Waar komen de riffijnse zangers vandaan?

Gestart door Ait_touzini, 20/11/2003 om 12:59:41

Zi-hoceima

Citaat van: sabahtaza op 01/10/2005 om 14:12:48
over de volgende zangers/es weet ik waar ze vandaan komen

MILOUDA HOUCIMIA
ik zie jullie allemaal zeggen dat milouda uit nador komt
dat is niet waar milouda houcimia is oorsronklijke een aytwayager(houcima)  maar ze woont daar al lang niet meer milouda woont momenteel in titouan..ze is nu zo een 42 jaar oud en zorgt voor haar drie kinderen heb ook gehoord dat haar dochter met iemand is getrouwd uit duitsland (niet zeker)

maar in een intervieuw vertelde ze hier allemaal over heb ik zelf gehoord toen ze hier een optreden gaf in holanda.



haar moeder woont langs ons in hoceima k weet heus wel wat ik zeg ik ken haar zoon karim

haar dochter met duitser zal best kloppen ze is altijd met een jonge met een duits kenteken in een busje

en zelf zit ze in belgie of duitsland en haar moeder is afgelopen zomer overleden

sabahtaza

Citaat van: hoceimakid op 01/10/2005 om 14:39:58
Citaat van: sabahtaza op 01/10/2005 om 14:12:48
over de volgende zangers/es weet ik waar ze vandaan komen

MILOUDA HOUCIMIA
ik zie jullie allemaal zeggen dat milouda uit nador komt
dat is niet waar milouda houcimia is oorsronklijke een aytwayager(houcima)  maar ze woont daar al lang niet meer milouda woont momenteel in titouan..ze is nu zo een 42 jaar oud en zorgt voor haar drie kinderen heb ook gehoord dat haar dochter met iemand is getrouwd uit duitsland (niet zeker)

maar in een intervieuw vertelde ze hier allemaal over heb ik zelf gehoord toen ze hier een optreden gaf in holanda.



haar moeder woont langs ons in hoceima k weet heus wel wat ik zeg ik ken haar zoon karim

haar dochter met duitser zal best kloppen ze is altijd met een jonge met een duits kenteken in een busje

en zelf zit ze in belgie of duitsland en haar moeder is afgelopen zomer overleden


oh je bedoelt de moeder van milouda??
ik weet 100% nog dat miloud in de intervieuw zij dat ze in tetouan woont en al heel lang van houcima weg is gegeaan omdat ze daar niet zogenaamd gerespecteerd werd en ik praat nu over 3 jaar terug

verder weet ik het niet

mocro-nador

rafrou3   kourci roh kourci woda
mimoun ousid   4 lifee kebdani aka nador

amerzi

Citaat van: hoceimakid op 30/09/2005 om 03:16:13
Citaat van: BerberRoosje op 29/09/2005 om 19:50:15
Citaat van: hoceimakid op 25/09/2005 om 17:35:08
wie is seb3a ofzoiets van twatoun

??seb3a? of boujem3a?

jah seb3a

seb3a , ik noem eigelijk sbe3. dat is mohemmed ziani. speelde banjo . nu is hij een voorzitter van een vereniging in imzouren denk ik, ook actief in alhoeciema.

tenmaert

Zi-hoceima

Citaat van: amerzi op 09/10/2005 om 14:40:42
Citaat van: hoceimakid op 30/09/2005 om 03:16:13
Citaat van: BerberRoosje op 29/09/2005 om 19:50:15
Citaat van: hoceimakid op 25/09/2005 om 17:35:08
wie is seb3a ofzoiets van twatoun

??seb3a? of boujem3a?

jah seb3a

seb3a , ik noem eigelijk sbe3. dat is mohemmed ziani. speelde banjo . nu is hij een voorzitter van een vereniging in imzouren denk ik, ook actief in alhoeciema.

tenmaert

jups ik zocht eigenlijk foto van em :) maar thnx dat je die info dropte

Ouahida

Citaat van: sabahtaza op 01/10/2005 om 14:12:48
over de volgende zangers/es weet ik waar ze vandaan komen

LEILA CHAKIR is een slouh en heeft de taal geleerd omdat ze lang in bentayeb heeft gewoond ze was met een man getrouwd in bentayeb(ex van haar) die nu momneteel in duitsland woont
en heb gehoord dat ze een zoontje heeft met rachid kasmi.

