Hoofdmenu

awied adjoen nie

Gestart door thirli, 06/01/2002 om 20:57:58

thirli

Azul,

Iedereen weet dat ik gek ben ;).
Ik vraag me af of er nog wat gaat gebeuren in de muziek wereld, ik hoor namelijk niets anders als liedjes die niets te zeggen hebben.

Ik weet niet of er veel mensen die bandjes missen? Vroeg namelijk laatst naar een oud bandje (ariaf, de ariaf)bij de videotheek, ik kreeg te horen dat er veel mensen waren die naar oude bandje vroegen. Ik denk dat we die oude mooie woorden beginnen te missen.

Bij irejzam is het ooit begonnen ........ en nu hoor ik alleen maar mariwari.



niesh

#1
Juist, en dat vind ik nou ook zo jammer. Ik wil gewoon het echte werk en niet die mariouri die het alleen maar heeft over trouwen met iemand uit Europa. Wat? Zelf verzonnen? Neeeee

Thaziry005

#2
Azul,

Een echte adjoen, izran  en mooie stemmen doen mij diep van binnen trillen en dat blijft mij altijd bij... Zou iedereen een keer mee moeten maken Incha Allah

Sallam

Jami

#3
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik echt mijn best doe dat soort muziek leuk te vinden, maar het gaat zo stroefjes. Mijn zus is er echt #1 fan van, maar mij lukt het echt niet.

a3touk

#4
Ik heb het vorig jaar meegemaakt in de Rkempo,adjoen,tsansoena,lghita,thamja en niet te vergeten lallaboya van onze mooie meisjes uit Rkempo hahaha wallah iets om nooit te vergeten.

Thaziry005

#5
Sallam A3touk (wat houdt A3touk eigenlijk in?),

Dat is nou presies wat ik bedoel... de hele sfeer is gewoon onvergetelijk!!! De sterren aan de hemel, de donkere nacht en lichten in de verte, de mensen die echt LEVEN en God dankbaar zijn... en niet te vergeten de thirewriwin en thascharift

Sallam

just_me

#6
hoi thirli,

Awied ajoen enie asghethre3 tiethie nes
Schena marathenet thirli thawied ighvenes.

thirli

#7
Azul,

Het is fijn om te zien dat er mensen zijn die het missen, ik denk dat er veel meer zijn op deze cultuur verlaten stukje land dan iedereen maar ook zou denken ;) .


redouane (Gast)

#8
salaaaam mijn broeders en zusters,

wil je naar die oude maar o zo mooie muziek luisteren?
ga dan naar Napster en zoek op berber, en ze zult er wel zeker wat vinden wat betreft mooie arif music. ik krijg ook genoeg van dat mariwari die alleen maar over europa zingt en verder niets anders.

tallah
en wees gegroet mijn broeders en zusters.
redouane.

AdamX

#9
ik raad jullie het liedje :ayarar labouya van de princes van alhoceima milouda

Kebdani-girl

#10
Salaam e ierifiejen!!!

Ik heb hier een leuk lied voor jullie, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.
Maar ik ken er alleen een paar van tasrieth en moerai ( sorry) meer ken ik er niet. Hier volgt een voorbeeld>>>

Moerai thebareth
Tesrieth therkesenes, Thesrieth therkesenes
Zien jazoe ge zien...
joefe jemschen enes, joefe jemschen enes

Ejwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! joeeeeeeeeeeeej, joeeeeeeeeeeej

Nou ik hoop dat jullie ervan hebben genoten, en take care!!
Zodra ik er weer een weet, zal ik hem hier plaatsen.

a3touk

#11
3aleik sallam a Thaziry,thfauwth n Arif inno (licht)
Doordat mijn Thaholandith nogal zwak is, heb ik jouw vraag niet goed begrepen*cry*
Wil je hem anders formuleren?
 
Tshekareg shem.

niesh

#12
Hahaha a3touk. Naar mijn idee is dat perfect tahoelandith, nietwaar?

thirli

#13
Azul,

A3toek amezjan joeja 3a hollanda, jetoe thamoerth ennes jethfa thirie ennes ......  ;).

Awied adjoen athinie3 7'3atoek, manja wajedjie a3edies je'dekthoek ...... sriewriew a mamienoe, sriewriew n'hara 3etoek aqa je3toed essenfa7 emaraaa ........ iesie tha afoesie 3aweth iewenethenie, ahta ieth'7enjierien ajethient amenie ..... dj'wara ajemas hihihihihiih

Ik hoop dat julie er wat van konden maken hihihihihi zo niet dan verwijs ik julie naar mijn persoonlijke vertaler mienier 3atouk ;)

Wassalaam,

Thaziry005

#14
Sallam A3touk en allen,

Leuk A3touk :) ((thfauwth n Arif inno (licht))
Nou, ik vroeg me gewoon af wat a3touk in het Nederlands betekend. A3touk in tharifischt ken ik niet, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid. Het is ook leuk om andere woorden in het Tharifescht te leren :)

Inderdaad AdamX milouda Lhoucimia is ook naar mijn  mening de princes van Izra en de prins is Abdelkader Ariaf. Ze hebben beide vreselijk mooie stemmen...

Sallam & Nour