Hoofdmenu

Ayaouen (wie kent deze groep)

Gestart door SAMADIE, 17/12/2006 om 21:11:17

^Obsession


^Obsession

#31
Citaat van: miss.F. op 19/12/2006 om 15:58:33
Citaat van: antiarab op 19/12/2006 om 15:53:33
get a life

waarom vraag je haar gewoon niet om haar nummer, kunnen jullie kei-gaaf praten met elkaar, dat  moet toch wel kei-spannend zijn


Doe normaal, 't staat je niet ..

antiarab

Citaat van: ^Obsession op 19/12/2006 om 18:45:03
Citaat van: miss.F. op 19/12/2006 om 15:58:33
Citaat van: antiarab op 19/12/2006 om 15:53:33
get a life

waarom vraag je haar gewoon niet om haar nummer, kunnen jullie kei-gaaf praten met elkaar, dat  moet toch wel kei-spannend zijn


Doe normaal, 't staat je niet ..
negeer dat ongeschoold stukje tuig.

mouslati

Ondertussen weten we wel dat je wat hebt met ziektes en handicaps. Je loopt er zo vaak mee te strooien.

Reageer eens even gewoon normaal joh, het was maar een lolletje hoor. Jezus, wat een gevoelig persoontje....

antiarab

Citaat van: mouslati op 19/12/2006 om 20:48:50
Ondertussen weten we wel dat je wat hebt met ziektes en handicaps. Je loopt er zo vaak mee te strooien.

Reageer eens even gewoon normaal joh, het was maar een lolletje hoor. Jezus, wat een gevoelig persoontje....
ben ik diegene die nu normaal moet gaan doen? of moeten jullie eens groeien en volwassen worden... tering lijkt een kleuterschool hier.

ik heb iets tegen "dingen" als jullie: jij en die zieligerd van miss F (uck).

SAMADIE

#35
.

SAMADIE




SAMADIE

WEET JE WAT ROT is? nee
kijk maar in de spiegel

antiarab


SAMADIE

VRAAG JE DAT AAN MIJ ?

JE BEN NOG DOMMER DAN IK DACHT, JIJ LOOPT HIER VOORTDUREND TOPIC`S TE VERNEUKEN EN VRAAG JE MIJ WAT IK HEB ?
Lees je al je domme reacties op deze topic die niets hebben toegevoegd. Dan weet je wat ik heb
TFOEH AGJOER

Yasmina Amazigh

Citaat van: SAMADIE op 17/12/2006 om 21:11:17
ik kwam gister een clip tegen van ayouen dat is lang gelden dat ik iets van hun heb gehoord.

http://www.youtube.com/watch?v=-GcxGGitGLs&mode=related&search=

Waarom stopt die clip telkens ,of ligt het aan mijn pc ?

antiarab

Citaat van: SAMADIE op 22/12/2006 om 19:34:14
VRAAG JE DAT AAN MIJ ?

JE BEN NOG DOMMER DAN IK DACHT, JIJ LOOPT HIER VOORTDUREND TOPIC`S TE VERNEUKEN EN VRAAG JE MIJ WAT IK HEB ?
Lees je al je domme reacties op deze topic die niets hebben toegevoegd. Dan weet je wat ik heb
TFOEH AGJOER

in3ar amazzoegh ndi dharkan oebaccoen lakwadha na ddien yammax ammis narka7ba.
welke topic heb ik verneukt? als je zo graag de rechter wil uithangen, waarom zeg niks over haar overbodige reacties?


a dhakkoegh jammax za g mazzoegh a mmis oeghyoer.

SAMADIE

HEY KEREL wat jou moeder uitspookt  moet je niet op andere moeders gaan projecteren.  Mijn moeder laat je er buiten. Anders zoek ik je op en vel  ik je net als een schaap.
Ps: als je mijn moeder  uitscheldt dan scheld  je gewoon je eigen ouders uit.
Vieze vuile kut kind.