Hoofdmenu

Download-centre riffijnse mp3...

Gestart door kenza, 01/11/2003 om 11:04:57

kenza


Azul,

Vroeg mij of er mogelijkheden zijn om riffijnse mp3's op dit forum te plaatsen zodat anderen ze hier kunnen downloaden... hoe kan ik dat doen? of is het daarvoor geblokkeerd?? Op veel fora kun heb je zoiets al, waarom hier niet? En dan heb ik het over echte kwaliteit, geen RealMedia want dat klinkt gewoon niet!!!

tannemirt,


almanzah

toevallig  zat ik vandaaG  wat in die richting te testen:

nou eerst jou vraag : dus jij wil Mp3 op een forum plaatsen ?? ik denk niet dat het mogelijk is, tenzij je  een link naar de Mp3 bedoelt,

ik denk dat de meeste sites dat niet accepteren ten eerst i.v.m schenden van ""auteurs rechten""

ten tweede  als je  Mp3's op de site hebt opgeslagen en beschikbaar stelt voor Downlaoden; kost dat zoveel data verkeer bij elkaar dat de  je  een drievoudige geld bedrag nodig hebt om de site  verder te kunnen beheren..( m.a.w. tis veel te duur)

vandaar dat je dat  niet ziet bij de amazigh sites,


MAAR, ik heb daar een oplossing op gevonden : waarom installeer je niet een server op je PC, en laat je vanuit  je PC Mp3's downlaoden?

ik ben eruit gekomen  kijk maar:
http://rifnet.no-ip.com:81/RiFNeT_MuZieK/
N.B. mijn PC staat niet 24 online, maar meestal tussen de 12:00 en 24:00) veel plezier

P.s. Takhoudant, mocht je hulp nodig hebben, neem contact  met me op ( almanzah@hotmail.com )

groetjes

kenza


jeetje het draait ook altijd om geld he; alles moet maar weer uitgemolken worden. ik zeg je, het internet is verwaarloosd; heerlijk die tijd, 1989 toen alles maar dan ook echt alles gewoon normaal was in de virtuele wereld! nou dan ga ik zelf maar een site bouwen, speciaal voor muziek. ik heb het te vaak uitgesteld...

thanX almanzah!!

amazing amazigh

#3
wat gebeurde in 1989 met de cyberwereld, interessant leg 's meer uit?


Inuit

Citeerjeetje het draait ook altijd om geld he; alles moet maar weer uitgemolken worden. ik zeg je, het internet is verwaarloosd; heerlijk die tijd, 1989 toen alles maar dan ook echt alles gewoon normaal was in de virtuele wereld! nou dan ga ik zelf maar een site bouwen, speciaal voor muziek. ik heb het te vaak uitgesteld...

thanX almanzah!!
waarom je gebruikje geen bittorrent?
http://bitconjurer.org/BitTorrent/introduction.html

dan hoef je alleen maar .torrent files te maken van al je mp3's en een .torrent file is maar een paar kb, daarvan kan ik er wel een paar honderd voor je op de ftp server van m'n provider zetten.
Dan hoef je geen site te bouwen, trouwens ik denk niet dat het probleem ligt in het bouwen van de site, maar meer in de ruimte die je nodig hebt om alle mp3's online te zetten en de bandbreedte die gegereerd wordt, als de mp3's gedownload worden.

check de link om meer te weten te komen over hoe bittorrent werkt.