!!!!SELLAM RIFFI  ----1957  -  2003!!!

Gestart door ait_touzini, 23/10/2003 om 09:02:52

ait_touzini

Citeerdat meen je niet!!! ga voor hem bidden ofzo, als je echt zo erg vind!!!
jullie zijn toch geen nederlanders!! kom op joh!

Raja raja wat is er met jouw aan de hand?
Ik bedoelde alleen dat een site over Sellam Arifi wel mogelijk kan zijn. Zo weten degenen die hem alleen kennen van zijn muziek,nu ook wie hij is.
kijk maar naar Cheb Hasni. Hij heeft nu wel een stuk of 4 sites. het lijkt net of hij nog leeft.

Volgens mij kan Sellam Arifi jouw geen moer schelen!! Dat blijkt al uit jouw antwoord. Bij jouw is het dood is dood, geen site, 1 Arifi minder.

ps: de condeleance register hoeft niet perse, daar kun je alleen je medeleven betuigen. Goed voor zijn familie.
bidden heb ik al gedaan.

cinderella

#16
met mij is er niets aan de hand hoor ait_touzine.
ik ken hem niet en zijn liedjes ook niet, maar dat wil niet zeggen dat mijn niets kan schelen hoor! kan dat kun je niet zeggen van iemand die je niet eens kent! maar als je echt zo erg vind, vind ik niet dat je speciaal een site over zijn dood moet maken. heel simpel weg omdat je hem daarmee echt niet leved terug krijgt, je helpt hem daar mee echt niets hoor. wat ik beter vind is dat je voor hem gaat bidden, daar heeft hij wat tenmiste aan.


groetjes melia


Zian

CiteerNOU NOU NOU EN???? waat gaan jullie riffies mij vertellen wat wat wat? jullie izjn echt gestoord jullie, alsof wij soussies wakker liggen van Selam refyafieess???? ga ga ga voetballen met die grote toeters die jullie lelijke zusters dragen ga ga ga!!!! OPGERUIMD STAAT NETJES, zeker weer teveel alcohol op en toch achter het stuur gekropen!
laat em nu maar muziek maken voor de duivel
ayniee aynieee rifieee s rifieeees ayneee ayneee yayayy qzzzt
Tegenwoordig mag je alles zeggen in deze site.
Wil je weten wat ik van sousa vind?
Ze pijpen de ene Arabier en tegelijkertijd worden ze door een andere van achter genomen.
Veel plezier en lang leven de koning.

En weet je waarom Sousa trots zijn op de Arabieren?
Het zijn de Arabieren die Sousa hebben gekocht uit zwart Afrika. Zonder Arabieren waren jullie nog steeds in Senegal of in Neger of misschien waren jullie gekocht door de Fransen. In dit geval was je in Suriname.

Ps. Geef respect krijg je respect terug!

ait_touzini

#19

Citeermet mij is er niets aan de hand hoor ait_touzine.
ik ken hem niet en zijn liedjes ook niet, maar dat wil niet zeggen dat mijn niets kan schelen hoor! kan dat kun je niet zeggen van iemand die je niet eens kent! maar als je echt zo erg vind, vind ik niet dat je speciaal een site over zijn dood moet maken. heel simpel weg omdat je hem daarmee echt niet leved terug krijgt, je helpt hem daar mee echt niets hoor. wat ik beter vind is dat je voor hem gaat bidden, daar heeft hij wat tenmiste aan.


groetjes melia

Ken jij Sellam Arifi niet eens!!!  Jij hebt echt geen verstand van Arif. Als je er niets van af weet waarom reageer je hier dan op????
Sellam Arifi is voor ons een ware legende!!!  Zijn muziek is een inspiratie. Als jij aan rif muziek denkt denk je gelijk aan Sellam Arifi!!!

De site moet over zijn biografie gaan en niet over zijn dood!! Begrijp het nou eens.
Of ben jij een soussie die hier verdwaald is!!!
KOM OP JOH FF JOUWN RIFFIJNSE HERSENS GEBRUIKEN!!!

cinderella

#20

CiteerBegrijp het nou eens.
Of ben jij een soussie die hier verdwaald is!!!
KOM OP JOH FF JOUWN RIFFIJNSE HERSENS GEBRUIKEN!!!

wattttt ben je me nu aan het uitschelden!!!!

ait_touzini

#21

Citeerwattttt ben je me nu aan het uitschelden!!!!


Nee joh a Tarifest. Zo bedoelde ik het ook alweer niet. Ik wil jouw niet beledigen, alleen heb jij volgens mij geen kennis over Arif. Het is net alsof het jouw niets kan schelen dat sellam Arifi is overleden.
Fehmeth ayi??

ait_touzini

#22

CiteerNOU NOU NOU EN???? waat gaan jullie riffies mij vertellen wat wat wat? jullie izjn echt gestoord jullie, alsof wij soussies wakker liggen van Selam refyafieess???? ga ga ga voetballen met die grote toeters die jullie lelijke zusters dragen ga ga ga!!!! OPGERUIMD STAAT NETJES, zeker weer teveel alcohol op en toch achter het stuur gekropen!
laat em nu maar muziek maken voor de duivel
ayniee aynieee rifieee s rifieeees ayneee ayneee yayayy qzzzt

Wat een laffe Arabieren knecht ben je, Tfoe!!!
Waar ben jij mee bezig??  Wat denk jij hier mee te bereiken??  Ik weet het:  Je bent in je bil ge***** door een kameel en nu jouwn frustraties op een riffie afreageren!!.

