Nador geen plastic terras

Gestart door SAMADIE, 20/01/2007 om 18:48:57

SAMADIE

De lokaal autoriteiten in Nador hebben met ingang van 19/01/2007 de café houders aan de schari3 in Nador  verboden om nog langer hun terrassen te openen. Vanaf heden moeten het stoelen en tafels van aluminium zijn omdat deze volgens de gemeente mooier zijn.
Sajant detail vindt ik zelf dat ze het gister hebben gedaan.

http://www.nadorcity.com/modules/news/article.php?storyid=944

Y.assine

Wat is dat nóu weer voor een onnodige ik-moet-alles-perfect-hebben-type beslissing? Plastic tafels en stoelen verbieden... soms geloof ik écht dat die hele bende daar niet spoort.

Ik mis die plastic stoelen en tafeltjes nu al. :(

SAMADIE

ik heb daar een straat verder op school gezeten, wij hebben daar altijd gespeeld.
het is voor de gemeente ze hebben wel vaker probelemen met de gemeente.

Dora

mooi, maar krijgen ze dat ook vergoed?
dat plastic zag er echt nietuit , stoelen waren altijd kapot en de tafels daar kon je beter niet op leunen anders viel 'ie om.

als de kwaliteit verbeterd waarom niet!.

SAMADIE

#4
Citaat van: Dora op 22/01/2007 om 19:10:34
mooi, maar krijgen ze dat ook vergoed?
dat plastic zag er echt nietuit , stoelen waren altijd kapot en de tafels daar kon je beter niet op leunen anders viel 'ie om.

als de kwaliteit verbeterd waarom niet!.


ik weet niet op WILKE  terass  jij hebt gezeten, maar niet deze !

Dora

Citaat van: SAMADIE op 24/01/2007 om 10:44:56
Citaat van: Dora op 22/01/2007 om 19:10:34
mooi, maar krijgen ze dat ook vergoed?
dat plastic zag er echt nietuit , stoelen waren altijd kapot en de tafels daar kon je beter niet op leunen anders viel 'ie om.

als de kwaliteit verbeterd waarom niet!.


ik weet niet op WILKE  terass  jij hebt gezeten, maar niet deze !

welk terras!!!!

maar goed, het gaat toch om heel nador of niet?...vanwaar je reactie "niet deze"...???
zijn ze allemaal van goede kwaliteit in nador dan?

SAMADIE


Hadou

#7
Ze hebben gelijk. PVC is uit. El Liminio is in en is mooier en steviger.
plus hiermee zou de gouverneur een bonus kunnen incasseren van die aluminium meubel distributeur ;)