Ik zoek een tekening van de koningin Buya/dihya....

Gestart door Bades, 25/01/2007 om 01:26:27

Bades


mIzran

#1
Dihya:


Bades

tteswath nem idarebbi thehrec....


ik wil m namelijk als tatoeage hebben...dan wil ik iets moois....

mIzran

#3
Hoezo tehrac?

Ah zo, voor een tatoeage. Ik zou er echt goed over nadenken jongeman. Zelf zou ik je het afraden, simpelweg omdat het niet toegestaan is door het geloof. Als het wel mocht, dan zou ik een mooie amazigh symbool nemen met een diepgaande, krachtige betekenis. Wel apart dat je kiest voor een vrouwelijke strijdster!

groenebriefjes

Citaat van: mIzran op 26/01/2007 om 12:27:11
Hoezo tehrac?

Ah zo, voor een tatoeage. Ik zou er echt goed over nadenken jongeman. Zelf zou ik je het afraden, simpelweg omdat het niet toegestaan is door het geloof. Als het wel mocht, dan zou ik een mooie amazigh symbool nemen met een diepgaande, krachtige betekenis. Wel apart dat je kiest voor een vrouwelijke strijdster!
amazigh-symbool is achterhaald, dat hebbe zoveel mensen al...EN wat dat afraden betreft, het was ook afgeraden om naar europa te gaan volgens geloof of heb k dat verkeerd? Er is zoveel niet toegestaan van het geloof...tis maar net of je er in gelooft..heeft het geloof het verboden, of de mens? :S

mIzran

Met Amazigh symbool bedoel ik niet de achterhaalde en bekende Ж-teken. Er zijn veel meer amazigh-symbolen. Dat heb je verkeerd. Of jij iets verboden vindt of juist niet dat ligt maar net of je gelooft en hoe, en aan je interpretaties. Mensen mogen van mij doen, wat ze niet laten kunnen. Uiteindelijk is het ieder voor zich. Maar dat is een andere discussie, die er nu niet over gaat.

Bades

Citaat van: mIzran op 26/01/2007 om 12:27:11
Hoezo tehrac?

Ah zo, voor een tatoeage. Ik zou er echt goed over nadenken jongeman. Zelf zou ik je het afraden, simpelweg omdat het niet toegestaan is door het geloof. Als het wel mocht, dan zou ik een mooie amazigh symbool nemen met een diepgaande, krachtige betekenis. Wel apart dat je kiest voor een vrouwelijke strijdster!


je foto's is niet te zien. :(

over welk geloof heb je het? ik heb nooit gezegd dat ik christelijk ben....

Faridb

Het is eigelijk niet echt haram. Die discussie of het haram is of niet komt omdat sommige de tekst ''je moet je lichaam teruggeven zoals je het hebt gekregen" zien als een verklaring dat je geen tatoeage moet hebben maar je kan het ook na een paar jaren weer aflaseren en dan is het hellemaal niet haram zorg er wel voor dat je niet doodgaat in de tussentijd hahah

moroviago

#8
Citaat van: Faridb op 02/09/2007 om 13:36:40
Het is eigelijk niet echt haram. Die discussie of het haram is of niet komt omdat sommige de tekst ''je moet je lichaam teruggeven zoals je het hebt gekregen" zien als een verklaring dat je geen tatoeage moet hebben maar je kan het ook na een paar jaren weer aflaseren en dan is het hellemaal niet haram zorg er wel voor dat je niet doodgaat in de tussentijd hahah
takel je jezelf niet bewust aan !!.. je brengt iets bewust toe op je lichaam en verwijderd het zelf weer waardoor een fikse litteken achterblijft .correct me if iam wrong ... maar goed niet iedereen is gelovig en moeten we niet te snel met de wetten van islam gaan slingeren 


overgens is de keuze wel apart en stoer ..nu ben ik wel benieuwd naar het verhaal achter koningin buya /dihya

iemand een linkje

Botermes

Citaat van: moroviago op 08/01/2008 om 17:17:21takel je jezelf niet bewust aan !!.. je brengt iets bewust toe op je lichaam en verwijderd het zelf weer waardoor een fikse litteken achterblijft .correct me if iam
littekens kunnen ook mooi zijn

Tamza

Kwestie van perceptie. Sommigen zien tattoo's als verminking, sommigen als versiering. Ik behoor tot de tweede groep. Sommige tattoo's kunnen prachtig zijn.

moroviago

Citaat van: allasian op 08/01/2008 om 19:24:29
Citaat van: moroviago op 08/01/2008 om 17:17:21takel je jezelf niet bewust aan !!.. je brengt iets bewust toe op je lichaam en verwijderd het zelf weer waardoor een fikse litteken achterblijft .correct me if iam
littekens kunnen ook mooi zijn
borderline personality disorder

Botermes


moroviago


thajmoent

Citaat van: mIzran op 26/01/2007 om 12:27:11
Hoezo tehrac?

Ah zo, voor een tatoeage. Ik zou er echt goed over nadenken jongeman. Zelf zou ik je het afraden, simpelweg omdat het niet toegestaan is door het geloof. Als het wel mocht, dan zou ik een mooie amazigh symbool nemen met een diepgaande, krachtige betekenis. Wel apart dat je kiest voor een vrouwelijke strijdster!

welk geloof en waar staat het precies in het boek der gelovigen?