Morgen in de Trouw: interview met Khadija El Mourabit

Gestart door Tamza, 16/02/2007 om 13:58:45

Tamza

Morgen komt er een interessant artikel in de Trouw over de lieftallige superwijffie Khadija El Mourabit n.a.v haar medewerking aan het project Haar Geschiedenis (www.haargeschiedenis.nl) en haar diverse en veelzijdige optredens in krant, op tv en festivals.

Een jonge wereldvrouw die alles bezit: kracht, intelligentie, wijsheid en waardigheid. I love my Buya, yep yep I love my Buya.

student1980

E3ber_Tastite

Citaat van: Tamza op 16/02/2007 om 13:58:45
Morgen komt er een interessant artikel in de Trouw over de lieftallige superwijffie Khadija El Mourabit n.a.v haar medewerking aan het project Haar Geschiedenis (www.haargeschiedenis.nl) en haar diverse en veelzijdige optredens in krant, op tv en festivals.

Een jonge wereldvrouw die alles bezit: kracht, intelligentie, wijsheid en waardigheid. I love my Buya, yep yep I love my Buya.

Ooeeh Spannendd

MBTiza

Citaat van: Tamza op 16/02/2007 om 13:58:45

Als je een euro overmaakt op mn bankrekening dan haal ik die krant morgen zeker....

VS

Heel goed van Trouw. Ik kan me haar vooral herinneren van dat debat op tv met die praatjesmaker Pastoor. Hoe ze hem steeds belette om moslims in een hokje te stoppen. Echt supermooi die trotse houding. Ik ben benieuwd.