Hoofdmenu

awied adjoen nie

Gestart door thirli, 06/01/2002 om 20:57:58

Miss_Naoual

#60
Lopende_Lach en mara... Still the same in this game,nigh a la? ;)


toli

#61
  AZUL,

        ja klopt nou heb allen maar onzing bandjes
        maar Arkan gaat binnen kort open en er zijn mensen
        daar die verstand hebben over zanger(es)

MBTiza

#62
Awied adjoen nni anninni rgheq negh, ma nemuth ma nedar, ma nesch ayur na. Rgheq ghana aninni, rgheq na anari, ghemaas watnekthighen ibriden gh tghurinn!

Wie kent dit topnummer van Benaghmen ook, dit zijn pas liedjes en niet mariwari, leila chakir enz.

Ik was een keer naar een optreden gegaan van Said Mariwari in Al Hoceima in 1998 als ik me niet vergis, hij werd uitgejouwd en uitgescholden omdat niemand op die onzin van hem zat te wachten maar toen Mimoun Rahmouni van Ithran opkwam was het gelijk stil en iedereen voelde zicht helemaal in z'n element. Kijk heel veel mensen willen die troep van Mariwari & co niet horen. Ik denk dat we dit soort artiesten moeten laten opsluiten in the Rifian State Prison in Ajdir of een hoge boete van 500.000 rifians!

Oued-Amakran

#63
Azul,

Inderdaad die zogenaamde populaire muziek zoals Said Mariouari, Said rif Rai verpesten de eeuwenoude traditionele Riffijnse muziek (Buya). Het enigste wat deze zogenaamde artiesten doen is een populaire meisjesnaam uitzoeken uit hun grote Namenboek en even in de Bosatlas kijken naar Europa, modern deuntje eronder en klaar is kees.

Ben benieuwd wat het komende zomer zal zijn Jedjies N Bulgaria.

Ik zou zeggen luister eens vaker naar :

Ithran, Sallem Ariffi, Mohamed Alhoceimi, Najmat Rif enz.

Kamal25

#64

CiteerAzul,

Ik zou zeggen luister eens vaker naar :

Ithran, Sallem Ariffi, Mohamed Alhoceimi, Najmat Rif enz.

En Serwan, Banne3man, Choukri, Imetlaa, Thidrin :D...etc.

:D