aan je opdringen en heb je als vrouw niets meer te vertellen en zien ze jegraag als een sloof.

anti moslim,  do 1/3, 12:23

--------------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------
Krijgt nu de vader hier de schuld van? Belachelijk! Zij hoort gestraft te worden en niet haar man omdat hij vaak van huis was. Ik heb 'n Griekse man die ook vaak onderweg is voor zijn werk en regelmatig zijn familie en vrienden bezoekt in Griekenland. Dat wil toch niet zeggen dat ik daardoor m'n kinderen maar vermoord. Nee...zij is fout, haar kinderen kunnen er ook niets aan doen dat zij haar situatie niet aankon. Ze hoort lang gestraft te worden.

Petra, Amsterdam do 1/3, 12:15
------------------------------------------------------------------------------------------
Ze halen zelfs de Islam erbij. Stelletje boonhoofden.

Laysa

Wat is dat nou voor een domme aanname nemende houding van sommigen?

Er staat niet dat het echtpaar Marokkaans is, of dat de echtgenoot Marokkaans is. Er staat enkel dat het een echtpaar in een Vlaams gedeelte van Belgie betreft, over de echtgenoot staat niks vermeld, en dat het een Marokkaanse vrouw is die slachtoffer is geworden van zo een soort sadistisch handelen.

Mensen trekken meteen verbanden dat ze allemaal Marokkaans zijn, wat mogelijkerwijs niet kan kloppen want het staat nergens vermeld, en als ze toch vermelden dat het slachtoffer Marokkaans, is dan vermelden ze heus wel dat ze allemaal Marokkaans zijn als dat ook het geval is. Kennelijk heeft diegene die dit geschreven heeft er zeker baat bij om de nationaliteit van de een te vermelden maar dat van de rest achterwege te laten. Zodoende kan men er op los speculeren, en de gedachtenpatroon van de gemiddelde vol met vooroordelen zittende autochtoon maakt het zo af. De autochtonen waarop dit van toepassing is, ik wil niet dat men denkt dat ik nu alle autochtonen op een hoop gooi.

Voor de rest hebben we nog diegene die zich "schaamt" voor iets wat in alle culturen voorkomt: sadisme. Ja maak er meteen iets etnisch van en dehumaniseer mensen ook maar meteen door sadisme toe te schrijven aan een bepaald volk.

Wanneer gaan mensen nou een keer aan dat gevoel van minderwaardigheid werken GVD, en zaken relativeren. In plaats van steeds bij de eerste de beste gebeurtenis te zeggen: "Zo he zie je wel, kijk hoe achterlijk en tribaal Marokkanen wel niet zijn." Wat een achterlijke gedachtegang en hoe achterlijker is het nog om mensen buiten het menszijn te plaatsen. Mensen zijn gewoon SADISTEN, dat is altijd zo geweest. In de geschiedenis is overal bewijs te vinden, alle volkeren en alle lagen van de bevolking hebben zich er schuldig aan gemaakt.

Die journalist die dit geschreven heeft, had heus wel wat aanvullende informatie kunnen geven. Trouwens de afkomst van het vrouwelijke slachtoffer is niet relevant en voegt niets aan nieuwswaarde toe. Het is een VROUW die verschrikkelijk is behandeld, wat de fuk maakt het nou uit wat voor afkomst ze heeft.

Sa3ieD

Laysa heeft gelijk. Alleen de vrouw was Marokkaans. De schoonouders en die man waren GEWOON BELGEN:

http://www.youtube.com/watch?v=aR1ix6DAhBM

Zij wilden geen Marokkaans kleinkind hebben. Die vrouw is zware import uit Marokko.

De Nederlandse media is wel ERG kieskeurig in woordgebruik.

Laysa

Citaat van: Lixxfootman op 02/03/2007 om 03:05:27
Typisch marokkaans,een stroomstok voor koeien heeft een te lage ampere om iemand echt te shockeren.Marokkanen zijn gewoon dom,Samir a. kreeg niet eens een aanslag voor elkaar maar maakte wel even snel een videotestament enz enz

Ik vind je op dit moment zo ontiegelijk Dom, ja met een hoofdletter. Ga je voor jezelf schamen, als dit geen bitchslap van de feiten EN het leven is dat je iets aan je achterlijke houding moet doen, dan weet ik het ook niet.

Triest ....

MBTiza

Jullie zien hier wat over het hoofd, het gaat hier om twee gevallen:

Belgische man getrouwd met Marokkaanse vrouw, deze vrouw kreeg stroomschokken van haar schoonouders (leek waarschijnlijk op een koe ofzo).

Marokkaanse man, Belgische echtgenote die haar kinderen heeft vermoord.

(Offline)

Citaat van: Amcum op 07/03/2007 om 18:00:46

Belgische man getrouwd met Marokkaanse vrouw, deze vrouw kreeg stroomschokken van haar schoonouders (leek waarschijnlijk op een koe ofzo).

ja en? en allebei de gevallen waren het belgsiche/vlaamse daders dus!

MBTiza

Citaat van: (Offline) op 08/03/2007 om 11:36:11
Citaat van: Amcum op 07/03/2007 om 18:00:46

ja en? en allebei de gevallen waren het belgsiche/vlaamse daders dus!

Niks en.