Amazigh festival Gouda 23-12-'06

Gestart door Maysa, 10/12/2006 om 13:42:04


E3ber_Tastite

Wie is er gegaan en wat is er over amazightv gezegd?

Idir

Citaat van: E3ber_Tastite op 25/12/2006 om 18:34:05
Wie is er gegaan en wat is er over amazightv gezegd?

-Op 13 Januari 2007 beginnen de internetuitzendingen.
-Abonnement voor deze internetuitzendingen kost 10 Euro per maand.
-Personen met ideeen voor AmazighTV zijn altijd welkom om mee te helpen, ten alle tijde kan je contact met AmazighTv opnemen.!
-Ook kan je altijd contact met ze opnemen met al je vragen (zie : www.amazightv.com)

... dit was het zo een beetje.

E3ber_Tastite

Citaat van: Idir op 25/12/2006 om 18:49:47
Citaat van: E3ber_Tastite op 25/12/2006 om 18:34:05
Wie is er gegaan en wat is er over amazightv gezegd?

-Op 13 Januari 2007 beginnen de internetuitzendingen.
-Abonnement voor deze internetuitzendingen kost 10 Euro per maand.
-Personen met ideeen voor AmazighTV zijn altijd welkom om mee te helpen, ten alle tijde kan je contact met AmazighTv opnemen.!
-Ook kan je altijd contact met ze opnemen met al je vragen (zie : www.amazightv.com)

... dit was het zo een beetje.

Azul Idir, das een tijdje geleden, korshi mlih?

En weet je ook wanneer de uitzendingen vanaf de satteliet starten?

Idir

Citaat van: E3ber_Tastite op 25/12/2006 om 18:59:49
Citaat van: Idir op 25/12/2006 om 18:49:47
Citaat van: E3ber_Tastite op 25/12/2006 om 18:34:05
Wie is er gegaan en wat is er over amazightv gezegd?

-Op 13 Januari 2007 beginnen de internetuitzendingen.
-Abonnement voor deze internetuitzendingen kost 10 Euro per maand.
-Personen met ideeen voor AmazighTV zijn altijd welkom om mee te helpen, ten alle tijde kan je contact met AmazighTv opnemen.!
-Ook kan je altijd contact met ze opnemen met al je vragen (zie : www.amazightv.com)

... dit was het zo een beetje.

Azul Idir, das een tijdje geleden, korshi mlih?

En weet je ook wanneer de uitzendingen vanaf de satteliet starten?

Ja gaat wel lekker, met jou ook ?
Nee dat is niet bekend, het kost nog al wat centen zoals je begrijpt. Er moet dus eerst geld binnenkomen (door o.a. deze abonnementen!, reklame...) Het uiteindelijke doel is dat AmazighTV wel vrij en gratis voor elke Amazigh te onvangen zal zijn.

Dus spoor iedereen in je omgeving aan om een ABBo. te nemen op AmazighTV . Hopelijk kunnen we op die manier zeer snel (en met z'n allen) via de schotel naar de Amazigh variant;  "X Ubrid ghar Tiwecca" (onder weg naar morgen) kijken. ;)

E3ber_Tastite

Citaat van: Idir op 25/12/2006 om 19:08:44
Citaat van: E3ber_Tastite op 25/12/2006 om 18:59:49
Citaat van: Idir op 25/12/2006 om 18:49:47
Citaat van: E3ber_Tastite op 25/12/2006 om 18:34:05
Wie is er gegaan en wat is er over amazightv gezegd?

-Op 13 Januari 2007 beginnen de internetuitzendingen.
-Abonnement voor deze internetuitzendingen kost 10 Euro per maand.
-Personen met ideeen voor AmazighTV zijn altijd welkom om mee te helpen, ten alle tijde kan je contact met AmazighTv opnemen.!
-Ook kan je altijd contact met ze opnemen met al je vragen (zie : www.amazightv.com)

... dit was het zo een beetje.

Azul Idir, das een tijdje geleden, korshi mlih?

En weet je ook wanneer de uitzendingen vanaf de satteliet starten?

Ja gaat wel lekker, met jou ook ?
Nee dat is niet bekend, het kost nog al wat centen zoals je begrijpt. Er moet dus eerst geld binnenkomen (door o.a. deze abonnementen!, reklame...) Het uiteindelijke doel is dat AmazighTV wel vrij en gratis voor elke Amazigh te onvangen zal zijn.

Dus spoor iedereen in je omgeving aan om een ABBo. te nemen op AmazighTV . Hopelijk kunnen we op die manier zeer snel (en met z'n allen) via de schotel naar de Amazigh variant;  "X Ubrid ghar Tiwecca" (onder weg naar morgen) kijken. ;)

Ja met mij gaat het ook wel lekker, hmdl. Ik zal zeker een abonnee worden en ook reclame gaan maken voor Amazightv.

Hamou


Citeer

-Op 13 Januari 2007 beginnen de internetuitzendingen.
-Abonnement voor deze internetuitzendingen kost 10 Euro per maand.
-Personen met ideeen voor  (zie : www.amazightv.com)


Citeer

Hoeveel abonnementen moet amazigh tv minimaal hebben om  hun (ons) doel te halen.

ayned_m

azul Imazighen !

Amazigh Tv  bestaat nu echt alleen deze Tv moet leven en dat kan alleen als imazighen een beetje leven er in blaazen !!!
Imazighen hdajen TV , TV ihdaj imazighen . 10 euro is geen geld om amazigh Tv thuis te hebben, toch ?

ik heb nog geen 10 euro gegeven maar wel alles wat ik thuis heb (muziek, theater, iedeen ,hoop , droom )
zometeen word ik vrijgezel ( ad xafi teqre3 , zeker ) ma3lich  maar dan heb ik amazighTV heheheheheh
tanemmirt
ayned

Bades

Citaat van: ayned_m op 26/12/2006 om 21:45:52
azul Imazighen !

Amazigh Tv  bestaat nu echt alleen deze Tv moet leven en dat kan alleen als imazighen een beetje leven er in blaazen !!!
Imazighen hdajen TV , TV ihdaj imazighen . 10 euro is geen geld om amazigh Tv thuis te hebben, toch ?

ik heb nog geen 10 euro gegeven maar wel alles wat ik thuis heb (muziek, theater, iedeen ,hoop , droom )
zometeen word ik vrijgezel ( ad xafi teqre3 , zeker ) ma3lich  maar dan heb ik amazighTV heheheheheh
tanemmirt
ayned


whahahahaha......

komt hopelijk in orde..... toch?