Aboutaleb staatssecretaris.

Gestart door VS, 13/02/2007 om 20:38:01

VS

Hij heeft het em geflikt. Toch dacht ik eigenlijk dat ie minister zou worden. Achmed gaat "de strijd aan tegen de voedselbanken. Hij gaat zich als staatssecretaris bezighouden met het arbeidsmarktbeleid, de wet werk en bijstand, de wet sociale werkvoorzieningen en de leer- en werkplicht."
Nou opportunistische gozert, je bent waar je wilde zijn. Bewijs maar voor een keer dat je een man van eer bent.

The Franchise

Geflikt? Hij is staatssecretaris. Iedereen verwachtte hem als minister, hij zelf ook. Ik vond het ook grappig om te horen op het journaal dat hij overgehaald moest worden.

Dit is niet wat hij wil maar dat is het nadeel als je iemands kont likt, voor je het weet ruften ze in je gezicht.

VS

Citaat van: The Franchise op 13/02/2007 om 21:28:31
Geflikt? Hij is staatssecretaris. Iedereen verwachtte hem als minister, hij zelf ook. Ik vond het ook grappig om te horen op het journaal dat hij overgehaald moest worden.

Dit is niet wat hij wil maar dat is het nadeel als je iemands kont likt, voor je het weet ruften ze in je gezicht.

Serieus, zei hij dat? Hahaha. Wat een ijdele smurf zeg. Ik moet maar eens effe dat Journaal gaan kijken. Hij is op zijn plek gezet, die uncle Tom. "Yabbu tixunccay n irumiyen"

The Franchise

Citaat van: VerbalSmaeel op 13/02/2007 om 21:36:01
Citaat van: The Franchise op 13/02/2007 om 21:28:31
Geflikt? Hij is staatssecretaris. Iedereen verwachtte hem als minister, hij zelf ook. Ik vond het ook grappig om te horen op het journaal dat hij overgehaald moest worden.

Dit is niet wat hij wil maar dat is het nadeel als je iemands kont likt, voor je het weet ruften ze in je gezicht.

Serieus, zei hij dat? Hahaha. Wat een ijdele smurf zeg. Ik moet maar eens effe dat Journaal gaan kijken. Hij is op zijn plek gezet, die uncle Tom. "Yabbu tixunccay n irumiyen"


Hij heeft het zelf niet gezegd, het werd gemeld in een voice-over.

Zelf zal hij natuurlijk zeggen dat hij het een belangrijke uitdaging vindt en zal enkele standaardproblemen noemen die hij aan zal pakken. Maar hij wilde minister worden, zo simpel is het.

Dit is een teleurstelling voor hem. En als staatssecretaris is de opstap naar minister groter, maar dan moet de PvdA over vier jaar weer in de regering komen en moet Aboutaleb nog steeds een stemmentrekker zijn. Als bijvoorbeeld Samira Abbos zich flink zal profileren in de Tweede Kamer en het 'marokkaanse' gezicht wordt voor de PvdA. Dan zal zij zeer zeker verkozen worden boven hem als het gaat om ministerposten. Puur op basis van populariteit en dat ze een vrouw is.

Sa3ieD

Wuhaha mijn docent is staatssecretaris volksgezondheid geworden. Ben benieuwd of ze nog les zal blijven geven....

SAMADIE


Sa3ieD


Bades

Citaat van: VerbalSmaeel op 13/02/2007 om 21:36:01
Citaat van: The Franchise op 13/02/2007 om 21:28:31
Geflikt? Hij is staatssecretaris. Iedereen verwachtte hem als minister, hij zelf ook. Ik vond het ook grappig om te horen op het journaal dat hij overgehaald moest worden.

Dit is niet wat hij wil maar dat is het nadeel als je iemands kont likt, voor je het weet ruften ze in je gezicht.

Serieus, zei hij dat? Hahaha. Wat een ijdele smurf zeg. Ik moet maar eens effe dat Journaal gaan kijken. Hij is op zijn plek gezet, die uncle Tom. "Yabbu tixunccay n irumiyen"


ra cek abbu thixuncay anza ma atid-tawyed!

Bades

#8
zou het apart hebben gevonden als hij toch minister was geworden. aan de anderekant, een afzonderlijke minister (Ronald plasterk)voor onderwijs, wetenschap en cultuur (die ook nog atheist is) is natuurlijk altijd welkom in zo een christelijke formatie.


Bades

Citaat van: Sa3ieD op 14/02/2007 om 01:05:03
Wuhaha mijn docent is staatssecretaris volksgezondheid geworden. Ben benieuwd of ze nog les zal blijven geven....

Jet Bussenmaker?

Hadou

Nou dan mag je idd van loser spreken.

Of is het de bedoeling om eerst ervaring op te doen onder Donner ? en dan gaat die Donner op zijn fiets vandoor en dat Aboutaleb het departement Sociale zaken overneemt.


miss.F.

Ik denk niet dat die losert verder zal geraken dan staatssecretaris. Over vier jaar,  als de PvdA weer mee mag doen, zal er vast wel een 'nieuwe' marokaan naar voren geschoven worden en is hij alweer passe.

Ik vind het wel wreed voor hem dat hij gepasserd is voor een ministerspost

TheCFO

Was ook erg verbaasd dat Aboutaleb gepasseerd is door Bos. Dubbel genaaid houdt beter zeggen wij dan hier in Rotterdam.

Ik vind de combi Aboutaleb/Donner op Sociale Zaken wel erg 'spannend'.

(en ik ben blij dat Rotterdam nog vertegenwoordigd wordt door Albeyrak, als tegenwicht tegen de vele -import-Amsterdammerts en provincialen in dit kabinet)

Sa3ieD

#13
Citaat van: Azghar op 14/02/2007 om 14:24:18
Citaat van: Sa3ieD op 14/02/2007 om 01:05:03
Wuhaha mijn docent is staatssecretaris volksgezondheid geworden. Ben benieuwd of ze nog les zal blijven geven....

Jet Bussenmaker?

Yep

Haar onderwijspagina

sienia

Balkenende 4. Binnen het jaar valt het weer. Zolang zal hij dus geen staatssecretaris zijn. En Wilders zit al te zeiken dat mensen met een dubbele nationaliteit sowieso geen bewindsvoerders mogen zijn.

Best pijnlijk ook, zowel Albayrak als Aboutaleb geen minister. Vind die Bos zo mogelijk, nog enger dan Wilders.