Prachtig filmpje van izran tijdens nhar n r7enni

Gestart door Tamza, 20/12/2006 om 18:29:54


Izouran

#1
WAUW!

Een weetje…. Wist je dat de gene die de Henna bij de bruid of bruidengom aanbrengt, de beiden ouders moeten leven. Dat brengt geluk. Of iets in die richting.

Maar over dat filmpje, ik voel hem. 

Tamza

En voor student1980 ennegh: later in het filmpje is Selam Riffi te zien met een optreden!

Tamza

Oeps, volgens mij is dat geen Sellam Riffi. Maar hoe dan ook erg erg mooi.

ayned_m

azul

klopt dat is geen rmarhum sellam ! ik durf wel te zeggen dat hij HImmi n midar  is ! en milouda is ook te zien op het beeld
azul
ayned

mIzran

#5
Ja, ik heb em gezien. Wonderschoon, luisterrijk!

Mijn wereld vol nostalgie met veel herinneringen naar lang geleden tot heden.

Veel van de izran die langs komen zijn me bekend. Bijv.:
Umac n Moulay raa3keb gharegh a youma
A dex na7daar irfaah a mux na7daar iwwa


Het is bewonderingswaardig om dit mee te maken. Het is niet te beschrijven. Je moet dit gewoon meemaken! Echt waardevol, om de Awzir van de Moulay te zien en de Qubith van de Tasrit, het zijn de kleine tradities.

Trouwens dat oude Live nummer optreden heb ik. Erg leuk om ze ook dit nummer is te zien zingen!

mIzran

#6
Is dit niet Rachid Nadori, zo uit mijn hoofd! (alhoewel hij een andere stem heeft, maar lijkt wel op hem).

ayned_m


mIzran

#8
Ik twijfel. Ik kom hier nog op terug, met het verlossende antwoord.

Edit: Het nummer die ik heb wordt gezongen door Mimunt. Deze man komt er precies zo in voor. En ik heb het preciese nummer gevonden, maar van Unknown. Dus god mag het weten.

Tamza

#9
.

Tikinas

Prachtig filmpje! Ik heb lang geleden ook zo een bruiloft meegemaakt. Ik kan me nog goed herinneren hoe de vrouwen izran zongen en helemaal los gingen met hun heupen. :D

Tikinas

De band in dat filmpje is toch Tarwa n chikh Mouhend.

(Offline)


Riff_inoe


Tawayghets