!!!!SELLAM RIFFI  ----1957  -  2003!!!

Gestart door ait_touzini, 23/10/2003 om 09:02:52

ait_touzini

#30

CiteerIk vond Sellam maar vals zingen als een kraai zonder kop. Ik walgde daadwerkelijk van zijn muziek. Alatief!!!

Maar ja, ik ben benieuwd wat hij zal zeggen als hem wordt gevraagd wat hij in zijn leven heeft gedaan.

misschien zalt ie zeggen:" Gae Gaee a Samiraaaa"

Grappig hé. Houdt deze grappen voor je.
Als je niet van Sellam Arifi houdt dan houd je automatisch van Said Mariouari of R&B en Rap.
En waar slaat dit op: Gae Gaee a Samiraaaa!

Maar ja iedereen zijn eigen smaak.

SAMADIE

#31
man r&b is ook vel leuk maar sellami riffi ook vooral die leidje over NL genaamd houlanda
CiteerGrappig hé. Houdt deze grappen voor je.
Als je niet van Sellam Arifi houdt dan houd je automatisch van Said Mariouari of R&B en Rap.
En waar slaat dit op: Gae Gaee a Samiraaaa!

Maar ja iedereen zijn eigen smaak.


ait_touzini

#32

Citeerman r&b is ook vel leuk maar sellami riffi ook vooral die leidje over NL genaamd houlanda


Ewa ya SAMADIE ay amdoeker,

Je hebt gelijk. Hij heeft volgens mij maar 1 liedje gezongen die echt over Hollanda gaat. Verder zong hij izriën. Zijn muziek is nogmaals een genot.
Over R&B: Sommige zijn mooi maar de merendeel is alleen maar afval. Eentonig!! en saai, gihH!!!
We moeten juist onze rif muziek promoten!!

ATEBANDE

#33
rifmuziek is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

SAMADIE

#34
jij bent eht zielig man
ik dacht dat jij ook amazigh was
maarnu weet ik het zeker jij bent een vieze stink jood
Citeerrifmuziek is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

ait_touzini

#35

Citeerjij bent eht zielig man
ik dacht dat jij ook amazigh was
maarnu weet ik het zeker jij bent een vieze stink jood


Ewa SAMADIE geef hem geen aandacht. dat verdient hij niet!!
Ik begrijp jouwn frustraties maar laat hem maar, die Atheist. Hij zal nog gestraft worden.

ait_touzini

#36

Citeerrifmuziek is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Dat is jouwn mening.
Niet weer antwoorden!!! daggggggggg!!!

ighes

#37

Citeerrifmuziek is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

Dat vind jij, maar velen zijn gek op Milouda, Woulid, Ithran, Hassan Tibarin enzv.


cinderella

#38
hey ait_touzine

weet jij misschien waar ik zijn muziek kan luisteren. ben nu eigelijk wel benieuwd naar deze sellam riffi...

groetjes melia...

ighes


Op deze website kan je leidjes beluisteren van Onze geliefde Selam.

http://www.rifmusic.8m.net/

Ifri Ouatou

Citaat van: ighes op 11/11/2003 om 15:25:31

Op deze website kan je leidjes beluisteren van Onze geliefde Selam.

http://www.rifmusic.8m.net/

eerlijk gezegd, ik luister nooit naar Sellan Arifi, ik vind hem een waardeloze zanger.
hij herhaald alleen wat de anderen gezongen hebben.

atjarhem sidi arebbi (ellah irehmou)

abrid

Hij had toch ook wel eigen liederen? En als ie iets overzong waren dat meestal oude izran die anders verloren waren gegaan, toch?

athsaynou

#42
Citaat van: abrid op 19/10/2004 om 13:03:42
Hij had toch ook wel eigen liederen? En als ie iets overzong waren dat meestal oude izran die anders verloren waren gegaan, toch?

Jawel hoor, hij schreef zelf ook. maar hij overzong het ook en daar ben ik hem dankbaar voor. Anders waren de 'Ã"ude' Izran verloren gegaan, en dat is dan echt zonde voor zowel onze cultuur, geschiedenis.

Goeie oude bandjes van hem: o.a.