HELP, een thmazight in nood ...

Gestart door Laysa, 21/01/2007 om 22:25:48

Laysa

Beste mede-imazighen en timazighin,

Ik heb een verzoek aan jullie, ik moet z.s.m. foto's hebben van Amazigh vrouwen voor een artikel over hoe sterk deze vrouwen wel niet zijn. Het artikel zal in een kalender geplaatst worden waar verschillende vrouwen van allochtone (don't you just hate that word) afkomst iets vertellen over hun cultuur.

Om onze sterkte thimazighien een hart onder de riem te steken heb ik verteld hoe sterk deze vrouwen wel niet zijn.

Mochten jullie leuke foto's of plaatjes hebben van Amazigh vrouwen, liever foto's, schroom dan niet om het hier neer te zetten.

Tsjekka3 keniew attas! (let niet op de spelling)

Srem :D

Sabadilla

Hier een paar foto's van echte thimazighin uit arrif....
Ik hoop dat je er wat aan hebt...









Thayouth

#2
Ik hoop dat je wat aan deze plaatjes hebt, maar ze zijn allemaal verkregen via Google. Krijg je trouwens niet te maken met dat copyright gezeur als je zomaar foto's van Google gaat gebruiken?


























Deze kicks ass, echt een mooi plaatje. Al ziet ze er eerder Bosnisch ofzo uit.



Haha, check deze lomperd. Zogenaamd verkleed als Tamazight.


Laysa

#3
Sabadilla en Tayouth, ik dank jullie uit de grond van mijn hart!!!

Ja, Tayouth hoe het zit met de copyright moeten ze maar uitzoeken en/of uitvechten haha, ik moest enkel de foto's afleveren.

3affak attas attas!

Srem :)

p.s. MORE GIMME MORE!!!!

almanzah





volgens mij is dit een foto die de rest overtreft


Camaron'N'IstIgliwa

Citaat van: Debouz op 22/01/2007 om 12:17:58
http://www.dailymotion.com/video/xzkzi_maroc-une-maladie-tue-26-bebes




High Atlas is a tough land, particularly when you live higher than 2000m of altitude. In addition to that, the government and its king have always WILLY ABANDONED people from this region in term of health, schools, and other fundamental rights. That is pure state-orchestred marginalisation and discrimination.

VS

Citaat van: Debouz op 22/01/2007 om 12:17:58
http://www.dailymotion.com/video/xzkzi_maroc-une-maladie-tue-26-bebes



Heey dat gaat over die kinderen die overleden zouden zijn door de kou in het Atlas gebergte. Er stond een paar dagen terug een artikel over in de krant. Maar hier zeggen ze dus dat het een raadselachtige ziekte is, die voor die sterfte zorgt. Schandalig hoe die mensen zo aan hun lot zijn overgelaten. Die wanhoop op het gezicht van die man op de achterkant van die truck als hij op het laatst zegt: "We hebben helemaal niks. We zijn door god geschapen en naar hem keren we terug." Yellatief, wat een leven hebben die mensen daarzo. En ik dacht dat ze het zwaar hadden in Arif.

mIzran

#8
Deze overtreft ze echt wel..

Een jonge schoonheid en ze straalt kracht uit. Maar het is niet haar schoonheid die mij verrast(e), nee, en ook niet de zware rug, die laat zien dat de vrouw een kind draagt. Ze doet me denken aan de vrouwen in mijn leven. Ik herken haar, ze heeft iets vertrouwds.



TIP! Google: http://images.google.nl/images?q=berber+woman&ndsp=20&svnum=10&hl=nl&lr=&start=0&sa=N