Jullie zijn grootendeels echt afval!!(uitzondering op de goeie souassa) zelfs een antwoord is de moeite niet waard!! Aandacht van een Riffie: hadden jullie gedroomd!!! De Soussie girls dromen al jaren van een Rif*** die ze in hun gat willen voelen. MAAR DROMEN ZIJN BEDROG!!  Maar dat weten jullie Souassa ook wel.

Waarom verpest je deze discussie?? Dit gaat over iets belangrijks.  LAAT JE HIER NIET MEER ZIEN, ALS JE EEN ECHTE SOUSSIE BENT. Ik hou het bij normale woorden, ik kon je net zo goed uitschelden, zonde voor deze site.

A JETHMAA IRIFFIYAN, REAGEER NIET OP DEZE SOUASSA. ZE ZIJN JALOERS, ONGELUKKIG EN ZIELIG. ZE WILLEN AANDACHT MAAR DAT KRIJGEN ZE NIET VAN ONS.


schumi

#23
mmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttt je zeker doen melia

cinderella

#24

Citeermmmmmmmmmmmmoooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttt je zeker doen melia

huh wat bedoel je schumi????

admin

#25
Azul

Het verhaal van Sellam Arifi is triester dan iedereen denkt. Van betrouwbare bronnen is het verhaal als volgt. Sellam Arifi samen met zijn vrouw gingen naar AL Hoceima waar hij een huis heeft gekocht. Dat wilde hij aan zijn vrouw en familie laten zien. Bij aankomst deed hij de deur open van de auto en toen gebeurde het. Hij is aangerand door een passeerde auto op het moment dat hij uitstapte. Hij bleef een week in komma. Hij bezweek helaas aan zijn verwondingen.

Verhalen over alcohol zijn  gewoon onzin. Zulke verhalen worden vaak toegepast op Marokkaanse artiesten en vaak politici in Marokko en Algerije.  
Verzoek: als je iets niet week kan je beter je mond houden. Dat is minstens wat je kan zeggen.


Tama

alcohol..??
hebben jullie weleens die wegen naar alhoceima bereden??
naar al die jaren heb ik nog altijd slaappillen nodig om die dramatische wegen zonder astmaaanvallen te overleven.

daarom is elke ongeluk dat in de arif highway gebeurt wat mij betreft toe te schrijven aan de slechte infrastructuur als gevolg van de BOYCOT op arif!

wa salam etc etc blabla


ps
sellam zij met sellam riffi!

ait_touzini

#27

CiteerAzul

Het verhaal van Sellam Arifi is triester dan iedereen denkt. Van betrouwbare bronnen is het verhaal als volgt. Sellam Arifi samen met zijn vrouw gingen naar AL Hoceima waar hij een huis heeft gekocht. Dat wilde hij aan zijn vrouw en familie laten zien. Bij aankomst deed hij de deur open van de auto en toen gebeurde het. Hij is aangerand door een passeerde auto op het moment dat hij uitstapte. Hij bleef een week in komma. Hij bezweek helaas aan zijn verwondingen.

Verhalen over alcohol zijn  gewoon onzin. Zulke verhalen worden vaak toegepast op Marokkaanse artiesten en vaak politici in Marokko en Algerije.  
Verzoek: als je iets niet week kan je beter je mond houden. Dat is minstens wat je kan zeggen.



Ah nee!!, meen je dit!! Weet je dit zeker ay Admin?
Iedereen heeft het er over dat hij een autongeluk heeft gehad. Dus hij is aangereden. Hoe hard ging die gast wel.
Ze gebruiken dus atoongeluk als excuus.
wat een ***media hebben ze in Arif, ze kunnen niet eens de waarheid naar boven brengen.

Masja

#28

CiteerA yethmaa,

Kan iemand mischien ook een site maken van Sellam Riffie. Ik vindt dat er een site van hem moet komen.
Zo kan elke Ariffie zien wie hij was. Mischien kunnen we dan de condoleance register tekenen, enz. Ik jammer genoeg geen verstand van computers.

Kijk maar naar de vermoorde Rai-zanger Cheb Hasni. Toen hij werd vermoord hebben de Algerijnen ook massaal sites van hem zitten te maken, of niet! Het is net alsof hij nog bestaat. Zo iets moeten we ook doen voor onze SELLAM RIFFI.

DUS EETHMA, ( Voor degene die veel weten van Sellam Riffi) TWIJFEL NIET EN MAAK EEN SITE VAN HEM ZO ZULLEN WE SELLAM RIFFI NOOIT VERGETEN.


oei..... ik wist niet dat cheb hasni dood was,jammer...zijn muziek leeft nog in ieder geval

Vuurvlieg

#29
Ik vond Sellam maar vals zingen als een kraai zonder kop. Ik walgde daadwerkelijk van zijn muziek. Alatief!!!

Maar ja, ik ben benieuwd wat hij zal zeggen als hem wordt gevraagd wat hij in zijn leven heeft gedaan.

misschien zalt ie zeggen:" Gae Gaee a Samiraaaa"