Hoofdmenu

Marokkanen en rap muziek

Gestart door Arrows, 26/04/2003 om 21:49:54

tehendicht

#15
afgesproken!

allasian

#16

Citeerieeeeuuuuwwww, dat vind ik echt vreselijk....in tegenstelling tot het franse rap..man dat is echt de perefecte taal daarvoor...

HIPHOP ONLY SOUNDS RIGHT IN ENGLISH,weet je,New york harlem,brooklyn...weet je,east LA south cental.. weet je,DA YOUNGSTARS weet je....TUPAC,weet je.....Public Enemy de GODfathers van hiphop... weet je,

Stel je eigen de vraag...Waar is hiphop vandaan gekomen??Niet uit Parijs of Marseille,


Wasilla tarifest

#17
Nou ik hou het liever gewoon op het tmazight dat is wat ik prachtig vind en wat ik 100% begryp

Ibn_Toemart

#18
بسمالله الرحمن الرحي


Beste volksgenoten
Ik ben van mening dat Arabische rap gewoonweg de beste is wat mijn berbersgezindheid niet afzwakt maar het is een taal om verzet en beklag uit te drukken, denk aan MBS.
Berbers is een taal die weinig rijkdom aan woordenschat heeft die nu pas zijn bloei moet beginnen kennen aangezien het in de volksmond maar pover aan toe gaat als het om expressief uitdrukken van geleerde taal hm.

Ik haat Engelse rap of Amerikaanse tunes and beats tfoe
Lang leve arabic rap أمين

Beslama iedereen, uit u tegenstand of oneensgezindheid met mijn voorliefde voor arabische rap, niet voor franse homorap maar enkel semitische melodieën gemengd met de beats van de zwarten...

Asnoes

Zwarten???
Is dat niet juist hetgeen wat wij willen vermijden op deze site? Met onze Berberse cultuur?
Zwarten, blanken, wat maakt het uit. Rap is Rap. Woorden zijn woorden en zinnen zijn zinnen die de tekst tot een maken.
Dus 1 pot nat of hoe je het ook mag noemen.
In het Arabisch? (omdat je dat zo een fijne rap vind): Koelshie fhelfhel

Asnoes

Dora

#20

CiteerHIPHOP ONLY SOUNDS RIGHT IN ENGLISH,weet je,New york harlem,brooklyn...weet je,east LA south cental.. weet je,DA YOUNGSTARS weet je....TUPAC,weet je.....Public Enemy de GODfathers van hiphop... weet je,

Stel je eigen de vraag...Waar is hiphop vandaan gekomen??Niet uit Parijs of Marseille,


klopt is waar, maar het frans blijft mooi om mee te rappen.
kijk je weleens alkalifa???....niet alle liedjes daar zijn mooi maar er was 1 clip met marokkaanen, algerijnen en negers...die was echt mooi joh!!!, normaal gesproken ben ik niet een echte rapfan maar die was gewoon great!!!....

by the way.......elvis presly heeft ook de blues gemixed met rock en roll...en waar denk je dat de blues vandaan kwam...dat kwam van de negers..maar hij heeft er wel van geprofiteerd...dusssss met andere woorden it doesn't matter were it came from...

Shnawa

#21

Wat vinden jullie van dit?


http://www.amadoukar.com/fouad3.ra

ADA

#22
Ik weet er wel 1 die je op kazaa moet kunnen vinden en goed zijn : ADA! een mix van berbers en nederlands!check het en als het niet lukt om te downloaden kun je mail sturen naar ada_production@hotmail.com(ben ik inmiddels achtergekomen)!