!!!!SELLAM RIFFI  ----1957  -  2003!!!

Gestart door ait_touzini, 23/10/2003 om 09:02:52

ait_touzini

Ay Eethma

Velen zullen het al weten maar hierbij moet ik jullie meedelen dat Onze "SELLAM RIFFIE" gisteren is overleden na een zware autoongeluk nabij Al Hoceima. We hebben iets dierbaars verloren door het overlijden van Sellam Riffie. hij geldt als een van de beste zangers die de Rif ooit heeft gehad. Zijn muziek is een mix van izran en traditioneel en moderne rif muziek. Zijn muziek zal altijd blijven.

Ik hoorde dit gisteren middag zo maar op de Rif radio. Ik was geschrokken want wie verwacht nou dat zo'n gezonde man zo maar ineens overlijdt. ik zag hem een week geleden nog op 2m Maroc. Maar zo zit de wereld inelkaar. Voordat je het weet is het al gebeurd. Daarom moeten we zuinig opelkaar zijn. ik heb veel liedjes van Sellam riffie alleen ik weet niet wie hij eigenlijk is ( zijn biografie)
Zou iemand mij iets over sellam riffie kunnen vertellen bv. waar en wanneer hij geboren is enz.

Dit doet ons allemaal pijn, want zijn carriere was nog lang niet afgelopen. waarom hij zou je denken. In marokko kunnen ze niet autorijden en daarom gebeuren er zo veel dodelijke ongelukken.   SELLAM RIFFIE!! JIJ ZULT ALTIJD IN ONS HART BLIJVEN EN HET GA JE GOED.

student1980

#1
WAT!!! Dat ga je niet menen?

tfoe, wat een rot nieuws zeg. Ik vond hem een prima zanger en had echt hele goede en orginele izran. Daarnaast was hij ook nog ontdekker van veel talenten.

asjachem arabi

ait_touzini

#2

CiteerWAT!!! Dat ga je niet menen?

tfoe, wat een rot nieuws zeg. Ik vond hem een prima zanger en had echt hele goede en orginele izran. Daarnaast was hij ook nog ontdekker van veel talenten.

asjachem arabi

Het is echt waar. De waarheid is soms hartstikke hard.
Dit is nou eenmaal zijn elmaktoub

ait_touzini

#3
A yethmaa,

Kan iemand mischien ook een site maken van Sellam Riffie. Ik vindt dat er een site van hem moet komen.
Zo kan elke Ariffie zien wie hij was. Mischien kunnen we dan de condoleance register tekenen, enz. Ik jammer genoeg geen verstand van computers.

Kijk maar naar de vermoorde Rai-zanger Cheb Hasni. Toen hij werd vermoord hebben de Algerijnen ook massaal sites van hem zitten te maken, of niet! Het is net alsof hij nog bestaat. Zo iets moeten we ook doen voor onze SELLAM RIFFI.

DUS EETHMA, ( Voor degene die veel weten van Sellam Riffi) TWIJFEL NIET EN MAAK EEN SITE VAN HEM ZO ZULLEN WE SELLAM RIFFI NOOIT VERGETEN.

nassirarifia

#4
ik wist het nog niet
ik ben geschrokken van dit erg voorval
hou heel veel van zijn muziek, koop al zijn cassettes
heel de familie bij ons thuis houdt van zijn muziek
zijn izran waren inderdaad origineel
ik zal zijn muziek missen....

Wasilla tarifest

#5
IK vind het heel erg ik was gek op zyn muziek, ewa moge allah zyn ziel in vrede laten rusten AMIEN

Tarifith

#6
Allah irehmou
Hij maakte inderdaad goede muziek die nog lang bij zijn liefhebbers zal blijven voortbestaan..

Wasilla tarifest

#7

CiteerAllah irehmou
Hij maakte inderdaad goede muziek die nog lang bij zijn liefhebbers zal blijven voortbestaan..

dat zeker weten nou er komen nog 3 bandjes uit en dan moeten we het doen met zyn oude bandjes.

ik vind dit liedje wel erugh leuk ajooow wahed atendemed ajoow mieja die mietajen ajoow tiera dejie gerken ajoow wahed athenfesjent ajoow wahed atendemed ajooow mieja die mietajen

allasian

#8
Volgens onze berberse achterlijkheid was hij maar een amediaz,maar hij was meer.Veel meer.Hij was een artiest.Hij mocht dan wel niet op een Amar modaal lijken,maar hij was wel een echte arifi.

Rest in peace,








Massinissa

#9
Azul,

Sellam Arifi is overleden, zijn liedjes en bijzondere manier van muziek spelen niet. Velen zullen hem missen. Hij heeft veel muzikanten geïnspireerd.

Inderdaad wij moeten het doen met cassettes die hij heeft achtergelaten. Hij blijft leven. Deze week wat recente foto's van hem tijdens een bruiloft in Ait Nsar Nador.

Ariaz

#10
Wallah ik ben gechoqueerd dat we zo'n pêrsoonlijkheid moeten verliezen

ait_touzini

#11

CiteerAzul,

Sellam Arifi is overleden, zijn liedjes en bijzondere manier van muziek spelen niet. Velen zullen hem missen. Hij heeft veel muzikanten geïnspireerd.

Inderdaad wij moeten het doen met cassettes die hij heeft achtergelaten. Hij blijft leven. Deze week wat recente foto's van hem tijdens een bruiloft in Ait Nsar Nador.

heb jij die foto's van Sellam Arifi?  Ik wil ze heel graag zien.
Ik hoop dat jij ze hebt.

ait_touzini

#12

CiteerWallah ik ben gechoqueerd dat we zo'n pêrsoonlijkheid moeten verliezen

Ik leef met jou mee a joema

cinderella

#13

CiteerA yethmaa,

Kan iemand mischien ook een site maken van Sellam Riffie. Ik vindt dat er een site van hem moet komen.
Zo kan elke Ariffie zien wie hij was. Mischien kunnen we dan de condoleance register tekenen, enz. Ik jammer genoeg geen verstand van computers.


dat meen je niet!!! ga voor hem bidden ofzo, als je echt zo erg vind!!!
jullie zijn toch geen nederlanders!! kom op joh!

cinderella

#14
wat heeft hij aan een site!! bid voor hem!! daar heeft hij tenmiste wat aan!!!