Die laatste zin hier klopt niet..... rachid kasmi zou voor geen goud met haar een kind willen hahaha!

Heksje25

sjonge jonge jonge zeg....de vraag was waar komen riffijnse zangers vandaan...en wat doet men, men komt met roddels aanzetten over zangers. Open een Riffijnse roddelTopic over riffijnse zangers zou ik zeggen.

Lmoehim Nog een gezegende ramdan toegewenst e tawmaat.
Gr Heksje25

Isefrawen



De muziek uit alhuceyma vind ik toch het mooiste, die gasten zijn echt goed! Vooral de gitaartechniek die ze zichzelf aanleren... Alwalied Mimoun en Khalid Izri hebben het goed afgekeken?

MBTiza

Citaat van: @lcf op 11/10/2005 om 12:50:22


De muziek uit alhuceyma vind ik toch het mooiste, die gasten zijn echt goed! Vooral de gitaartechniek die ze zichzelf aanleren... Alwalied Mimoun en Khalid Izri hebben het goed afgekeken?

zoals?

Isefrawen

Citaat van: MB_Tiza op 11/10/2005 om 12:56:14
Citaat van: @lcf op 11/10/2005 om 12:50:22


De muziek uit alhuceyma vind ik toch het mooiste, die gasten zijn echt goed! Vooral de gitaartechniek die ze zichzelf aanleren... Alwalied Mimoun en Khalid Izri hebben het goed afgekeken?

zoals?

De jongens met gitaar op de hoek of repeterend in de garage... zwaar underground en niet commercieel...

MBTiza

die zijn zwaar bagger man, fucked up stem meestal

athsaynou

Citaat van: @lcf op 11/10/2005 om 12:50:22


De muziek uit alhuceyma vind ik toch het mooiste, die gasten zijn echt goed! Vooral de gitaartechniek die ze zichzelf aanleren... Alwalied Mimoun en Khalid Izri hebben het goed afgekeken?

Mee eens ze doen het voornamlijk voor hun hobby, gewoon lekker met vrienden.

Sabadilla

#57
Citaat van: m'Izran op 11/10/2005 om 15:30:59
Citaat van: @lcf op 11/10/2005 om 12:50:22


De muziek uit alhuceyma vind ik toch het mooiste, die gasten zijn echt goed! Vooral de gitaartechniek die ze zichzelf aanleren... Alwalied Mimoun en Khalid Izri hebben het goed afgekeken?

Mee eens ze doen het voornamlijk voor hun hobby, gewoon lekker met vrienden.

Like this ;D Hoog in de bergen van tala youssef met uitzicht op de zee, zingt qosmit het buya lied

http://www.megaupload.com/?d=ZVOB4QLV

athsaynou

Citaat van: Sabadilla op 11/10/2005 om 15:47:59
Citaat van: m'Izran op 11/10/2005 om 15:30:59
Citaat van: @lcf op 11/10/2005 om 12:50:22


De muziek uit alhuceyma vind ik toch het mooiste, die gasten zijn echt goed! Vooral de gitaartechniek die ze zichzelf aanleren... Alwalied Mimoun en Khalid Izri hebben het goed afgekeken?

Mee eens ze doen het voornamlijk voor hun hobby, gewoon lekker met vrienden.

Like this ;D Hoog in de bergen van tala youssef met uitzicht op de zee, zingt qosmit het buya lied

http://www.megaupload.com/?d=ZVOB4QLV


Yes like that..Qosmit is echt een Topper! Je hebt echt veel in Alhoceima die gewoon lekker zingen en nog wel met gevoel.

Ouahida

Citaat van: Heksje25 op 11/10/2005 om 12:12:45
sjonge jonge jonge zeg....de vraag was waar komen riffijnse zangers vandaan...en wat doet men, men komt met roddels aanzetten over zangers. Open een Riffijnse roddelTopic over riffijnse zangers zou ik zeggen.

Lmoehim Nog een gezegende ramdan toegewenst e tawmaat.
Gr Heksje25

Ja genetisch bepaald.....