Pators: nazi 's en islamisering

Gestart door noor.x, 17/11/2006 om 14:20:22

noor.x

Goedemiddag,

Via een radiospotje probeert Pastors lijstrekker van één NL kiezers te trekken met de uitlating dat hij de opkomst van de nazi's vergelijkt met de 'islamisering' van Nederland. De gevestigde orde keek in de jaren dertig weg toen de nazi's opkwamen, nu gebeurt hetzelfde met de islamisering, aldus Pastors. De Islam Democraten partij hebben na lang nadenken aangifte gedaan.

Ik snap niet dat daar lang over moet moet worden nagedacht, want tegen zo'n uitlating moet je gewoon aangifte doen. Dat doen Joodse organisaties ook meteen als er anti-seministische uitlatingen worden gedaan en wij zouden dat ook moeten doen, want het wordt zo langzamerhand steeds normaler gevonden om moslims te beledigen en te kwetsen, om onze cultuur, ons geloof, onze waarden en normen aan te vallen. Ze, en dan bedoel ik de autochtone bevolking, kunnen wel elke keer roepen dat we zo snel op onze teentjes zijn getrapt, maar daar gaat het helemaal niet om. Wat Pastors dus eigenlijk zegt is dat de Nederlanders het slachtoffer zijn en wij de agressor. Waar slaat deze uitspraak op? Wie heeft er nu neo-nazi achtige uitspraken?! Wat wil hij hiermee bereiken, behalve dat zijn hoofd en partij weer eens in de media komen. Hij en zijn medepartijgenoten als Verdonk, Fortuyn (r.i.p.), Ali en Wilders zijn slechts oppervlakkige, narcistische, egocentrische en verbitterde mensen die hun eigenbelang willen halen door anderen te schaden. Wat ze doen is angst zaaien onder de bevolking. We moeten zulke uitspraken echt niet zomaar wegzwaaien. Schandalig dat Pastors zo'n erge periode uit de wereldgeschiedenis als voorbeeld neemt.

M.vr.gr.

Noor.x

MBTiza

Dan heb je nog die zgn. moslim Hikmet Khan die uitgekotst wordt door z'n eigen Surinaamse gemeenschap, een excuusallochtoon van de eerste orde.

Y.assine

Ik hoorde trouwens dat een Islamitische organisatie aangifte heeft gedaan tegen die uitspraak.

SAMADIE

als ik tegen hem zou staan, in een debat iets wat hij  toch niet durft, dan zou  ik hem een vraag stellen  of een feit vertellen, veel van onze voorouders hebben tegen de nazi`s gevochten, er liggen zelfs begraven in zeeland. maar oké het is pastors. niet echt iemand dat je kan beschuldigen van inhoud. ik vind jammer dat de beroeps allochtonen om dit soort momenten laten afweten.
waar blijft achmed of ABOS die graag in de tweedekamer wil. maar we weten ook allemaal dat in NL met twee maten wordt gemeten je mag alles over moslims/Marokkanen zeggen, maar over VS of Israël  niet want dan ben je aan het radicaliseren, of erger een antisemiet. dan heb ik nog een feit, alles wat uit het midden oosten komt of noord Afrika, is een semiet, dus hoe kan ik anti mijzelf zijn. ik heb die uitzending gezien waarin hij door de presentatoren is ingemaakt, en er was ook een turksche  dame die had hem ook te pakken.
hij geeft van alles moslims de schuld, eerwraak, de moord op pim en het vertrek  van ali.
even een paar feiten.
pim is vermoord door volkert, of eerder door de geheimendienst, dat zijn gewoon niet moslims
ali is zelf naar de VS gegaan om meer te verdienen
en eerwraak, als een NL zijn vrouw vermoord en kinderen, is hij ziek
maar als een turk of  Marokkaan zijn vrouw vermoord is dat eerwraak.  bedoelt hij dan maar eigenlijk dat de NL man geen eer heeft. 
ik kan wel lang door  gaan maar moet aan het werk
azul

Hadou

Ik vraag mij af welke Moslims hier in Nederland aan het touwtjes trekken?

Dit is gewoon een wanhopige actie van wanhopige mensen. Die de belangrijke problemen van Nederland niet kunnen of weten aan te pakken.
Laat de politiek aan echte bestuurders over. En Laat de juiste mensen het roer over nemen.
Nederland is gewoon een zeurland geworden.
Dat Hardwerkende mentaliteit van : geen woorden maar daden is verdwenen.

In 50 jaar is Nederland groter en beter ontwikkeld. Een Provincie wisten ze bij te bouwen: Flevoland.

De beste groenten, bloemen, fruit en zuivelproducten kwamen hier vandaan.

Maar dat lieten ze niet meer. De boeren werden weggepest. Massaal !door al die kantoornerds. Die denken dat ze beter weten.
De techniek kwam hier vandaan :
Daf auto's , Philips en nog meer. Zelfs deze bedrijven probeerden niet enkel hun eigen winsten te beschermen, maar ze werkten hard voor het algemene belang.
Nu zijn er enkel figuren aan het roer die enkel aan hun zelf denken. Het is duidelijk dat de rijksten enkel rijker zijn gaan worden. op de rug van de gewone burger.

De eerste moslims die hier hun heil zochten, hebben ook goed meegedaan aan de ontwikkeling van Nederland die opnieuw van uit de grond gebouwd moest worden.

Maar ook de mentaliteit van de nieuwe generatie Moslims is verandert.

De problemen van Nederland is niet de Islamering, Maar:
Het is meer de woningmarkt die verstopt zit. Het is de gezondheidszorg die niet goed funcioneert.
Het is het onderwijs die de arbeidsmarkt niet aanvult.
Het is de defensie, die te veel geld opslokt. En die de hete kastanjes uit het vuur haalt voor de Kapitalsitische Amerikanen.
Het is de arrogantie van de Nederlanders die zichzelf te veel verrijken en niet meer hunzelf beschikbaar stellen aan hun medemens.
NUON en Essent Directeuren. En al die grote organisaties.
Maar ja : dat mag hier.

enz. enz.

SAMADIE

noor.x

Goedeavond,

Daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Nederland en de nederlanders zijn inderdaad niet meer wat het geweest was. Alhoewel ik soms ook denk dat het slechts te maken heeft met het feit dat ik ouder wordt en dus alles wat vroeger was probeer te romantiseren, zo van vroeger was alles beter... Toch zie je inderdaad een mentaliteitsverschuiving. Was de vorige generatie nederlanders zich nog bewust van de oorlogs- en hongerjaren waarin ze noodgedwongen knollen aten, de huidige generatie is een verwende, luie generatie. Ze hebben alles gekregen wat ze wilden van pappie en mammie en zijn meer materieel ingesteld.

M.vr.gr.
Noor.x

Izouran

Zulke uitspraken neem ik niet serieus, en zeker niet van gasten als Pastors.
Hij heeft wel eens vaker in het verleden ziekelijke uitspraken gedaan en vervolgens zijn gierige excuses aangeboden. Was toen toevallig ook in de tijd van verkiezingen.
Hij is trouwens niet de enige die een onzinnige uitspraak maakt.

Ook de Amerikaanse commandant John Abizaid heeft last van zijn tong.

'Derde Wereldoorlog door islam-extremisme'
http://www.nu.nl/news/890075/23/%27Derde_Wereldoorlog_door_islam-extremisme%27.html

SAMADIE

maar  ja, hij moet het maar gaan uitvechten met geertje wilders.